bogas72 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Fakt że hus, o którym pisze endurowiec (POZDROWIENIA) jest jak nowy i kupiony z niemiec za naprawdę rozsądne pieniądze. W rękach naszego kolegi to diabeł, w porównaniu z KTM na pierwszy rzut oka to golas - brak plastików w miejscach, w których sa w KTMie i prześwity, co powoduje subiektywne wrażenie lekkości konstrukcji. Problemy z odpalaniem w tym konkretnym motocyklu, jak wspominano już na forum parokrotnie w przypadku husa, tu tez sie pojawiły, trudno powiedzieć czy to potwierdza tą opinię czy też to przypadłość akurat tego egzemplarza. Hus budzi przynajmniej we mnie respekt ale te kolory ... no cóż kwestia gustu hehe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Problemy z odpalaniem w tym konkretnym motocykluZ tym odpalaniem nie jest tak zle, poprostu czeba poćwiczyc. Znam ludzi ktorzy odpalaja husabergi za 1kopem nawet zimne.bogas72 Pozadrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 http://www.husaberg.org/index.php [ Dopisane: 17-03-2006, 10:21 ]http://husaberg.de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Sumienie mnie ruszyło i muszęs prostować jedną informację jakby ktoś jeszcze czytał ten temat. Napisałem że starsze modele husaberga są kopane do przodu co nie jest prawdą. Kopie się je do tyłu jak każdy inny motocykl (opróćz jawy enduro :icon_razz: ) Pomyliłem się, sorasa :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Sumienie mnie ruszyło i muszęs prostować jedną informację jakby ktoś jeszcze czytał ten temat. Napisałem że starsze modele husaberga są kopane do przodu co nie jest prawdą. Kopie się je do tyłu jak każdy inny motocykl (opróćz jawy enduro ;) ) Pomyliłem się, sorasa :flesje:Rozebrałem silnik w FE 350 rewelacja prosty!!! wał mam zatarty regeneracja okolo 400pln jak chodzi o zawieszenie to wsztstko racingowe:) nawt przekladalem do KTM lc4 wszystko jest wyższej klasy!! generalnie nawet jesli włozyć w rame inny silnik to polecam ze względu na zawieszenie i prostote --widac ze prpojektowali go fanatycy off rouda:) to nie jest motoorek na pokaz!!!!!! zrobiony po to by wygrać!!! teraz ja przyznam sie do pomyłki 103 kg!!! a ne 108:) przy ponad 40 ps i dobrym momencie wystarcza z nawiązka;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 To jeszcze się zpytam o to co mnie w husabergu interesuje. Już w mechanice o to pytałem ale chyba jakoś przeoczyłeś :buttrock: No więc chodzi mi o cylinder, a raczej jego brak. Czy tuleja także była u ciebie zatarta czy tylko wał? W jaki sposób ona jest montowana? Wciska się ją w kartery, zakłada głowicę i już? Kiedyś mi się zdawało że ta tuleja jest integralną częścią karterów :icon_mrgreen: ale biorąc pod uwagę że tak nie jest to koszt wymiany takiej tulei pewnie jest dużo niższy niż koszt wymiany całego cylindra w innym motocyklu tej klasy. Nie masz przypadkiem fotki ładnie obrazującej to rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 To jeszcze się zpytam o to co mnie w husabergu interesuje. Już w mechanice o to pytałem ale chyba jakoś przeoczyłeś :buttrock: No więc chodzi mi o cylinder, a raczej jego brak. Czy tuleja także była u ciebie zatarta czy tylko wał? W jaki sposób ona jest montowana? Wciska się ją w kartery, zakłada głowicę i już? Kiedyś mi się zdawało że ta tuleja jest integralną częścią karterów :icon_mrgreen: ale biorąc pod uwagę że tak nie jest to koszt wymiany takiej tulei pewnie jest dużo niższy niż koszt wymiany całego cylindra w innym motocyklu tej klasy. Nie masz przypadkiem fotki ładnie obrazującej to rozwiązanie?wewnątrz wszystko w stanie idelnym nie ma sladu zużycia na liczniku mam 13 000 :banghead: tylko wał zatarty zroboe foty zobaczysz generalnie jest zrobiony na sciganie === nie ma co liczyc na dlugowiecznosc tego silnika(jak zrobi 10 000 to bedzie super!!!!!!!!! i droga eksploatacja olej wymiana co 1000km syntetyczny fakt ,że tylko 1 litr:) zobacz wage 103kg!!!!!!!! za tą kase nic nie jest w stanie mu podskoczyć!!! fajna jest kurtyna na szklo lampy mozna zaciągac na kamienistym terenie:) po za tym bak wymodelowany tak abu obniżyć srodek cięzkosci pompka paliwowa zaciąga paliwo z poziomu po niżej gażnika dopracowane wszystko pod wyczyn!!--- porównannie ma z KTMlc4 i Ktm SX 250 nawet jak je wyprowadzam to czuc różnice naraie tylko tak moge bo Husaberg nie jezdzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.