SEBOOL Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Witam.Mam pytanie co ile motogodzin trzeba zmieniac tlok w 4T 250. Chodzi mi okolo ile godzin! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Jakie 250 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Mam pytanie co ile motogodzin trzeba zmieniac tlok w 4T 250.Zalezy w jakim 250 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 a co ile w husce te410?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 31 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Np. KTM SX-F i cos podobnym.Chodzi mi o to czy o wiele rzadziej trzeba zmieniac nic w 2T! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Napewno rzadziej bo popatrz jak działa 2T i 4T: w 2T masz wyższe obroty niż w 4T; w 2T praca jest wykonywana raz na 2 razy, a w 4T raz na 4; 4T ma o wiele lepsze smarowanie niż 2T. Te wymienione rzeczy sprawiają że 4T jest trwalsze, czyli tłok się zmienia rzadziej. Jeśli jeszcze czegoś nie napisałem proszę o uzupełnienie. Pzdr, Mr.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 Napewno rzadziej bo popatrz jak działa 2T i 4T: w 2T masz wyższe obroty niż w 4T.... Co do tego to chyba można mieć wątpliwości.... podobno te KTM'y kręcą do 12 tyś więc obroty są prawie na tym samym poziomie... Ja słyszałem że tam się zmienia tłok ja poczujesz że jest słaby albo zacznie brać olej.... ale można zmienić same pierścienie nie to co w 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 juz byla o tym mowa, nowy sxf sie podobno kreci do 17 a np wr 250f do 13-14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Polecam przeczytać -> http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic.php?t=235 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.