Skocz do zawartości

Prosba do posiadaczy DR lub LC4


Rekomendowane odpowiedzi

WItam mam prośbe czy mógłby ktos napisać jaka jest długość (od opony do opony)w dr lub lc4 bo opcja kupna motoru jest a nie mam czym przewieść a znajomy mi powiedział ze w kombi moje wejdzie (golf III)jak on sprzedawał to też tak motor zabierali i wykręcili przednie koło i błotnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega NITOMEN radzi, spuść olej. A jak zabraknie z długości to odkręć koła i wrzuć na motor. koła zajmują sporo miejsca jak są zamontowane. a dla poprawienia pakowności można jeszcze kierownice odkręcić i położyć ją w zadłuż motocykla (linki i przewody oczywiście zostawić w spokoju)

Na przykład DR 650 SE

Długość całkowita 2255 mm, rozstaw osi 1490mm

dobrej transakcji życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiozlem swoje moto (yz250f) w Renault Laguna Kombi. Zlozylismy tyne siedzenia i po odkreceniu przedniego kola i blotnika bez problemu sie zmiescila. Zadnych plynow nie wylewalem i jakos nic sie nie wylalo a motocykl jezdzi :)

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z olejem to jest o tyle klopot ze jak przeleje sie do cylindra to podczas proby odpalania mozna pogiac korbowod widzialem taki korbowod od peugota 206 diesel auto dachowalo w skutek czego olej dostal sie do cylindra podczas odpalania byla taka kompresja ze korba miala krztalt banana

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR350

dlugosc  2335mm

szerokosc 885mm

rozstaw osi 1440mm

 

informacje z http://data7.exo.pl/kml/dr350.htm

 

dzieki wielkie teraz wiem mniej wiecej na czym stoje 8)

 

a co do przelaniia sie oleju do cylindra to nie wiem ktoredy by to sie miało stac przeciez cylinder uszczelniaja pierscienie wydaje mi sie ze jak ewentualnie wleci to jak postoi samo wyleci a ja nie chcem typowi i bałagan robic na podworku a poza tym to i tak z odkreceniem kól juz bedzie troche roboty a co tu mowic o spuszczaniu płynow :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn jak na boku to sie nie stanie nic raczej bo sam wiozlem tak kawe tylko w busie ale jak wyleje sie w samochodzie to troszke syfu narobi

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie jutro bede wiózł tdr-ke ale na stojąco myśle że jak ją pasem dociągne do podłogi to się nie wywruci!?!Tylko czy na wysokość wejdzie do kia pregio??!! hmm lusterkatrzeba odkręcić i sprubowć :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w KTM bardzo ładnie wychdzą lagi !!! rozluznisz imbusem mocowania i wszystko!!! sam tak woziłem --KTM to nie japonia!!!! to nie jest tak szczelne:):evil: szmaty i folie pod motor!!!!!!

 

[ Dopisane: 11-02-2006, 13:04 ]

porównanie opcji dr do ktm to jak xrv afrika do gsf 600 badit ---ktm lc4 to twardziel bez walków trzesie-- wsiekle silny zawieszenie wczynowe --dr to fajne miejskie enduro ele nie na trudniejszy teren!! bo go zabijesz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...