Tomek Kulik Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Nie spawaj w zacisku - popalisz zacisk. Wykrętaki sobie załatw. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Co do spawania - już dwa razy wykręcałem w ten sposób srubę z aluminium - nie próbuj dospawać nakretki ani żadnej śruby czy pręta - na poczatek przyspawaj podładkę o średnicy wewnetrznej takiej jak zerwana śruba i jak największej zewnętrznej tak żeby osłoniła materiał koła - dopiero potem do podkładki dospawaj coś czym odkręcisz całość. p.s. Ładnie pomalowane łożyska :) pamiętaj żeby je wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Hmm no mocne masz nerwy........ Żebyś się nie zdziwił podczas hamowaniaTarcza odpadnie?Polecasz Ryży jakieś śruby którymi dokręce tarcze?Jeżeli tak,to gdzie je dostane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 utwardzane sruby, kupisz w PIKu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.