Skocz do zawartości

czy trzeba mieć dużo kasy żeby utrzymać full crosa 125


Rekomendowane odpowiedzi

No tak. A jak wygląda sprawa trwałości części? W jakim czasie należy wymienić przykładowo tłok, pierścienie itp.? Czy utrzymanie hard enduro jest sporo tańsze (nie licząc benzyny i oleju) od utrzymania crossa? W jakiej cenie orientacyjnie są części? Mówiąc krótko, nie stać mnie na utrzymanie crossa, lub wyżyłowanego enduro 2t, więc zastanawiam się nad mocnym enduro z silnikiem w układzie 4 suwowym. Proszę o odpowiedź.  :P

 

ja podpowiem ci tak :

jak nie masz zamiaru startować w zawodach, skakać pod chmury i topić maszynę po bak, to kup sobie cos bardziej bliższe kieszeni zwykłego zjadacza chleba. bo wiadomo czym lepszy sprzęt tym większe wydatki... chociaż nie zawsze. wyczyny kosztują, bo są bardziej do sportu niż na co dzień (ja się z ty pogodziłem)jak masz dla relaksu po śmigać po lesie, to po co ci jakiś wyczyn i temu podobne zabawki (jak niema człowiek na jego utrzymanie) wiesz... sprawa zawsze się rozchodzi o kasę, a to delikatny temat(jest coś takiego w dziale PRZY PIWIE) nie sztuka kupić sprzęta, ale go utrzymać. ale niech chłopaki podadzą ceny utrzymania harpagona w sezonie, dzieląc go na 2 i takty i 4 takty.

Wydaję od biedy do 2500 do 3000 na swoją RM i przestało mi się to podobać.

kto poda swoje wymagania?

to może zaoszczędzić dalszych wypowiedzi na takie tematy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozecie mi poradzis co powiniennem przejrzec i ewentualnie wymienic, aby nie zrobic sobie nie potrzebnych kosztow. mam swiezo srowadzona wr 250 f

Zwykle profilaktycznie wymieina sie łańcuszek , reguluje zaworowe, wymienia olej i filtr oleju oraz czyści filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chętnie usłysze odpowiedź na pytanie marcel'a , jak sie mają koszty utrzymania 4t do 2t np YZ 250 F - SX 250 .. Kilka porównań , troche spostrzeżeń i mozna uzyskać naprawde dużą pomoc , zwłaszcza , że sam przymierzam sie do zakupu.. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@LY napisał:

le moje moto ma 1600km 2002r. przebiegu myslisz ze juz jest czas?

 

 

jezlei jestes w 100% pewny tego przebiegu to jeszcze nie ale pora na olej filtry i zaworki.

madry polak po szkodzie... zrób to i nie jezdzij z myslą" kurde a moze by zmienic ten olej, albo zawory wyregulowac "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.. Opowiem Wam fajny przypadek.. Mój kumpel kupił kx 80 i koleś mu nie powiedział ,że jest na dotarciu,a on nic nie sprawdzając sobie jeździł .. I za skromną mieszankę zrobił.. Teraz musiał dać wał do regeneracji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie mają koszty utrzymania 4t do 2t np YZ 250 F - SX 250

yz250f to jak 125 dwutakt z lepszym dołem a SX 250 to szatan bym powiedział. nie wiem jak to opisać , bo to raczej porównanie 2 klas pojemnościowych (jeśli chodzi o zakres mocy)powiem że nie miałem 4suwa i nie wiem jak wygląda jego eksploatacja, ale myślę że jest tańsza od 250 cc 2 takt(jeśli chodzi o wyczyny) chociaż z drugiej strony części są droższe. nie wiem jak to wygląda. wiem jedno mam zamiar sprawić sobie jakieś enduro do po szalenia i do miasta(4 takt oczywiście), bo crossy to nie na moją kieszeń.

Strzalek kiedyś pisał:

4 takt jest tańszy w utrzymaniu i ma ten słodki dźwięk...

powiem że mi się spodobał ten słodki dźwięk :mrgreen: :buttrock:

a morze się starzeje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...