Skocz do zawartości

Kawasaki KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

hm no nie wiem czy dobry wybor za 4 tys mozna kupic stara dzaponska 600 w calkiem niezlym stanie napewno dluzej pojezdzic bez awari niz na MZ ktora wymaga warsztatu co by ja robic sam mialem 2 i zawsze cos sie znalazlo do roboty rece zawsze ubabrane smarem a w Kawie tylko leje paliwo i dbam o regulacje zaworow ,a czemu nie bierasz tego KLR pogada jz gosciem ze jak spusci z ceny z 500 zl to wezmiesz

 

img03572bl.th.jpg img03541sp.th.jpg

 

w USA KLR-y sa bardzo popularne jest to najczesciej uzywane enduro w tamtych rejonach swiata wiec nie moga byc takie zle jak je opisuja polscy szpece od kowalstwa motocyklowego

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze tez chcialem miec legendarna ETZ

poza tym nie stac mnie zeby kupic moto za 3500, naprawic usterke ze ssaniem za 200 zl i zarejestrowac za 1000 zl

 

przy ETZ koszty sa mniejsze:

1500 zakup + rejestracja max 400 zl i zostaje troche na czesci i akcesoria

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze tez chcialem miec legendarna ETZ

poza tym nie stac mnie zeby kupic moto za 3500' date=' naprawic usterke ze ssaniem za 200 zl i zarejestrowac za 1000 zl

 

przy ETZ koszty sa mniejsze:

1500 zakup + rejestracja max 400 zl i zostaje troche na czesci i akcesoria[/quote']

 

Moim zdaniem to jest dosyć trzeźwe myśle, czytałem ostatnio w jakiejś starej gazecie relacje z wyprawy chyba nad Bajkał na ETZ250. Czyli na tym motocyklu także można sobie pośmigać, a z czasem gdy kasy przybędzie można się przesiąść na jakiegoś dżapońca :) Jeżeli KLR miała by u Ciebie stać i czekać na lepsze czasy to ETZ będzie poprostu lepszym wyborem.

Mam jeszcze jedną sugostie, a mianowicie możesz jeszcze poszukać jakiegoś japońca za mniejszą kase albo zarejestrowanego w kraju :!: na tej KLRce świat się nie kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej bylo by znalesc cos za 4000 gotowe do drogi czyli zarejestrowane w polszy

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84636148

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86287044

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86750290

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86120984

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85973428

 

 

szukaj Yamahy DT 125 starsza wersje z poczatku lat 90 kupisz juz za 3 tys zarejestrowana i oplacona tym juz mozna pojezdzic po lesie calkiem przyjemnie po odblokowaniu moc jak w ETZ a wagowo mniej no i wysoka jak to enduro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znojomy ma 600 niezle mozna tym latac po lasach wiec szkoda opon szosowych only kostka :) :P :mrgreen:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj Yamahy DT 125 starsza wersje z poczatku lat 90 kupisz juz za 3 tys zarejestrowana i oplacona tym juz mozna pojezdzic po lesie calkiem przyjemnie po odblokowaniu moc jak w ETZ a wagowo mniej no i wysoka jak to enduro

sęk w tym, ze nie chce popierdółki 125 ccm... jak to ma byc juz 2t, to przynajmniej 250ccm, zeby troche Nm bylo..

Moze i taka DT 125 ma tyle samo konikow po odblokowaniu co ETZ, ale etka na pewno ma mocniejszy dol i nie trzeba tak silnika pilowac zeby to szlo...

 

Kawasaki KLR 600/650 nie chce z tego wzgledu, ze to sa ciezkie motocykle, trudne (dla poczatkujacych) do prowadzenia w terenie.

Ludzie, zdarzalo mi sie wsiasc czasem np HD Sportsterem 1000 i tego typu sprzety, ale na codzien jezdze ROMETEM OGAREM !!!!

Nie chce ciezkiej maszyny.

Zdecydowalem ze najodpowiedniejsza dla mnie bedzie po prostu ETZ 250 (slyszalem ze jest lepsza od etz 251, prawda to?)

 

Moze za rok sprzedam ETZ i kupie enduro jak mi kasiora wpadnie, a moze pozbieram 2-3 lata i kupie enduro jednoczesnie zachowujac ETZ (mam mala kolekcje motocykli i chce ja powiekszac)

 

Jezeli znacie kogos kto ma na sprzedaż MZ ETZ 250/251 to dajcie cynk na gg:958341 albo @ fsb[at]o2.pl

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etz wazy tyle samo co enduro 600 (nie mylic z 650 bo te juz ciezsze) wiem bo sam mialem a Honda XR wazy o 20 kilo mniej ,taka 600 lagodnie oddaje moc praktycznie 1 bieg tylko do ruszenia od 50 mozna spokojnie na 5 jechac przy 2 tys obr/min wiec nie martw sie ze cie poniesie tydzien 2 i juz sie zapoznasz z moto ja ci tylko mowie ze ETZ to zly pomysl do jazdy w terenie ale zrobisz jak wolisz

 

co do 250 a 251 to raczej odwrotnie 250 jest dluga a 251 krotsza i lepiej sie nada w las

 

[ Dopisane: 14-02-2006, 22:40 ]

p.s poczytaj caly temat o Yamaha DT i Honda MTX zadaj tam ewentualnie pytania i jeszcze raz pomysl :) czy napewno nie warto. Powiem cie ze ETZ nie ma wcale momentu na dole a przy 4 -5 tys czujesz ze idzie o wiele wiekszy moment ma Jawa 350 Ts, a taka DT wyglada znacznie "doroslej" niz MZ jak 1 raz zobaczylem DT 125 to myslalem ze ma rame od XT a KLX jest jeszcze wiekszy od DT i to nawet sporo

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaz.... szczerze mowiac to juz mam totalny metlik w glowie...

jedni mowia zeby brac MZ

inni zeby enduro... jeden mowi zeby brac 250, drugi 350, trzeci 125....

 

obejrze tego KLR 250 i jak typ zejdzie z ceny do 3500 to biore, a jak nie to rozlgadam sie za jakas okazja, np. DT 125 w dobrej cenie

 

dobrze mysle?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAK :mrgreen: :)

 

[ Dopisane: 15-02-2006, 00:54 ]

http://home.earthlink.net/~klr250informati...ange/photos.htm

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam i yamahę DT 125 i KLR 250 ( nie do zajeżdzenia , używam tylko w ciężki teren) , jest poręczny i jeżdziłem na nim nawet z wpadniętym zaworem w kanał ssania. Podobne osiągi odczuwalne ,jak w 350 (honda XL350r też jeżdzona) . Motocykle te używało wojsko amerykańskie. Czy polecać , mnie nie zawodzi , części jak do wszystkiego są , ale oryginały drogie.

Yamaha , trzeba żyłować na obrotach, stawiam na KLR ( i ten jego dzwięk tłumika na średnich obrotach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadziwia mnie czemu kawa ma zawory na dzwigienkach :?: skoro DOHC to po kiego utrudniac i robic dzwigienki zaworowe 600 i 650 ma bezposrednie sterowanie prosto z walka rozrzadu super proste rozwiazanie szkoda ze tylko w kawie uzywane ,nie wiem jak w 250 ale dzwiek 650 jest slyszalny z daleka ma charakterystyczny gwizd z tlumika

 

[ Dopisane: 23-02-2006, 22:15 ]

zreszta temat nieaktualny txefex sie rozmyslil chociaz moto bylo w bdb stanie niestety ma problemy z rodziciami no i troszke kasy malo :P

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kruciec ssania to gumowa tuleja laczaca filtr powietrza z gaznikiem jesli nie da sie jej zalatac to koszt nowej bedzie dosc spory ok 200 zl napewno ale dlaczego peknieta ja mam na swojej wytloczony rocznik 88 i jest miekka nie popekana

a nad wymiana nie ma sie co zastanawiac, bo tą dziurką silnik zaciaga syf i szybko skraca swoją zywotnosc :?

 

z rejestracja moto sprowadzonego z zagranicy warto poczekac do maja - 400 zł droga nie chodzi ;)

 

jesli jednak sie okaże, że bedziesz miał troche kasy na moto to szukaj obojetnie jakiego enduro od 125 wzwyż :P frajda z jazdy w terenie bedzie duzo lepsza, niż na etz

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...