Dr.Artur Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 masę chyba już im wyrównano ale nie wiem czy jakiś zwężek nie maja. Ja uważam ze przepisy powinny dopuszczać 1000 r4 1100 r3 1200v2 czy r2 i wszystkie powinny mieć ograniczenia co do przepisów identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 (edytowane) Dr. Artur masz u mnie za to :flesje: .. A dziś do Brna wyjeżdża mój brat z Ryśkiem z Desmostodoły Jedwabne...kazałem pozdrowić im Carlosa, tym bardziej, że żaden z nich ni w ząb angliskiego hahahahahha...Pozdr. J-999 Wrzuciłem dziś filmiki z Ducati Paso Limited.Miłego oglądania... Wejdźcie w użytkownika :janektestastretta jest tego więcej...Pozdr. J-999 Edytowane 8 Lipca 2011 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jako że długo nikt się nie odzywał...Wiadomo coś więcej na temat Ducati Xtreme 1199?Jakieś dodatkowe zdjęcia, czy wejdzie do specyfikacji Superbike,czy zostanie dopuszczony, czy znów coś skośnookie wymyślą przekupując (czy szantażując) braci F.???Pozdr.J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 No coś tam wiadomo... -> http://www.scigacz.pl/SuperQuadro,lub,Panigale,nowe,nazwy,dla,Ducati,1199,2012,16395.html Ciekawy jestem co z tego wyjdzie - ile jeszcze wycisną z v2 1200 - narazie nadkwadratowy skok tłoka, a co za 5-8 lat? :) Swoją drogą - Carlso szaleje :) http://wsbk.motosp.pl/news/8215/checa-zdobywa-szczyty-i-zaprasza-rossiego/http://www.scigacz.pl/Carlos,Checa,i,Valentino,Rossi,zaproszenie,na,pojedynek,16393.html Jak za rok nowy Dukat będzie naprawdę dobry - to powinien zdobyć 2 tytuły pod rząd. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Wg. mnie jeśli nie nastąpi drastyczna zmiana przepisów, to może być kres możliwości silnika L-2...Istnieją techniczne oraz fizyczne ograniczenia dot. osiągów takich silników, po prostu w pewnym momencie prędkości tłoka będą zbyt duże dla dostępnych materiałów... no dobra, zmniejszymy prędkość tłoka stosując większą średnicę, ale co z "kiwaniem się" na boki, oraz co z przebiegiem procesu spalania - 4 świece na cylinder?Myślę sobie, że samo życie zweryfikuje przepisy, ponieważ kurczące się zasoby paliw w przyszłości wymuszać będą, zmniejszanie pojemności skokowej, a co za tym idzie przeniesie się to do sportu, i być może powrócimy do sytuacji, 2-cylindrówek - 1000 a 4 cylindrówek 750, chociaż osobiście uważam, że inny schemat byłby może wygodniejszy: 850 - 2 cylindry, a 600 4 cylindry...Ano zobaczymy w przyszłości co będzie, ja już od wielu lat kibicuję Ducati ( nie wiem czy nie najdłużej w Polsce :icon_razz: ), i to się nie zmieni, nawet jak przejdą na napęd jądrami atomu....Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 No dzisiaj Checa po raz kolejny sięgnął po SuperPole :) Zobaczymy co będzie jutro. W MotoGP - lepiej nie mówić co się dzieje. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 jannikiel ze zasoby naturalne się kończą pewnie chodzi o ropę? heheh no za 200 lat pewnie się skończy :) co troche nowe złoża odkrywaja a propaganda z ich strony robi swoje musza zarabiac kosztem naszym. stare przepisy byly dobre 1000-v2 powinni byli tylko zwiekszyc pojemnosc r4 do 800 i wprowadzic r3 900 i by fajnie bylo. dziwie sie bardzo ze carlos tak wygrywa w tym sezonie jakies dobre patenty mu tam wsadzili albo ma szczyt formy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Mogliby i te co są pojemności zostawić, ale bez rygorów dla Ducati...Checa i tak mądrze jeździ, bo jakby wygrał 5 razy z rzędu to zwężka zmniejsza się do 45 mm :icon_evil: Generalnie myślę, że się wjeździł i ma szczyt formy...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 :) http://www.scigacz.pl/Ducati,1199,SuperQuadro,superbike,znowu,na,torze,16491.html http://www.scigacz.pl/Ducati,Streetfighter,848,2012,pokazany,oficjalnie,16497.htmlhttp://www.scigacz.pl/Rossi,odrzuci,wyzwanie,do,walki,w,WSBK,16489.html Szczerze to mi się ten Streetfighter 848 strasznie podoba - przy tej wadze może to być niezły sprzęcior... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Fabrycznego nie bedzie tak jasne bedzie jak w tym roku wycofali sie ale :) jak by czeka przegrywał ok nie ma problemu przecież to nie zespól fabryczny :) tak w ogole to wyscigi superbike jak dla mnie sa duzo ciekawsze niz ten kluch motogp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Rinas, uwazam że street 848 będzie fajniejszym motocyklem od starszego brata z serduchem dychy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 tak w ogole to wyscigi superbike jak dla mnie sa duzo ciekawsze niz ten kluch motogp To wiadomo nie od wczoraj i amerikany nie odkryłeś :)Ale z sentymentu - oglądam zawsze i to i to. Oczywiście mówiąc MotoGP masz na myśli tylko 800cc? Bo tam sie mało dzieje, ale obejrzyj Moto2 albo 125 - których to już ostatni sezon i era 2-suwa pójdzie w piździec... Tam to sie dzieje. Dla mnie jest niepojęte - jak 15-tu zawodników może mieścić się w 1 SEKUNDZIE !!!! Ale za rok w MotoGP dojdą zespoły CRT - co oczywiście na wstępie szału nie zrobi, ale to świetny krok - za 2-3 lata jest szansa na 22-25 zawodników w stawce i walkę jak za starych dobrych czasów 500cc czy nawet 990cc - mam taką nadzieję i w to wierzę. Rinas, uwazam że street 848 będzie fajniejszym motocyklem od starszego brata z serduchem dychy. Szczerze - to jeżeli dzisiaj miał bym decydować czy wezmę Streeta dużego czy tego nowego - od razu brał bym 848 !!! Przy tej mocy i masie - czyli moc jak u mnie w Tuono i niższa masa... co tu dużo mówić - musi zapie**alać :biggrin: Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Ten Street 848 ciekawszy jest dla mnie niż oryginalny 848... trochę dziwi polityka, w sportowym mokre, a nakedzie suchar wtf...ale już wiem, za dużo wyprodukowali zestawów DP antyhopp dla 848 i muszą to upchnąć :buttrock: :icon_mrgreen: ...Ja to osobiście czekam na Moto3- Ducati 250 Doppia Bieletta, ale mogę się nie doczekać :icon_rolleyes: Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 moto2 ogladam tak samo jak staram sie supersporty 600. sam jestem ciekaw jak 1000 motogp bedzie jezdzic obawiam sie tylko jednego ze elektronika zabije i 1000 tak jak teraz zabija 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 No właśnie po to wracają do 1000cc - żeby mniej elektroniki było i mniej kasy szło na rozwój - bo jak teraz w 800cc jest więcej mocy niż 5 lat temu było w 1000cc to jakiś kosmos. Ale zobaczymy co to będzie... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.