Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Stycznia 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 620-tke na pewno zmieniłbym na coś większego i z suchym sprzegłem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 http://www.pleinpot.com/motosoccasion/occasions.htm no fajne propozycje - a korzystałeś już z ich usług, albo znasz kogoś kto ich "testował" w sensie zakupu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 widzę, ża nasz temat umiera - nie ma chętnych do pisania w "dwóch" wątkach równocześnie? To może warto połączyć oba wątki w jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Panowie, możecie mi coś powiedzieć o Ducati 900SS??? Jak wygląda sprawa z trwałością, bezawaryjnością i ogólnie jak wypada ten motocykl??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja nie mam żadnego doświadczenia z tym sprzętem, jednak wydaje mi się, że można określić 900 SS, że trwałość, żywotność itp. powinny być podobne do Monsterka 900 (baza jest ta sama - chyba ;) ). Oczywiści wszystko zależy jeszcze od "traktowania" motorku przez właściciela :) Jednak na naszym forum nie widziałęm chyba nikogo z tym motorkiem. Może koledzy będą wiedzieli jedynie z opowiadań innych. A może Dominik lub Janek coś wiedząpozdrawiam,Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Bo kurczę jestem w sytuacji bez wyjścia. Zastanawiam się , bo chcę kupić V. Trafiła mi się okazja kupić 900SS w stanie naprawdę idealnym za bardzo przyzwoite pieniążki, ale niestety nie wiem na temat tego motocykla dosłownie nic. Napisałem maila do oficjalnego klubu Ducati i bez odpowiedzi. Zastanawiam się czy to prawda, że Ducati są naprawdę kiepskiej jakości i bardzo kiepskie jeśli chodzi o silniki (trwałość). Każdy mi odradza Ducati, tylko nie wiem dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) Bo kurczę jestem w sytuacji bez wyjścia. Zastanawiam się , bo chcę kupić V. Trafiła mi się okazja kupić 900SS w stanie naprawdę idealnym za bardzo przyzwoite pieniążki, ale niestety nie wiem na temat tego motocykla dosłownie nic. Napisałem maila do oficjalnego klubu Ducati i bez odpowiedzi. Zastanawiam się czy to prawda, że Ducati są naprawdę kiepskiej jakości i bardzo kiepskie jeśli chodzi o silniki (trwałość). Każdy mi odradza Ducati, tylko nie wiem dlaczego? a do którego klubu pisałeś? Najlepiej jest rozmawiać bezpośredno Ducatowcami, bo tu moge potwierdzić, w Polsce kluby nie dizłają prawie wcale. Co do jakości i niezawodności - wszystkie motory się uszkadzają lub psują jeśli się nie dba o nie lub nie robi przeglądów czy regulacji okresowych, stosuje się badziewie zamiast odpowiednich elementów czy olejów, itp. Ja jeżdzę na Monsterku jescze niedługo - zrobiłem coś koło 5 tyś, ale inni koledzy mają znacznie więcej nawinięte na koła i jak widzę nie mieli wiele problemów. Twierdzenia na ogół są na zasadzie - bo słyszałe, że ...., bo koledzy mówili, że Ducati ..... itd. Ja na to nie zwracam uwagi. Po prostu kupiłem Monsterka i jestem bardzo zadowolony, czego i Tobie życzę. Jest tylko kwestia jaki mototor chcesz kupić i do czego go będziesz wykorzystywał. Kris Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dziękuję za odpowiedź. Pisałem do jakiegos z Warszawy. Chyba niby nawet rzekomo oficjalnego klubu na Polskę. Właśnie się zastanawiam nad tym 900SS, bo jest naprawdę śliczny ;) Myślałem nad Monsterem, albo właśnie 900SS. Niby mam okazję go kupić od autoryzowanego dealera i gwaratuje stan techniczny i w ogóle. To teraz mam pytanie, czy serwis desmo jest naprawdętaki drogi jak go malują? Słyszałem, że serwisowanie kosztuje majątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 witam w 900SS masz tylko 4 zawory a do regulacji potrzeba 8 podkładek jedna kosztuje 50pln .zwykle wystarszy pozamieniać je miesjcami i dokupić dwie lub trzy....a robocizna to normalka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 generalnie jestem za i tak piszemy raz tu raz tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Aha... ;) Czyli jednak koszty są wysokie... A regulacja tak jak w rzędówce co 6 tysięcy, czy może wcześniej, później? Nie mam pojecia na temat desmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dziękuję za odpowiedź. Pisałem do jakiegos z Warszawy. Chyba niby nawet rzekomo oficjalnego klubu na Polskę. Właśnie się zastanawiam nad tym 900SS, bo jest naprawdę śliczny :biggrin: Myślałem nad Monsterem, albo właśnie 900SS. Niby mam okazję go kupić od autoryzowanego dealera i gwaratuje stan techniczny i w ogóle. To teraz mam pytanie, czy serwis desmo jest naprawdętaki drogi jak go malują? Słyszałem, że serwisowanie kosztuje majątek. - na oficjalnej str Ducati www.ducati.com sa oficjalne trzy DOC: Poznan,Warszawa i Krakow. Pierwszy powstal i zarejestrowal sie poznanski. Spam rozeslalem, trza czekac ;) Forza Pasta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Dziękuję za odpowiedź. Pisałem do jakiegos z Warszawy. Chyba niby nawet rzekomo oficjalnego klubu na Polskę. Właśnie się zastanawiam nad tym 900SS, bo jest naprawdę śliczny :) Myślałem nad Monsterem, albo właśnie 900SS. Niby mam okazję go kupić od autoryzowanego dealera i gwaratuje stan techniczny i w ogóle. To teraz mam pytanie, czy serwis desmo jest naprawdętaki drogi jak go malują? Słyszałem, że serwisowanie kosztuje majątek. a od jakiego autoryzowanego dilera? co do DOC w W-wie - kontakt jest praktycznie tylko z Roberem i to dość rzadki, bo sam klub w zasadzi eod roku nie działa (jak zauważyłem) co do kosztów - wysokie czy niskie to jest dość ciężkie do powiedzenia. Przeglądy i regulacja rozrządu na ogół jest co 10 tyś km. W kwestii oleju i filtra wymiana jest co 6 tyś km (lub co sezon), ale co niektórzy wymieniają co 3 tyś km. pozdrawiam,kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 no to prośba do "nadzorcy" ;) o konsolidację tmatów :) a może wzorem naszego pana Ministra Edukacji walniemy jakieś referendum w tej sprawie. Pytanie mogło bby być np: Cyz jesteś za połączeniem dwóch niezależnych, aczkoliwiek z punktu widzenia prowadzenia polityki wewnętrznej oraz zewnętrzej, skierowanej do innych odbiorców poza skażonymi nieuleczalną chorobą Desmomaniaków, w jeden słuszny dla dalszego porawnego i zrozumiałego, odbierania przekazu, rozwijania wiedzy, stylu podejścia do spraw motoryzacyjnych, tematu związanego z omawianiem wątku i tematu związanego z produktami i marką Ducati? Prawda, że nic dodać nic ująć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ale go co zauważyłem, nie taki diabeł straszny jak go malują. Może i pewnie koszty są wyższe niż w japończyku ale ten wyraz włoszczyzny :) Jeszcze raz pojadę obcykać to 900SS, muszę się jeszcze porządnie zastanowić. Dziękuję za informację Muminku :) Aha. A ten dealer to jest MotoRex na Bukowskiej w Poznaniu. Z tego co wiem, to chyba od zawsze sprzedawali nowe Dukaty i mieli serwis tych maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.