Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

oraz Smoczątkiem :smile: :clap: :cool:

 

 

Polucha Tatucha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

Aczkolwiek sam mam więcej pytań niż odpowiedzi jeżeli chodzi o Ducati, to cieszę sie ze mogłem coś doradzić :cool:

Właśnie czytam o wymianie łańcucha (nie zimowego :) ) i jest napisane " weź do reki the chain adjuster tool" . Narzędzie to tylko na stronie www obejrzałem. Macie takie coś ?

narzędzie 1

narzędzie 2

Albo tu w zestawie

Gdzie to można kupić ?

Pozdrawiam

 

 

 

 

Sprawdz jednak w wyszukiwarce wg. numerow katalogowych- np do mojego modelu caly zestaw kluczy kosztuje 105zl.... :cool: :D :) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuje rozmowy na temat paseczkow i niestety nie zgodze sie z panami. Jezeli Gates robi paski do Ducati to w salonie kupujesz pasek za 500 tylko dlatego ze jest logo Ducati. Nie oznacza to ze jak nie ma tego znaczka to jest to badziew. Na efekt koncowy pod haslem Ducati zkladaja sie czesci wielu producentów np: Brembe, Magneti Marelli, NGK, Bosch. Oczywiscie oby byly tylko orginalne to wszystko bedzie ok. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jednak w wyszukiwarce wg. numerow katalogowych- np do mojego modelu caly zestaw kluczy kosztuje 105zl.... :biggrin: :biggrin: :bigrazz: :lapad:

 

Witaj Jacku,

sprawdziłem cenę do MTS nawet taniej bo tylko 67,98 PLN w kolorze czerwonym :lalag: Problem polega na tym że ja mam taki "tool box". Jednak klucza do łańcucha "the chain adjuster tool" tam nie ma ;) Dostałem jednak linki od Ciebie i na pewno coś dopasuję. Dzięki :biggrin:

Pozdrawiam

 

"ładne ciasteczka :biggrin: , trzeba będzie zapas na zimę zrobić"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuje rozmowy na temat paseczkow i niestety nie zgodze sie z panami. Jezeli Gates robi paski do Ducati to w salonie kupujesz pasek za 500 tylko dlatego ze jest logo Ducati. Nie oznacza to ze jak nie ma tego znaczka to jest to badziew. Na efekt koncowy pod haslem Ducati zkladaja sie czesci wielu producentów np: Brembe, Magneti Marelli, NGK, Bosch. Oczywiscie oby byly tylko orginalne to wszystko bedzie ok. Pozdrawiam

 

Ja też mówię o orginalnych paskach Gates`a. Ja kupuje paski z logo Ducati... :biggrin:

Pozdr

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej kochani mam pytanie jak jest z dostępem częsci do Ducati Monster,czy serwisowac mozna w japonczyku ?moze głupie pytanie,ale z moich okolic Torunia nie ma zadnego serwisu Duca.

I kolejne pytanie- mam zamiar kupic 600'tke...czy radzicie poczekac ,dołozyc Kasiorke i kupic 800,mocniejszy niestety nie wchodzi w gre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już nck-a King to koniecznie bierz rozmiar królewski...hihihi A z pierniczkowego miasteczka masz niedaleko do PZN tam jest godny polecenia warstat... :notworthy:

 

Duke widzisz każdy jest w czymś dobry, ty w zabawach z dziewczęcymi serduszkami, ja w nap...u młotkiem w szpejo i produkcji "triple destilated drinks" (w skrócie TDD), a inni są dobrzy w gumkach. I nie zgodzę się z Tobą że Gates to jakiś "shit" bo robi przecież paski do Ducati. Jaki jest sens robić 2 matryce, aby w jednej robić dla ducati a w drugiej nie dla ducati...??? To samo jest z innymi gratami, przcież w głowicach masz pewnie wkręcone swiece NGK (choć Denso lepsze), a jeździsz na zalecanym przez ducati oleju shel-a, (choć motul lepszy)...

Możemy ciągnąć tę dyskusję jeszcze długo, ale nie wiem czy to ma sens??? Chyba, że przy bimberku... :notworthy:

 

Muminek trawę mi pies wydeptał...hihihi... :notworthy:

PZDR

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duke widzisz każdy jest w czymś dobry, ty w zabawach z dziewczęcymi serduszkami, ja w nap...u młotkiem w szpejo i produkcji "triple destilated drinks" (w skrócie TDD), a inni są dobrzy w gumkach. I nie zgodzę się z Tobą że Gates to jakiś "shit" bo robi przecież paski do Ducati. Jaki jest sens robić 2 matryce, aby w jednej robić dla ducati a w drugiej nie dla ducati...??? To samo jest z innymi gratami, przcież w głowicach masz pewnie wkręcone swiece NGK (choć Denso lepsze), a jeździsz na zalecanym przez ducati oleju shel-a, (choć motul lepszy)...

Możemy ciągnąć tę dyskusję jeszcze długo, ale nie wiem czy to ma sens??? Chyba, że przy bimberku...

 

Seba, każdy robi jak uważa. Wiem, że Gates robi paski dla Duki i nie napisałem że to "shit". Mnie,poprostu, nie chce się dobierać na czuja i kupuje orginalne paski orginalne bo na 300zł raz na dwa lata mogę sobie jeszcze pozwolić a mam pewność że to ten pasek dedykowany do mojego modelu (można go znaleźć po numerze-Gates`a nie znajdziesz) ale możemy to jeszcze omówić przy browcu :notworthy:

Pozdr

 

P.S.: mam NGK i olej Motula

Edytowane przez duke75

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej kochani mam pytanie jak jest z dostępem częsci do Ducati Monster,czy serwisowac mozna w japonczyku ?moze głupie pytanie,ale z moich okolic Torunia nie ma zadnego serwisu Duca.

I kolejne pytanie- mam zamiar kupic 600'tke...czy radzicie poczekac ,dołozyc Kasiorke i kupic 800,mocniejszy niestety nie wchodzi w gre

 

Czołem

generalnie z częściami jest ja ze wszystkimi do innych - można zaopatrywać się w serwisie lub szukac na aukcjach (ja jednak preferuję wizyty w serisie, chociażby ze względu na gwarancję i doświadczenie mechanika). Nie jestem typem uzdolnionego garażowego serwisanta, dlatego wolę korzystać z doświadczenia (a przy Ducati to się liczy) innych. Nalezy tylko Cie uprzedzić o jednym ważnym elemencie - decydując sięna Duca nie możesz zapomniec o serwisowaniu zgodnie z wymaganiami (np. terminów przeglądów, wymian części, itp) i korzystaniu jednak z dobrej jakości elementów - ja uważam że nei można na tym zbyt oszczędzać.

Co do wyboru M600/800? Ja bym sie decydował na 620 (i tak zaczynałem przygody z Ducami) lub 800. Jest trochę różnicy w mocy i zabieraniu się motorków, choć zależy czego oczekujesz od sprzętu. Co do 600 - nie mam doświadczenia z tym sprzętem. Może wypowiedzą się Seba lub inne osoby korzystające z Monsterków 600

 

Pozdr

kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie Kochani- jest ladny SS800 z 2003 roku do kupienia. Przebiego ok 8 tys.km, serwisowany niedawno, zadnych obtarc,czarny mat. Pewny sprzet- znany, osoby, ktora prowadzac dosc duzy biznes nie miala czasu smigac. cena 16 tys.zl., wszystko gotowe do jazdy. Sluze fotkami na maila. Wart polecenia napewno! J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie Kochani- jest ladny SS800 z 2003 roku do kupienia

 

Kupiłbym ale moja stajnia jest pełna :( :clap: ...już nic więcej nie wjedzie. Szkoda bo "co jest lepsze od Ducati" ? Odpowiedź: "dwa Ducati". :icon_mrgreen:

Dzwonił Łukasz z "Boldoru" że jest już kabelek "fajka". Zamówienie złożyłem 21.11 a dziś mamy dopiero 29.11. To tylko 6 dni roboczych. Jestem pod wrażeniem :wink:

Mam pytanie w sprawie akumulatora żelowego "Storm". Razem z akumulatorem przyszła instrukcja do aktywacji akumulatora. Jest napisane "use the electrolyte provided with battery". Myślałem że akumulatory żelowe są bez obsługowe. W instrukcji jest opisana cała procedura "filling battery with acid" ;)

Jacku, co musiałeś zrobić przed podłączeniem akumulatora do motocykla ?

Pozdrawiam

 

Czekając na odpowiedź ;) w sprawie "bateryji"....takiego cukiereczka z "downunder" znalazłem. Zwróćcie uwagę na cenę :clap:

Edytowane przez balzac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie - być może do Janka a może nie - czy na koszu sprzęgłowym ta centralna nakrętka ma prawy czy lewy gwint, wydaje mi się że powinna mieć lewy, ale trzyma jak cholera w obie strony a nie chciałbym czegoś upie....ić.

Z góry dzięki za info i pozdawiam desmomaniaków.

hose

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam pytanie w sprawie akumulatora żelowego "Storm". Razem z akumulatorem przyszła instrukcja do aktywacji akumulatora. Jest napisane "use the electrolyte provided with battery". Myślałem że akumulatory żelowe są bez obsługowe. W instrukcji jest opisana cała procedura "filling battery with acid" :lalag:

Jacku, co musiałeś zrobić przed podłączeniem akumulatora do motocykla ?

Pozdrawiam

 

 

W takim razie otrzymales akumulator elektrolityczny/zalewany kwasem a nie zelowy ;-[. A moze w Twoim modelu jest jednak taki? Ja niczego nie kombinowalem- wyslalem model motocykla i zaraz po otrzymaniu przesylki podlaczylem i wszystko gralo...Dziwne, sprawdz moze na stronie producenta po modelu ( to jest seria "Storm") do jakiego modelu faktycznie otrzymales akku. Z tego co pamietam to fajnie na www mozna bylo szukac. Daj znac co wyszlo, hmmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...