Muminek Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 A nawet zony musza byc dobrej jakosci- wiem co mowie- mialem taka jedna, podlej marki przed 2000 rokiem :D . Teraz to jestem dopiero szczesliwy ze Smoczyca! :) :cool: oraz Smoczątkiem :) ;) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 oraz Smoczątkiem :smile: :clap: :cool: Polucha Tatucha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Aczkolwiek sam mam więcej pytań niż odpowiedzi jeżeli chodzi o Ducati, to cieszę sie ze mogłem coś doradzić :cool: Właśnie czytam o wymianie łańcucha (nie zimowego :) ) i jest napisane " weź do reki the chain adjuster tool" . Narzędzie to tylko na stronie www obejrzałem. Macie takie coś ?narzędzie 1narzędzie 2Albo tu w zestawieGdzie to można kupić ?Pozdrawiam Sprawdz jednak w wyszukiwarce wg. numerow katalogowych- np do mojego modelu caly zestaw kluczy kosztuje 105zl.... :cool: :D :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troublemaker Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 A nawet zony musza byc dobrej jakosci- wiem co mowie- mialem taka jedna, podlej marki przed 2000 rokiem :lapad: . Teraz to jestem dopiero szczesliwy ze Smoczyca! :biggrin: :bigrazz: :biggrin: masz u mnie piane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 :biggrin: masz u mnie piane 3mam Cie za slowo :biggrin: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Obserwuje rozmowy na temat paseczkow i niestety nie zgodze sie z panami. Jezeli Gates robi paski do Ducati to w salonie kupujesz pasek za 500 tylko dlatego ze jest logo Ducati. Nie oznacza to ze jak nie ma tego znaczka to jest to badziew. Na efekt koncowy pod haslem Ducati zkladaja sie czesci wielu producentów np: Brembe, Magneti Marelli, NGK, Bosch. Oczywiscie oby byly tylko orginalne to wszystko bedzie ok. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Sprawdz jednak w wyszukiwarce wg. numerow katalogowych- np do mojego modelu caly zestaw kluczy kosztuje 105zl.... :biggrin: :biggrin: :bigrazz: :lapad: Witaj Jacku,sprawdziłem cenę do MTS nawet taniej bo tylko 67,98 PLN w kolorze czerwonym :lalag: Problem polega na tym że ja mam taki "tool box". Jednak klucza do łańcucha "the chain adjuster tool" tam nie ma ;) Dostałem jednak linki od Ciebie i na pewno coś dopasuję. Dzięki :biggrin: Pozdrawiam "ładne ciasteczka :biggrin: , trzeba będzie zapas na zimę zrobić" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Obserwuje rozmowy na temat paseczkow i niestety nie zgodze sie z panami. Jezeli Gates robi paski do Ducati to w salonie kupujesz pasek za 500 tylko dlatego ze jest logo Ducati. Nie oznacza to ze jak nie ma tego znaczka to jest to badziew. Na efekt koncowy pod haslem Ducati zkladaja sie czesci wielu producentów np: Brembe, Magneti Marelli, NGK, Bosch. Oczywiscie oby byly tylko orginalne to wszystko bedzie ok. Pozdrawiam Ja też mówię o orginalnych paskach Gates`a. Ja kupuje paski z logo Ducati... :biggrin: Pozdr Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Hej kochani mam pytanie jak jest z dostępem częsci do Ducati Monster,czy serwisowac mozna w japonczyku ?moze głupie pytanie,ale z moich okolic Torunia nie ma zadnego serwisu Duca.I kolejne pytanie- mam zamiar kupic 600'tke...czy radzicie poczekac ,dołozyc Kasiorke i kupic 800,mocniejszy niestety nie wchodzi w gre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Jak już nck-a King to koniecznie bierz rozmiar królewski...hihihi A z pierniczkowego miasteczka masz niedaleko do PZN tam jest godny polecenia warstat... :notworthy: Duke widzisz każdy jest w czymś dobry, ty w zabawach z dziewczęcymi serduszkami, ja w nap...u młotkiem w szpejo i produkcji "triple destilated drinks" (w skrócie TDD), a inni są dobrzy w gumkach. I nie zgodzę się z Tobą że Gates to jakiś "shit" bo robi przecież paski do Ducati. Jaki jest sens robić 2 matryce, aby w jednej robić dla ducati a w drugiej nie dla ducati...??? To samo jest z innymi gratami, przcież w głowicach masz pewnie wkręcone swiece NGK (choć Denso lepsze), a jeździsz na zalecanym przez ducati oleju shel-a, (choć motul lepszy)...Możemy ciągnąć tę dyskusję jeszcze długo, ale nie wiem czy to ma sens??? Chyba, że przy bimberku... :notworthy: Muminek trawę mi pies wydeptał...hihihi... :notworthy: PZDR Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 (edytowane) Duke widzisz każdy jest w czymś dobry, ty w zabawach z dziewczęcymi serduszkami, ja w nap...u młotkiem w szpejo i produkcji "triple destilated drinks" (w skrócie TDD), a inni są dobrzy w gumkach. I nie zgodzę się z Tobą że Gates to jakiś "shit" bo robi przecież paski do Ducati. Jaki jest sens robić 2 matryce, aby w jednej robić dla ducati a w drugiej nie dla ducati...??? To samo jest z innymi gratami, przcież w głowicach masz pewnie wkręcone swiece NGK (choć Denso lepsze), a jeździsz na zalecanym przez ducati oleju shel-a, (choć motul lepszy)...Możemy ciągnąć tę dyskusję jeszcze długo, ale nie wiem czy to ma sens??? Chyba, że przy bimberku... Seba, każdy robi jak uważa. Wiem, że Gates robi paski dla Duki i nie napisałem że to "shit". Mnie,poprostu, nie chce się dobierać na czuja i kupuje orginalne paski orginalne bo na 300zł raz na dwa lata mogę sobie jeszcze pozwolić a mam pewność że to ten pasek dedykowany do mojego modelu (można go znaleźć po numerze-Gates`a nie znajdziesz) ale możemy to jeszcze omówić przy browcu :notworthy: Pozdr P.S.: mam NGK i olej Motula Edytowane 29 Listopada 2007 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Hej kochani mam pytanie jak jest z dostępem częsci do Ducati Monster,czy serwisowac mozna w japonczyku ?moze głupie pytanie,ale z moich okolic Torunia nie ma zadnego serwisu Duca.I kolejne pytanie- mam zamiar kupic 600'tke...czy radzicie poczekac ,dołozyc Kasiorke i kupic 800,mocniejszy niestety nie wchodzi w gre Czołemgeneralnie z częściami jest ja ze wszystkimi do innych - można zaopatrywać się w serwisie lub szukac na aukcjach (ja jednak preferuję wizyty w serisie, chociażby ze względu na gwarancję i doświadczenie mechanika). Nie jestem typem uzdolnionego garażowego serwisanta, dlatego wolę korzystać z doświadczenia (a przy Ducati to się liczy) innych. Nalezy tylko Cie uprzedzić o jednym ważnym elemencie - decydując sięna Duca nie możesz zapomniec o serwisowaniu zgodnie z wymaganiami (np. terminów przeglądów, wymian części, itp) i korzystaniu jednak z dobrej jakości elementów - ja uważam że nei można na tym zbyt oszczędzać.Co do wyboru M600/800? Ja bym sie decydował na 620 (i tak zaczynałem przygody z Ducami) lub 800. Jest trochę różnicy w mocy i zabieraniu się motorków, choć zależy czego oczekujesz od sprzętu. Co do 600 - nie mam doświadczenia z tym sprzętem. Może wypowiedzą się Seba lub inne osoby korzystające z Monsterków 600 Pozdrkris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ludzie Kochani- jest ladny SS800 z 2003 roku do kupienia. Przebiego ok 8 tys.km, serwisowany niedawno, zadnych obtarc,czarny mat. Pewny sprzet- znany, osoby, ktora prowadzac dosc duzy biznes nie miala czasu smigac. cena 16 tys.zl., wszystko gotowe do jazdy. Sluze fotkami na maila. Wart polecenia napewno! J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 (edytowane) Ludzie Kochani- jest ladny SS800 z 2003 roku do kupienia Kupiłbym ale moja stajnia jest pełna :( :clap: ...już nic więcej nie wjedzie. Szkoda bo "co jest lepsze od Ducati" ? Odpowiedź: "dwa Ducati". :icon_mrgreen: Dzwonił Łukasz z "Boldoru" że jest już kabelek "fajka". Zamówienie złożyłem 21.11 a dziś mamy dopiero 29.11. To tylko 6 dni roboczych. Jestem pod wrażeniem :wink: Mam pytanie w sprawie akumulatora żelowego "Storm". Razem z akumulatorem przyszła instrukcja do aktywacji akumulatora. Jest napisane "use the electrolyte provided with battery". Myślałem że akumulatory żelowe są bez obsługowe. W instrukcji jest opisana cała procedura "filling battery with acid" ;) Jacku, co musiałeś zrobić przed podłączeniem akumulatora do motocykla ?Pozdrawiam Czekając na odpowiedź ;) w sprawie "bateryji"....takiego cukiereczka z "downunder" znalazłem. Zwróćcie uwagę na cenę :clap: Edytowane 29 Listopada 2007 przez balzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Witam. Mam pytanie - być może do Janka a może nie - czy na koszu sprzęgłowym ta centralna nakrętka ma prawy czy lewy gwint, wydaje mi się że powinna mieć lewy, ale trzyma jak cholera w obie strony a nie chciałbym czegoś upie....ić.Z góry dzięki za info i pozdawiam desmomaniaków.hose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Mam pytanie w sprawie akumulatora żelowego "Storm". Razem z akumulatorem przyszła instrukcja do aktywacji akumulatora. Jest napisane "use the electrolyte provided with battery". Myślałem że akumulatory żelowe są bez obsługowe. W instrukcji jest opisana cała procedura "filling battery with acid" :lalag: Jacku, co musiałeś zrobić przed podłączeniem akumulatora do motocykla ?Pozdrawiam W takim razie otrzymales akumulator elektrolityczny/zalewany kwasem a nie zelowy ;-[. A moze w Twoim modelu jest jednak taki? Ja niczego nie kombinowalem- wyslalem model motocykla i zaraz po otrzymaniu przesylki podlaczylem i wszystko gralo...Dziwne, sprawdz moze na stronie producenta po modelu ( to jest seria "Storm") do jakiego modelu faktycznie otrzymales akku. Z tego co pamietam to fajnie na www mozna bylo szukac. Daj znac co wyszlo, hmmm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.