Muminek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) Oczywiście, że syntetyk tyle shell-a advance ultra 4 ... o lepkości 15W50Pozdro Seba cześćjak widzę ten olej ma specyfikację: * 10W40 - przykładowy link http://sklep.romiko.pl/?search=1* 15W50 - przykładowy link http://sklep.scigacz.pl/olej-silnikowy-she...yczny-p-67.html przykładowe ceny Shella i Castrola można zobaczyć na stronie http://sklep.scigacz.pl/olej-silnikow-synt...54_111_113.html. Motul niestety jest droższy - 4l kosztuja 216 zł ja u siebie też ma 10W40 (Motula) - mechanicy mówili, że na polskie warunki ten powinien być lepszy niż 15W50 ze względu na klimat (choć w tym roku było w sumie dość ciepło :) ) pozdrawiam,krzysztof Edytowane 5 Października 2006 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 3. zapowietrzające się sprzęgło to makabra - chyba Jagtiger caly czas jeszcze z nim walczy, mimo iz wymieniane było kilka razy -siłownik, pompa, przewód...W zasadzie to dałem sobie już spokój. Co jakiś czas wymieniam tylko płyn hydrauliczny i jest git. Płyn kosztuje grosze, sama operacja wymiany dużo czasu nie zajmuje więc nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Wg instrukcji lepkość 15W50 można stosować od -5, -7 w górę; a 10W40 poniżej -10 w góre. Wiec chyba nie ma znaczenia którym zaleję, bo w zimie raczej nie będę jeździł, no chyba że kupię łańcuchy do monstera :) Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Wg instrukcji lepkość 15W50 można stosować od -5, -7 w górę; a 10W40 poniżej -10 w góre. Wiec chyba nie ma znaczenia którym zaleję, bo w zimie raczej nie będę jeździł, no chyba że kupię łańcuchy do monstera :) Pozdro no i proponuję podgrzewane rączki do kierownicy :) pewnie nie ma za dużej różnicy - ważniejsze jest to co pisał Melvin i Dominik - zmiana oleju na nowy najlepiej na syntetyk i nowy filtr, co określony czas (o dziwo jak putałem sie chłopaków z serwisu mówilo o częstych wymianach wymaganych dla starszych modeli z lat <2000, a dla następnych roczników przy normalnej - nie sportowej czy torowj jeździe, spokojnie co 6 tyś km). Jak zykle tu jest podejście wg szkoły Otwockiej lub Falenickiej (oczywiście bez urazy) krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 przepraszam, w roztargnieniu dalem ta odpowiedz pod ducati monster czytalem ostatnio potezny artykul na temat olejow i nie wdajac sie w szczegoly faktem jest, ze jezeli uzywasz dobrej jakosci motocyklowy olej to wsio ryba jakiej firmywazne jest by olej czesto zmieniac - to w sumie grosze kosztuje. ja zmieniam co 3K i za kazdym razem jest czarny. zmieniaj czesto a z pewnoscia problemow nie bedziesz mial 10W40 czy 15W50? wiesz ze ta pierwsza liczba odnosi sie do minimalnej temp otoczenia a ta druga do maxymalnej. w tropikach nie mieszkasz wiec sadzilbym ze 10W40 bedzie lepszy na polski klimat; ale co ja tam wiem jak macie panowie duzo wolnego czasu, to tutaj jest tona super informacji http://www.ducatimonster.org/smf/index.php?topic=38314.0psnie musze chyba przypominac o zmianie filtra przy kazdej zmianie oleju :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Melvin w tym roku Lipiec dał nieźle w d... temperatury w cieniu powyżej 30C! A tak poza tym to ja mam tylko chłodzenie powietrzem, żadnej nawet najmniejszej chłodnicy oleju się nie dopatrzyłem, choć wzrok wytężałem i wytężałem. Opony: ja mam założonego nowego ME-Z4 z tyłu, nadaje sie to w ogóle do jazdy po torze??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) zmieniając temat z olejów na przeróbki Monstera mam plan na zimę - trochę podpatrzyłem na stronie http://www.bianchi.it/en/productsDucati/productsDucati.aspx, http://www.scigacz.pl/Ducati,napedzane,...!,2243.html oraz http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu...cati_1.jpg.html i chyba pójdę w tym kierunku :) Pozdrawiam,krzystzof Edytowane 5 Października 2006 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Krzysiu weź urlop, chyba się troche przepracowałeś... zaczynasz bredzić! Co sądzicie o oklejaniu plastikowych elemntów folią carbon-podobną???Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 pamietam, ze ktos z was zastanawial sie nad kupnem nowych tlumikowwow! wlasnie wrocilem od kumpla i zalozylismy arrows do jego S4Rs.......super :( to jest caly pelny system a rury maja miec rzekomo 50mm srednicy ale czuja sie i wygladaja jak wodociagowe! potega no i dzwiek jest przezajebisty!!!! gleboki, glosny (105db) i wyglada super - polecamtlumiki wraz z dzwiekiem otwartego suchego sprzegla - kakofonia dzwiekow dla laika ale dla ducatisti - opera :) jedyny mankament to cena :) http://i59.photobucket.com/albums/g303/mel.../DSC00106-1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Tlumiki ładne, wrocil juz ten twoj kolega od dzwieku, moze jakies male porownanie, bo my tu za woda nie slyszymy co sie tam w Sydney tlucze!za*eb... felge ma ten twoj kumpel.Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Krzysiu weź urlop, chyba się troche przepracowałeś... zaczynasz bredzić! Co sądzicie o oklejaniu plastikowych elemntów folią carbon-podobną???Pozdro dzięki - z tym urlopem to dobry pomysł :) co do folii - to nawet kupiłem sobie i może coś z nia przetestuję. Jednak na zdjęciach wygląda ona zupełnie inaczej, niz to co do mnie dojechało (jak zawsze jest tu kwestia złudzenia optycznego). Jest jednak rówżnica w syglądzie prawdziwego CF i tego co daje folia. Jeśli nie ma elementów CF i będzie stosoawna tylko folia to wydaje mi się, że może być no powiedzmy - nie najgorzej. Jednak w porównaniu z CF - widać zdecydowaną różnicą - wzory się trochę gryzą :) Co do tłumików Arrow - wygląd niczego sobie - rury pięknie wyglądają (a z ciekawości Melvin jaki jest koszt - chociaż rząd wielkości, całego zestawu wydechowego w Australii - czy ceny są porównywalne do tych w Europie?) pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) ...ja mam tylko chłodzenie powietrzem, żadnej nawet najmniejszej chłodnicy oleju się nie dopatrzyłem, choć wzrok wytężałem i wytężałem. sebastin, idz no do garazu, znajdz przod motoru i tam powienienes miec cos takiego:http://static.flickr.com/113/252197103_a74826ddd2_b.jpga jak nie masz to znaczy ze cie oszukali w sklepie :) a o opony to sie dominika pytaj bo on krawezniki szlifuje - ja tylko monsterem po kawiarniach sie snuje i panienki wyrywam :( psdzis zaparkowal kolo mnie facet na NOWCE mv agusta brutale 910.........super-koza!!!http://www.mvagustausa.com/web-mvagusta/Brutale_910.htmlnie zrobilem fotki bo obciach ale jak te nasze motory staly obok siebie to przechodniom szczeny w trotuar walily :) Co sądzicie o oklejaniu plastikowych elemntów folią carbon-podobną??? mysle ze daj sobie siana - albo prawdziwy CF albo prwawdziwy plastik. to tak jakbys mial zolty lancuszek a nie zloty. nie lubie udawania; stac mnie to kupie prawdziwe a nie stac to poczekam moja tylko opinia pskolega od dzwieku wraca w przyszlym tygodniu i bedziemy nagrywac, damy na strone i zapodam wam link Edytowane 5 Października 2006 przez melvin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Ta agusta to jakas taka dziwna, dobrze to okresliles -"KOZA", tylko rozki i brodke dorobic :) Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Co do tłumików Arrow - wygląd niczego sobie - rury pięknie wyglądają (a z ciekawości Melvin jaki jest koszt - chociaż rząd wielkości, całego zestawu wydechowego w Australii - czy ceny są porównywalne do tych w Europie?) nie wiem ile w europie kosztijaon swoj zestaw kupil przez kumpla z DML i jesli mnie pamiec nie myli to dal AUD$2.5K (PLN5.770) co bylo OKAZJAale "na zywo" jest to super system; jego tez nagramy; do tego to klekotanie otwartego sprzegla :) a te 10 szprychowe marchesini to sa nieziemskie. S4Rs ma rowniez czarny swingarm wg dyno testu zalaczonego do tlumikow, moz sie zwiekszyla do 136KM (+6KM); ze nie wspomne o utracie wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Ja tez ostatnio zmniejszylem wage Monstera o cale 5 dkg - wydlubalem smar spod dekielka kolka lancuchowego... :) Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.