Cerb Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Jak mi jeszcze powiecie ile kosztuje przecietny serwis ducata (podobno najdrozsza jest wymiana paskow rozrzadu) to bede juz wiedzial wszystko to co powinienem. Wlasnie kluce sie z kumplem na gg o serwis (chyba ze 30 KB juz napisalismy). Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 też jestem ciekawy ostatnio cos około 200handret w serwisie bąkneli za jeden pasek ale na zime wyjmę pasek i do sklepu z paskami skoczę ...może cos podbiorę na oryginalnych pisze Ducati- gets chyba to może robią takie "normalnie"pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Daj spokój z kombinowaniem, to jest rozrząd. Co prawda podobno pasują paski od jakiegoś Fiata (chyba 127), ale ja bym nie ryzykował. Jeden pasek to koszt 100 zł, original Ducati. Zmieniałem sam w tym sezonie, pół godziny czystej roboty. Nie są wymagane żadne specjalistyczne narzędzia. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 aa to za 100 to pewnie niema sensu a że fajnie sie robi to wiem (rozbierałem) bardzo prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Jak mi jeszcze powiecie ile kosztuje przecietny serwis ducata (podobno najdrozsza jest wymiana paskow rozrzadu) to Z paskami jak wyżej. Zawory w Monsterze - coś koło 250 zł, nie wiem dokładnie, robią mi to chłopaki w HRG. Regulacja co 10.000 km.Reszta zasadniczo jak wszystkie inne moto...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 jedna podkładka to koszt 50pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 a jaka podkładka?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 ta sama cena otwarcia i zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Jak mi jeszcze powiecie ile kosztuje przecietny serwis ducata (podobno najdrozsza jest wymiana paskow rozrzadu) to bede juz wiedzial wszystko to co powinienem. Wlasnie kluce sie z kumplem na gg o serwis (chyba ze 30 KB juz napisalismy). cześćdorzucając swoje trzy grosze - standardowy serwis jest na poziomie innych marek (olej, filtr,itp) - ożnica jest w zasadzie uzalezniona od roboczo-godziny, czyli od warsztatu. Odmiennym jest to co Dominik napisał - tzw duży serwis co 10 tys km i regulacja rozrządu. Tu jednak warto wykorzystać mechaników z doświadczeniem - to nie jest ponoć tak proste jak rozeząd w małym ficie (oczywiście bez urazy, bo i mi się kiedyś zdażyło w PF126p takie cosrobić :rolleyes: innym tematem są części, które niestety są (lub raczej) mogą być drogir, choć już można znaleźć odpowiediki i zamienniki. No ito co Monsterowcy lubią najbardziej - MODYFIKACJE - tema rzeka, studnia bez dna, etc i temu podobne. Inni mówią na to CHOROBA :icon_biggrin: Jak zwykle decyzja należy do Ciebie, ale patrząc po swoim doświadczeniu - warto.PozdrawiamKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 hejmoże teraz o czymś innym. Dziś miałem przyjemność spotkać na ulicy kolegę na Monsterze 750, z którym trochę pojeżdziliśmy po trasie toruńskiej - bardzo fajnie było pośmigac na dwa, w sumie z zewnątrz podobne motory. Przejeżdzając przez tunel przy Dworcu Zachodnim była bardzo przyjemna akcje - dwa motory z głośnymi tłumikami (oj było fajowo i głośno :icon_biggrin: )Piszę o tym, bo żadko się zdaża taka sytuacja, że spotukają się dwa czarne Monstery (dla mnie to było pierwszy raz w Warszawie) - stanęliśmy odok siebie na światłach, krótka wymian zdań o sprzetach i wspólna jazda do następnych światęł i alej i dalej.Tak przy okazji - pozdrowienia dla tego Kolegi - nie zdązyliśmy się jakoś wymienić kontaktamiPozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Ja dziś zrobiłem kolejną modyfikację, ale w sumie jest niedokończona. Kupiłem filtr powietrza K&N, zainstalowałem go w taki sposób, aby nie zakładać delka airboxa. Chciałem maksymalnie otworzyć airbox. Po co? Oczywiście dla efektów dźwiękowych. Rys zasysanego do gaźników powietrza jest fenomenalny. Boskie uczucie. Do tego dochodzi oczywiście efekt wizualny, czyli fakt, że K&Na widać z zewnątrz bardzo ładnie. Niestety, mods niedokończony, gdyż musiałem założyć pokrywę z powrotem ze względu na zbyt mocne zubożenie mieszanki. W rezultacie moto straciło górę i przestało jechać. Próbowałem jeszcze patentu ze zdjęciem obu snorkeli, ale to też okazało się za dużo. Po weekendzie moze koledzy z warsztatu nieco wzbogacą mieszankę i być może pojeżdżę na otwartym filtrze. Jeśli nie to zostawię jak jest. Tak czy owak oddychanie na K&N to zbawienie dla motocykla. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 a siebie ma wycięty cały środek tylko ramka została żeczywiswcie rezem z wydechem to jest niezła muza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Dominikmoże jakoś podczas jazdy byś nagrał jak słychać takie zasysanie - jestem bardzo ciekaw, czy faktycznie to zagłusza dzwięk tłumików, czy tez nie?Krzystzof :rolleyes: witam Muminek gdzie lupiłes ten pług pod silnik moze ja bym se kupił? cześćja zamawiałem od kolegów z Plastbika ze Skarżyska Kamiennej, www.plastbike.pl, którzy też i pomalowali mi go. Niestety jeszcze czekam na przesyłkę - coś z pocztą ostatnio nie halo :icon_biggrin: Ja wybrałem wzór PL27 http://www.plastbike.pl/plastbike_oferta_cz2.pdf Cen arówniez u nich jest dość przystępna, a Panowie są bardzo wporządku i bardzo słowni - polecam pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 wielkie dzienki w zimke se nabędę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 wielkie dzienki w zimke se nabędę nie ma za co - jak doinstaluję to zrobię parę fotek i pokażę jak on leży na motorku :) pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.