zaza Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Hej, mam pytanie z tak zwanej "krotkiej pilki": Czy znajdzie sie na forum jakis wlasciciel Monsterka starszej daty (ja mam z 1998) i potwierdzi czy gwint do lusterek ma srednice 10mm (a moze 8)? Obydwa prawe? Chcialbym zamowic lusterka przez Internet a nie sprawdzilem tego przed oddaniem motocykla do serwisu. Z gory dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Hej, mam pytanie z tak zwanej "krotkiej pilki": Czy znajdzie sie na forum jakis wlasciciel Monsterka starszej daty (ja mam z 1998) i potwierdzi czy gwint do lusterek ma srednice 10mm (a moze 8)? Obydwa prawe? Chcialbym zamowic lusterka przez Internet a nie sprawdzilem tego przed oddaniem motocykla do serwisu. Z gory dzieki! wydaje mi się, że nie w "starszych" Monsterkach jest tak jak w tych troszkę "młodszych" - gwint 10 lewy i prawy. Tak wię c zwróć na to uwagępozdrawiamKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 cześć,od zawsze chorowałem na ducati, ale teraz ta choroba osiągnęła mksimum i poważnie myśle o zakupie :notworthy: ponieważ fundusz na zakup jest ograniczony, rozglądam się za używanym. Ponieważ często zdaża mi się jeździć z pasażerką, z góry skreślam monstera... Początkowo brałem pod uwagę tylko st2 z początku produkcji, ale teraz zwróciłem uwagę na 620sport. Ciężko mi znaleść jednak coś więcej informacji na jego temat. DOmyślam się że silniczek ten sam co w monsterze 620. Może od was dowiem się czegoś więcej na jego temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 cześć co do porówniania motorów (Monster 620 i 620SS) poledcam odwiedzenie ducati.com, np http://www.ducati.com/my2003/ducatiModel.j...ame=620Sport-03 i porównianie na stronie http://www.ducati.com/my2003/ducatiModel.j...rison&x=18&y=10. Jest parę różnic (np. owiewki w SS, rozstaw kół, waga, inna zębatka z tyłu, wysokość siedzenia, itp). Ciężko jest mi powiedzieć coś o samej trakcji - nioe jeździłem 620SS, wydaje mi się, że może być bardziej komfortowa niż w Monsterku - ale mogę się mylić. Co do samej oferty - na raize tylko rozbity w POznaniu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M483514. Jerśli się zastanawiasz nad ST2 to pomyśl nad czymś z rodziny SS to pomyśl nad 800 SS - do jazdy we dwoje będzie lepszym rozwiązaniem Pozdrawiam,Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 cześć co do porówniania motorów (Monster 620 i 620SS) poledcam odwiedzenie ducati.com, np http://www.ducati.com/my2003/ducatiModel.j...ame=620Sport-03 i porównianie na stronie http://www.ducati.com/my2003/ducatiModel.j...rison&x=18&y=10. co do danych fanrycznych to się w miarę zorientowałem zależy mi na opiniach użytkowników, chodzi głównie o to czy będzie wygodniej niż na potworku :icon_mrgreen: Co do samej oferty - na raize tylko rozbity w POznaniu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M483514. szczerze mówiąc to zwróciłem wcześniej uwagę na to ogłoszenie i bardzo mnie zainteresowało. Wydaje mi się że to może być ciekawa oferta, tym bardziej, że mój tata posiada warsztat samochodowy, więc wszelkiego rodzaju spawanie plastików, lakierowania i podstawowa mechanika nie byłaby problemem. Boję się tylko o dostępność części.. Pewnie trzebaby ich szukać gdzieś na zachodzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 co do danych fanrycznych to się w miarę zorientowałem zależy mi na opiniach użytkowników, chodzi głównie o to czy będzie wygodniej niż na potworku :banghead:szczerze mówiąc to zwróciłem wcześniej uwagę na to ogłoszenie i bardzo mnie zainteresowało. Wydaje mi się że to może być ciekawa oferta, tym bardziej, że mój tata posiada warsztat samochodowy, więc wszelkiego rodzaju spawanie plastików, lakierowania i podstawowa mechanika nie byłaby problemem. Boję się tylko o dostępność części.. Pewnie trzebaby ich szukać gdzieś na zachodzie.. możesz podzwonić po dilerach (Moto Rex z Poznania lub Boldor z W-wy) i popytaj o ceny - podejżewam, że sa na normalnym poziomie (jak dla wszystkich Duków). Prawdę mówiąc nie znam nikogo kto jeździł (jeździ) na 620SS. Poprytaj za to Kolegów (Kolezanki :P ), którzy jeżdżą na 750/800/900SS. Podejżewam, że pozycja za kierownicą jest podobna, a co za tym idzie również i komfort.Ja się przymierzałem do 800SS i muszę powiedzieć, że w porównaniu do Monsterka pozycja jest bardziej "turystyczna" niż na monsterku - ale to mój subiektywny pogląd, choć dość wygodna. Bardziej niż w MOnsterku opiera się na rękach. Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 W zaleznosci do czego Ci Ducat potrzebny- za sportowy to on nie jest, ani zbyt wygodny...najlepszym wyjsciem jest zostawienie sobie klasyka(do jazdy we 2-osoby, lub dla 2-giej polowy), a dla siebie kupic Duca samotnika- moze byc Monsty 800,900, mysle ze 620 bedzie za slaba i bedziesz rozczarowany osiagami(po przesiadce z KZ) itp...jedynie prowadzenia ma lepsze, za to kosztem komfortu, zreszta kto szuka komfortu omija Ducaty, kupuje pedalskie BMW serii K...:-)).Dzisiaj zrobilismy sobie nieplanowana wycieczke( w 999, Triumph, SV 1000), mialo byc do Bialego i z powrotem, a wyszlo Bialystok, Augustow, potem troche w deszczu, potem ulewa i powrot sobie znanymi kretymi drozkami...pare kilometrow sie zrobilo, ale tempo jazdy bylo niesamowite- nikt nas nie wyprzedzil(musialby byc chyba samolot:-)) ), tylko my wyprzedzalim, spalanie tez wyszlo wysokie( z normy 4,8-5,3 skoczylo mi do 6-6,8), pozostale sprzety jeszcze wiecej spalily sredni o litr- ale pare razy wykrecilem 245, 255, 260- ale nie szlo usiedziec- utrudnial dodatkowo silny wiatr, stala nawet "lotna" w krzakach ale tylko popatrzyli, nie kombilowali z suszarkami. Mijalo sie kilkanascie motocyklistow ktorzy pozdrawiali, Sorki-m. in ze wzgledow bezpieczenstwa nie odwzajemniam pozdrowien- niech sie nikt nie obraza( i tak mialem uwage napieta- puszek mnostwo dookola). W Augustowie zjedlismy lody, popatrzyli na resztki po plywaniu na bele czym i pojechali dalej,za Rajgrodem musielismy sie zatrzymac ze wzgledu na deszcz i pioruny, jak siedzielismy palaszujac przydrozne zarcie, walnal piorun b. blisko ( moze z 30-50 metrow), ale kurde twardziele z nas nikt nawet nie drgnal:-))), potem pojechalismy dalej, po 20 kilometrach znowu burza- troszke nas podlalo zanim skrecilismy do "cpn-u" na kawe i przeczekanie ulewy, a potem po mokrym i kretymi drogami do Jedwabnego, a ja dalej do Lomzy-musialem szybko grzac, bo piesek sam zostal(baby sa nad morzem), na szczescie zdazylem... obejrzalem smutne wiadomosci(katastrofa i pech Baylisa). moze chociaz Stoner pojedzie O.K. na Laguna Seca...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 wbrew pozorom napisałeś to co chciałem przeczytać :biggrin: nie zależy mi zbytnio na jego osiągach, myślę że 60km w V-ce będzie dawało wcale nie mniej frajdy co 80km w R4, a jak sam piszesz prowadzenie tego będzie zupełnie inne... ja nie z tych co są mistrzami prostej, wolę polatać po ciasnych zakrętach, niż nap**dalać 2xx po prostej. 620 nie ma być ani strikte do jazdy po mieście, ani do dalekich (kulkutysięcznych) wypadów. Chcę motocykl dający możliwość małych wypadów (jednodniowych) we dwoje, dłuższych samotnie i sprawdzający się w mieście. Czy ta 620 nie będzie tym czego szukam? Jak ma się ona do ST2? wiem że st jest większy, mocniejszy, wygodniejszy, ale czy nie kosztem fun-u z prowadzenia? może jakiś użytkownik ST2 się wypowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Hej, mam pytanie z tak zwanej "krotkiej pilki": Czy znajdzie sie na forum jakis wlasciciel Monsterka starszej daty (ja mam z 1998) i potwierdzi czy gwint do lusterek ma srednice 10mm (a moze 8)? Obydwa prawe? Chcialbym zamowic lusterka przez Internet a nie sprawdzilem tego przed oddaniem motocykla do serwisu. Z gory dzieki! Szczaua.U mnie (M600 '97) gwint 10mm, obydwa prawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Gawlik-St 2 akurat- dobry sprzecik na wycieczki i od 620 znaczniejsze osiagi ma- mysle ze na odejscie na wysokim biegu nawet 748 nie mialby szans- oczywiscie do pewnych obrotow, a i posmigac po kretych ST 2 mozna bo ma podobniez taki myk na wydechach ze je mozna odwrotnie przekrecic i sie podniosa do gory(ale nie jestem 100 % pewny), zreszta wlasnie do b. kretych drozek lepiej jezdzic momentem niz obrotami(wiec przewaga ST 2), no i o wiele wygodniejsza pozycja kierujacego - kierownik wyzej niz d...a :-))), a i o spalaniu slyszalem wiele dobrego przy jezdzie mniej wiecej tymi samymi szybkosciami ST 2 mniej pali niz 748- bo nie wymaga wyzszych obrotow.Wyzszy moment powoduje to ze z pelnym obciazeniem szybciej wyprzedzisz np. Tira, jedynym minusem - jest dosc pospolity wyglad- nie ma (wg mnie)tego swoistego smaczka jak 748, czy 999, lub Monstery, ale to kwestia gustu. Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 jedynym minusem - jest dosc pospolity wyglad- nie ma (wg mnie)tego swoistego smaczka jak 748, czy 999, lub Monstery, ale to kwestia gustu. Pozdr. Janek Klekotek 748 S.czy chociażby jak 620sport ;) nie mniej jednak chyba będę starał się skoncentrować na szukaniu st2. Silnik ma taką moc jak moja kz, a ze to V to efekt będzie pewnie ciekawy... :biggrin: Jeszcze jedno pytanie... na pewno przewijało się ono na forum ale nie mogę w tej chwili nigdzie znaleść na nie odpowiedzi. Mianowicie, jak wygląda sytuacja z serwisem w praktyce, ogólnie przyjęta jest opinia, że ducati jest bardzo drogie w eksploatacji, ponieważ sam mam jako takie pojęcie o mechanice jak i zaplecze pozwalające na pewne czynności serwisowe, typu wymiana oleju innych płynów, napędu, itp, w grę wchodzi raczej tylko rozrząd. Serwisujesz swój motocykl w aso czy u mechanika poza siecią ducati? ile kosztuje regulacja zaworów a ile wymiana pasków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Serwisujemy swoje Ducy sami- mamy serwisowki i odpowiednie narzedzia- a materialy mozna kupic, w Poznaniu ,Tarnowskich Gorach , albo w Warszawie(my bralim w Ameryce) Jak masz serwisowki, dobre pojecie o zasadzie dzialania desmo, odpowiednie narzedzia i duzo wiary we wlasne sily(poparte praktyka), to mysle ze i sam mozesz, ale nikogo nie namawiam...Jedynie komputera nam brakuje z oprogramowaniem, co by ustawiac max osiagi(moc lub moment).Duce sa dosc upierdliwe pod wzgledem serwisowania, ale taki ich urok i basta.Ja tam olej z filtrem wymienilem na 7600 km juz ze trzy razy(moze 4?), caly czas full syntetyk Castrol, co 1000 km sprawdzam stan filtracji powietrza, teraz przy 10000 zawory i paski rozrzadu( tak na wszelki wypadek), synchro wtryskow, co sezon, klocki śmocki wg potrzeb jak widze granice wymieniam, teraz czeka mnie wymiana tylnej opony i niedlugo przedniej(juz szukam), lancuch+ zebatki jeszcze do konca sezonu starczy, ale trza szykowac sie na wymiane...duzo tego i potrzeba duzo many many- tera wieta czemu taki chudy jestem:-)))Jak nie masz doswiadczenia to lepiej wymiane paskow i regulacja rozrzadu niech Ci serwis robi(chlopaki po szkoleniu sa wiec umią:-))) )Pozdr. Janek Klekotek 748 S. P.S. Drobne "krzaczki" jezykowe sa celowe, swiadcza o przynaleznosci do pewnej grupy gwarowej wiec b. prosze mnie za to nie "besztać" :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Janek Klekotek 748 S. P.S. Drobne "krzaczki" jezykowe sa celowe, swiadcza o przynaleznosci do pewnej grupy gwarowej wiec b. prosze mnie za to nie "besztać" :biggrin:a cóż to za grupa jeśli można zapytać ? :crossy: ale wracając do tematu, to mnie pocieszyłeś chętnie sam bym spróbował zabawy z desmo. W dotychczasowych moto starałem się wszystko robić osobiście (oczywiście w miarę możliwości - płytek nie szlifowałem pilnikiem:)) więc w duce też chyba dałbym rade. Poza tym mam w warsztacie ojca mechanika, w prawdzie nie po italijskich szkoleniach Ducati, ale paski w samochodach trzaska z zamkniętymi oczami, może i desmo by ogarnął w razie potrzeby :clap: Rozumiem że regulacja zaworów co 10000km a paski co 20000, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Kurpśie :biggrin: ( slyszales ze dobry Kurp jak zly pies musi miec czarne podniebienie:-))) ).Rozrzad co 10000 paski sprawdzenie co 10000 wymiana co 20000 nieraz i rolki napinajace, lub lozyskowania rolek napinajacych, z tym ze w starszej generacji silnikow( przed 1998) zalecane sa sprawdzanie rozrzadu i paskow co 5000 km( wymiana paskow co 10000), wbrew pozorom paski nie sa drogie , sprawdzenie stanu naciagu jest podane step by step (jesli nie masz specjalnego przyrzadu do pomiaru naciagu) w serwisowce...w Ducati nie ma plytek sa szajbki , "podkladki", polksiezyce. Jak sie mierzy luzy zaworowe podane tez jest w serwisowce, wiec kto czyta nie bladzi...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 w takim razie zaraz zdobędę serwisówkę i sobie poczytam, a chwilę później rozpocznę poszukiwania st2 i kupca na KZ :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.