Horb Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie ma to jak rzeczowa odpowiedź :banghead:No wiesz, kto jak kto ale Janek zna się na włoszczyźnie. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ale, że nie jestem nadczłowiekiem - posiadaczem Ducati, to już nie mogę liczyć na normalną odpowiedź? :blink: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 a o którego S4R-a pytasz? Desmoquattro czy testa? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie wiem, taki jak w tym ogłoszeniu. http://otomoto.pl/ducati-monster-s4r-carbon-2005-996-polecam-M2605373.html Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 To jest desmoquattro. Zanim zatrzesz silnik zarzygasz tylne koło i zadławisz silnik olejem wlanym do airboxu przez odmę. P.S. Nie wiesz jakim motocyklem się interesujesz? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Czyli krótko mówiąc nie można nim jeździć na gumie, szkoda. Nie zgłębiałem tematu zbyt, bo nie planuje w najbliższym czasie zmieniać motocykla, ale S4 jest świetny i nie ukrywam, że będę brał go pod uwagę wcześniej czy później. A Ty jak ocenisz ten motocykl jako użytkownik(jak widać nie niedzielny). Z tego co widzę na bikepics podwozie pozwala jeździć bardzo dynamicznie, także chyba bym się nie zawiódł. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Podwoziowo motocykl można przy amatorskiej jeździe torowej porównać do SBK. Własciwie poza drobnymi zmianami w geometrii przodu to mechanicznie w kwestii zawieszenia to właśnie SBK (916-996) Czyli nawet pierwsza wersja S4 (jak mój) ma w pełni regulowane zawieszenia, łacznie z regulacją front i rear high.Niesamowite hamulce nawet jak na współczesne standarty. I mimo ze dopiero po 2007 roku S-czwórki dostały promieniowe zaciski to klasycznym nic zarzucić nie można.Na pewno pod wzgledem silnikowym jak i podwoziowym każda S4-ka przewyższa mozliwościami dyskusyjną aerodynamikę. Jesli przesiądziesz się z jakiegokolwiek innego nakeda bedziesz zachwycony. No chyba że nie przypadnie Ci do gustu charakterystyka V-ki w co wątpię. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 (edytowane) To mnie tylko utwierdziłeś w przekonaniu, że to maszyna dająca masę frajdy z jazdy. Bardzo lubię charakterystykę V2, nie porównam silnika ducati do HD, ale po jeździe np. na SV 1000 byłem zadowolony z oddawania mocy, przede wszystkim lubię czuć mocny dolny i średni zakres obrotów, czyli to, co w normalnej eksploatacji jest najbardziej potrzebne. Edytowane 30 Czerwca 2011 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 No kurde, nie podoba się moja krótka rzeczowa odpowiedź?Chcesz jeździć na gumie kupuj coś innego, bo i Testa potrafi rzygnąć oliwą w najbardziej nieodpowiednim momencie.W SV 1000 np. zanim zatrzesz silnik, wybuchnie Ci skrzynia biegów.Tyle n/t...Dlatego napisałem, że kaszana( w kwestii gumowania...) i dlatego mam Ducatów - 2 sztuki :icon_mrgreen: Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 No dobra, a Streetfighter? Nie mówcie, że to też się nie nadaje do gumowania :unsure: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Jest bardziej odporny, ale na ile musisz sam sprawdzić :icon_mrgreen: Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 No dobra, a Streetfighter? Nie mówcie, że to też się nie nadaje do gumowania :unsure: Jak chcesz włocha w V2 do gumowania, to poszukaj dobrej Tuono. Apki mają suche miski olejowe, praktycznie większość czasu można spędzić w wersji mono :icon_mrgreen: Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Słusznie, Tuono na miasto, a do zakrętów RSV 1000......a Ducati zostaw lepiej Ducatistom.Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Carlos Checka ma jednak duze wsparcie fabryki w WSBK i ja mu życzę tytułu bo zasłużył sobie. Czy nadal nie moga V2 zmieniac przełożeń skrzyń biegów? mogą ale tylko przy pomocy zębatek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie mogą, li tylko przy pomocy zębatek...ale to tylko 10% ograniczeń nałożonych na Ducati, nie o wszystkich oficjalnie wiadomo...J-999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.