Skocz do zawartości

Kawasaki KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

hej.

mam oferte kupna Kawasaki KLR 250 z 1993 roku, przebieg wg sprzedajacego 14 000 km.

z wad nie dziala tylko ssanie (pekniety krociec ssania czy cos takiego, nie wiem, nie widzialem jeszcze maszyny -ale stoi blisko mojego miejsca zamieszkania). motor jest sprowadzony z niemiec, nieoplacony

cena: 4000 zl

 

pytanie:

-czy warto za taka cene?

-na co zwrocic uwage podejmujac decyzje kupna

-czy w ogole warto kupic ten model Kawasaki? Czy sie psuje czesto, sa z nim jakies problemy itp?

 

Dodam ze chce lekki motor, sluzacy glownie do jazdy po miescie i od czasu do czasu na wypad do lasu

 

jak cos to walcie na gg: 958341

 

Fotki:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 650 koles ma 600 silnik wytrzymaly i prosty w budowie zawiecha do tego co opisujesz ok bo do hardcoru to raczej KLX-a ale 4 tys to za duzo za 6 mozna kupic DR 350 ktora mozna i jedzic po miescie i ladnie orac lasy z podobnego rocznika

 

ale jesli sie zdecydujesz to poza odglosami pracy (dosc chalasliwy jest normalny ale nie tluczacy ) sprawdzil bym rozrzad tzn zajzal pod pokrywe klawiatury, moto o znacznym przebiegu moze miec wytarte krzywki na walku rorzadu ,odrazu sprawdzisz lancuch rorzadu i zobaczysz czy nie ma tam sladow rzeznictwa - kowalstwa motocyklowego jesli nie ma do czego sie czepic to za 4 tys mozna brac ,a sprawdz zawieszenie (podnies oslony lag i zobacz czy nie ciekna uszczelniacze) sprawdz czy tlumi zawieszenie czy nie skacze jak pilka ,wiadomo ze mozna zbic cene na zestaw napedowy , klocki hamulcowe i cos sie tam zawsze znajdzie :mrgreen:

 

z tym ssaniem to sie domyslam co jest ale wymiana linki pomoze bo na niej zdaje sie jest mocowanie krucca do gaznika :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie uprze to za 4tys znajdzie DR350 z kwitem

:kwas - pewnie ze masz racje, wolalbym np xt 350 albo dr 350 tak jak mowisz, ale:

bron boze sie nie napalam. chce wziac akurat ten moto pod lupe, bo jest o rzut beretem od miejsca gdzie mieszkam (14 km), a ja nie mam zbytnio warunkow zeby jezdzic po calej polsce zeby sprowadzic maszyne.

 

 

z tym ssaniem to sie domyslam co jest ale wymiana linki pomoze bo na niej zdaje sie jest mocowanie krucca do gaznika

to w koncu to ssanie to jest wiekszy problem czy nie? bo jakos nie rozumiem tego zdania :D

 

I moje kolejne pytanie:

ile kosztuje zarejestrowanie takiego sprowadzanego motocykla?

wiem ze karta pojazdu = 500 zl + niecale 200 za dowod... a tlumaczenie briefu, oplata celna i co tam jeszcze musze pozalatwiac?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rejestracja ok 1200 na gotowo z OC

 

sorki zle cie zrozumialem kruciec ssania to gumowa tuleja laczaca filtr powietrza z gaznikiem jesli nie da sie jej zalatac to koszt nowej bedzie dosc spory ok 200 zl napewno ale dlaczego peknieta ja mam na swojej wytloczony rocznik 88 i jest miekka nie popekana :roll:

 

ogolnie fajne maszynki KLR chlodzone ciecza DOHC zawory na plytkach autodekompresow bezposrednio na walku jesli nie zakatowana to bedziesz zadowolony , moze brac troszke olej ale nie dymic to normalne dlatego zagladaj do okna z olejem zeby susza tam nie panowala :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie zastanawiam.. mam dwoch kumpli, ktorzy mi mowia, ze 4000 zl to dosc sporo jak za taki motor, w dodatku z ta wada odnosnie ssania.

w czwartek jade obejrzec sprzet, wiec bede wiecej wiedzial..

 

sprawdzil bym rozrzad tzn zajzal pod pokrywe klawiatury

odnosnie tej porady to mam watpliwosci.. dobry mechanik uslyszy, co w silniku nie gra, zreszta watpie zeby ktorykolwiek z wlascicieli zgodzil sie na gmeranie przy silniku..

 

no nic, czwartkowy rekonesans powie mi (a raczej nam, bo jedziemy w trojke wybadac maszyne). swieze info zamieszcze w temacie, wiec zajrzyjcie tutaj przed piatkowym wypadem na piwo :D

 

pozdro

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze karta pojazdu = 500 zl + niecale 200 za dowod... a tlumaczenie briefu, oplata celna i co tam jeszcze musze pozalatwiac?

 

Nie wiem czy wiecie ale gdzieś od końca stycznia karta pojazdu kosztuje 70-100zł. A więc spora ulga dla kieszeni, co więcej w przypadku rejstracji motocykla z polski za dowód z tablicą zapłaciłem 120zł. Skarbówka od kwoty powyżej 1000zł pobiera opłate w wysokości 2%. Co do reszty papierów to niemam pojęcia, wiem że niektóre sprowadzone motocykle mają już przetłumaczone dokumenty. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem czy wiecie ale gdzieś od końca stycznia karta pojazdu kosztuje 70-100zł.

 

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/26589

 

tu jest napisane co innego

 

 

a słyszałem, ze karta owszem stanieje ale w urzedzie i tak zostawimy te pieniądze nie wiem czy to prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz złe informacje' date=' karta pojazdu tanieje od maja 2006.[/quote']

 

Racja, najmocniej przepraszam.

 

 

a słyszałem' date=' ze karta owszem stanieje ale w urzedzie i tak zostawimy te pieniądze nie wiem czy to prawda[/quote']

 

Może komuś chodziło o tą opłate recyclingową(500zł). Na szczęście nie dotyczy ona motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może komuś chodziło o tą opłate recyclingową(500zł). Na szczęście nie dotyczy ona motocykli.

 

utylizacja pojazdu kosztuje 500zł i jak narazie nie dotyczy motocykli, ale kiedy obniżą cenę karty pojazdu to pewnie coś wymyślą aby załatać dziurę w cenie rejestracji, w koncu to Polska :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byelm dzisaij w serwisie yamahy w olsztynie i mi powiedzieli, zeby nie brac KLR 250, bo z glowica bede mial non stop problem (przy ostrzejszej jezdzie), zawory leca czy cos w tym stylu.

prawda to?

 

poza tym 4000 zl za klr 250 z '93, bez oplat, z uszkodzonym ssaniem, to chyba stanowczo za duzo. jak myslicie?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym 4000 zl za klr 250 z '93, bez oplat, z uszkodzonym ssaniem, to chyba stanowczo za duzo. jak myslicie?

 

 

Ja za podobną kase kupiłem XLR250, o stanie nie moge za wiele powiedzieć bo to czy jest OK wyjdzie w praniu, fakt faktem moto jest zadbane, serwisowane, zarejestrowane w kraju i poopłacane. Wszystko działa, jedyny problem to pocenie się głowicy ale mam nadzieje że uda się to zrobić i obędzie się bez niespodzianek. Wracając do pytania, wydaje mi się iż 4k za tą klr to troche za dużo tym bardziej że jest bez opłat :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ta glowica to miedzy bajki tak samo jak z awaryjnoscia duzych KLR znajomi maja i jakos niechce im sie psuc chyba pecha maja bo pewnie woleli by non stop cos robic

 

ale faktycznie 4 tys to duzo biorac pod uwage koszta rejestracji za tyle mozna kupic 600 w bdb stanie z podobnego rocznika

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co? zdecydowalem sie jednak kupic MZ ETZ 251. na enduro po prostu mnie nie stac w tym roku, a etezeta to dobry sprzet na poczatek. wiem ze w terenie nie posmigam, ale co tam.. dla mnie priorytetem jest niezawodnosc i funkcjonalnosc motocykla (ma mi zastapic auto, ktorego nie bede mial od kwietnia do poznej jesieni).

nie wiecie kto moze miec MZ ETZ 251 na sprzedaz? (najlepiej w okolicy war-mazurskiego)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...