Lechucrx Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 W tamtym którego oglądałem nie ma różnicy czy na wciśniętym czy nie sprzęgle. A jak porównanie mocy, reakcji na przekręcenie manetką, między exc520 a lc4 620 ? Bo to mniej więcej ta sama ilość KM..Nie jezdziłem jeszcze na 620, a u mnie w okolicy nie ma do sprzedania także nie mam porównania.;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 exc zwłaszcza 450 i 520/525 bardzo ostro reaguje na gaz, podobnie jak crossówka,kumpel ma yz450f na otwarych terenach idziemy równo, przy czym moj exc ma nalatane nie wiadomo ile od remontu a yzf po kapitalce, lc4 czy 620 czy 640 to tez mocny sprzęt, ale zupełnie inaczej oddają moc, nie kręca się tak wysoko i duzo wolniej wchodzą na obroty, do tego dochodzi duzo mniejsza chęc wstawania na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechucrx Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 No ten EXC na którym jeżdziłem jeszcze na czwórce rwał się na koło. Dałby się ktoś z Krakowa lub okolic karnąć na 620?, w zamian udostępniam CBR 600 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 mam teraz 620 , wcześniej miałem exc520 rwie podobnie, generalnie jestem zadowolony z osiągów 620 ( a ma dellorto a nie FCR jak EXC, choć z drugiej strony dellorto to było sportowe gaźniki o niezłej reakcji na gaz dużo lepszej niż podciśnieniowe Mikuni ) różnica jest taka, że na ostrym podjeździe 620 znacznie trudniej zadusić, bo nawet jak zejdzie z obrotów to wchodzi jak traktor, exc potrzebował obrotów, ale za to wyżej się kręcił i już widzę, że na exc miałem większy użyteczny zakres obrotów, w 620 dość szybko się kończy i trzeba zmienić bieg co trochę irytuje. zmieniłem nawet zębatkę na większą, ale już widzę, że w lesie "na przełaj" jedynka szybko zaczyna wyć, a dwójka momentami jest za szybka, w exc jadąc na jedynce z można była podkręcić obrotami i pojechać kawałek szybciej bez potrzeby zmiany biegu (za to jak pisałem na podjeździe łatwiej go było zadusić ) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.