Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 hm no nie wiem czy dobry wybor za 4 tys mozna kupic stara dzaponska 600 w calkiem niezlym stanie napewno dluzej pojezdzic bez awari niz na MZ ktora wymaga warsztatu co by ja robic sam mialem 2 i zawsze cos sie znalazlo do roboty rece zawsze ubabrane smarem a w Kawie tylko leje paliwo i dbam o regulacje zaworow ,a czemu nie bierasz tego KLR pogada jz gosciem ze jak spusci z ceny z 500 zl to wezmiesz w USA KLR-y sa bardzo popularne jest to najczesciej uzywane enduro w tamtych rejonach swiata wiec nie moga byc takie zle jak je opisuja polscy szpece od kowalstwa motocyklowego Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 zawsze tez chcialem miec legendarna ETZpoza tym nie stac mnie zeby kupic moto za 3500, naprawic usterke ze ssaniem za 200 zl i zarejestrowac za 1000 zl przy ETZ koszty sa mniejsze:1500 zakup + rejestracja max 400 zl i zostaje troche na czesci i akcesoria Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 zawsze tez chcialem miec legendarna ETZpoza tym nie stac mnie zeby kupic moto za 3500' date=' naprawic usterke ze ssaniem za 200 zl i zarejestrowac za 1000 zl przy ETZ koszty sa mniejsze:1500 zakup + rejestracja max 400 zl i zostaje troche na czesci i akcesoria[/quote'] Moim zdaniem to jest dosyć trzeźwe myśle, czytałem ostatnio w jakiejś starej gazecie relacje z wyprawy chyba nad Bajkał na ETZ250. Czyli na tym motocyklu także można sobie pośmigać, a z czasem gdy kasy przybędzie można się przesiąść na jakiegoś dżapońca :) Jeżeli KLR miała by u Ciebie stać i czekać na lepsze czasy to ETZ będzie poprostu lepszym wyborem. Mam jeszcze jedną sugostie, a mianowicie możesz jeszcze poszukać jakiegoś japońca za mniejszą kase albo zarejestrowanego w kraju :!: na tej KLRce świat się nie kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 najlepiej bylo by znalesc cos za 4000 gotowe do drogi czyli zarejestrowane w polszy http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84636148 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86287044 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86750290 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86120984 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85973428 szukaj Yamahy DT 125 starsza wersje z poczatku lat 90 kupisz juz za 3 tys zarejestrowana i oplacona tym juz mozna pojezdzic po lesie calkiem przyjemnie po odblokowaniu moc jak w ETZ a wagowo mniej no i wysoka jak to enduro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Dodam to: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85921733 Wygląda na naprawde niezłą maszynkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 znojomy ma 600 niezle mozna tym latac po lasach wiec szkoda opon szosowych only kostka :) :P :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 szukaj Yamahy DT 125 starsza wersje z poczatku lat 90 kupisz juz za 3 tys zarejestrowana i oplacona tym juz mozna pojezdzic po lesie calkiem przyjemnie po odblokowaniu moc jak w ETZ a wagowo mniej no i wysoka jak to endurosęk w tym, ze nie chce popierdółki 125 ccm... jak to ma byc juz 2t, to przynajmniej 250ccm, zeby troche Nm bylo..Moze i taka DT 125 ma tyle samo konikow po odblokowaniu co ETZ, ale etka na pewno ma mocniejszy dol i nie trzeba tak silnika pilowac zeby to szlo... Kawasaki KLR 600/650 nie chce z tego wzgledu, ze to sa ciezkie motocykle, trudne (dla poczatkujacych) do prowadzenia w terenie.Ludzie, zdarzalo mi sie wsiasc czasem np HD Sportsterem 1000 i tego typu sprzety, ale na codzien jezdze ROMETEM OGAREM !!!!Nie chce ciezkiej maszyny.Zdecydowalem ze najodpowiedniejsza dla mnie bedzie po prostu ETZ 250 (slyszalem ze jest lepsza od etz 251, prawda to?) Moze za rok sprzedam ETZ i kupie enduro jak mi kasiora wpadnie, a moze pozbieram 2-3 lata i kupie enduro jednoczesnie zachowujac ETZ (mam mala kolekcje motocykli i chce ja powiekszac) Jezeli znacie kogos kto ma na sprzedaż MZ ETZ 250/251 to dajcie cynk na gg:958341 albo @ fsb[at]o2.pl Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 etz wazy tyle samo co enduro 600 (nie mylic z 650 bo te juz ciezsze) wiem bo sam mialem a Honda XR wazy o 20 kilo mniej ,taka 600 lagodnie oddaje moc praktycznie 1 bieg tylko do ruszenia od 50 mozna spokojnie na 5 jechac przy 2 tys obr/min wiec nie martw sie ze cie poniesie tydzien 2 i juz sie zapoznasz z moto ja ci tylko mowie ze ETZ to zly pomysl do jazdy w terenie ale zrobisz jak wolisz co do 250 a 251 to raczej odwrotnie 250 jest dluga a 251 krotsza i lepiej sie nada w las [ Dopisane: 14-02-2006, 22:40 ]p.s poczytaj caly temat o Yamaha DT i Honda MTX zadaj tam ewentualnie pytania i jeszcze raz pomysl :) czy napewno nie warto. Powiem cie ze ETZ nie ma wcale momentu na dole a przy 4 -5 tys czujesz ze idzie o wiele wiekszy moment ma Jawa 350 Ts, a taka DT wyglada znacznie "doroslej" niz MZ jak 1 raz zobaczylem DT 125 to myslalem ze ma rame od XT a KLX jest jeszcze wiekszy od DT i to nawet sporo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 chociaz.... szczerze mowiac to juz mam totalny metlik w glowie...jedni mowia zeby brac MZinni zeby enduro... jeden mowi zeby brac 250, drugi 350, trzeci 125.... obejrze tego KLR 250 i jak typ zejdzie z ceny do 3500 to biore, a jak nie to rozlgadam sie za jakas okazja, np. DT 125 w dobrej cenie dobrze mysle? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 TAK :mrgreen: :) [ Dopisane: 15-02-2006, 00:54 ]http://home.earthlink.net/~klr250informati...ange/photos.htm Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=40285 - zajrzyjcie tutaj i pomozcie :) tutaj tez mam problem:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...p=521887#521887 Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 ja mam i yamahę DT 125 i KLR 250 ( nie do zajeżdzenia , używam tylko w ciężki teren) , jest poręczny i jeżdziłem na nim nawet z wpadniętym zaworem w kanał ssania. Podobne osiągi odczuwalne ,jak w 350 (honda XL350r też jeżdzona) . Motocykle te używało wojsko amerykańskie. Czy polecać , mnie nie zawodzi , części jak do wszystkiego są , ale oryginały drogie.Yamaha , trzeba żyłować na obrotach, stawiam na KLR ( i ten jego dzwięk tłumika na średnich obrotach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 zadziwia mnie czemu kawa ma zawory na dzwigienkach :?: skoro DOHC to po kiego utrudniac i robic dzwigienki zaworowe 600 i 650 ma bezposrednie sterowanie prosto z walka rozrzadu super proste rozwiazanie szkoda ze tylko w kawie uzywane ,nie wiem jak w 250 ale dzwiek 650 jest slyszalny z daleka ma charakterystyczny gwizd z tlumika [ Dopisane: 23-02-2006, 22:15 ]zreszta temat nieaktualny txefex sie rozmyslil chociaz moto bylo w bdb stanie niestety ma problemy z rodziciami no i troszke kasy malo :P Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acid_toxin Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 ;) zgadzam się...ten dźwięk :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 kruciec ssania to gumowa tuleja laczaca filtr powietrza z gaznikiem jesli nie da sie jej zalatac to koszt nowej bedzie dosc spory ok 200 zl napewno ale dlaczego peknieta ja mam na swojej wytloczony rocznik 88 i jest miekka nie popekana a nad wymiana nie ma sie co zastanawiac, bo tą dziurką silnik zaciaga syf i szybko skraca swoją zywotnosc :? z rejestracja moto sprowadzonego z zagranicy warto poczekac do maja - 400 zł droga nie chodzi ;) jesli jednak sie okaże, że bedziesz miał troche kasy na moto to szukaj obojetnie jakiego enduro od 125 wzwyż :P frajda z jazdy w terenie bedzie duzo lepsza, niż na etz Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.