Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że kontrakty które maja podpisane zawodnicy Stoner i Melandri, wykluczą możliwość przejscia Rossiego.

 

Nalezy pamiętac jeszcze że Ducati wywalczyło wszystkie możliwe tytuły w tym roku, więc wydaje się bez celowe angażowanie Rossiego.

 

Oczywiście to tylko moje zdanie.

 

Myślę podobnie jak przedmówca - nie sądzę aby Ducati wyprodukowało trzecią maszynę dla Rossiego. Ale z drugiej strony połączenie Rossi/Desmosedici to byłaby wybuchowa mieszanka, chociażby ze względu na włoskie korzenie zarówno jednej jak i drugiej strony (Włosi by oszaleli).

Pozdr

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę podobnie jak przedmówca - nie sądzę aby Ducati wyprodukowało trzecią maszynę dla Rossiego. Ale z drugiej strony połączenie Rossi/Desmosedici to byłaby wybuchowa mieszanka, chociażby ze względu na włoskie korzenie zarówno jednej jak i drugiej strony (Włosi by oszaleli).

Pozdr

Kamil

 

może i tak, choć nie jestem tego tak pewny. Nie wiadomo, czy Gwiazda by się dogadał z Duciem. Mogło to by być równie dobrze wielka klapa i rozczarowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak, choć nie jestem tego tak pewny. Nie wiadomo, czy Gwiazda by się dogadał z Duciem. Mogło to by być równie dobrze wielka klapa i rozczarowanie :)

 

Absolutnie się zgadzam, że Rossi to typ Gwiazdorka ;), ale kurcze trzeba mu też przyznać, że talent gościu ma. Kończąc myśl - w kwestii zmiany w Teamie Ducati - tylko szaleniec zmieniałby coś co funkcjonuje idealnie i przede wszystkim idą za tym wyniki. Forza Ducati!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam desmomaniaka i junakowca :biggrin:

 

 

Witajcie,

Multistradę kupiłem prawie 2,5 miesiąca temu. Kiedyś dawno dawno temu, u kangurów "down-under" miałem kilku letnią przygodę z motocyklami. Pamiętam jak dziś gdy kupowałem mój drugi motocykl Honde Boldor 900. Obok niej stało czerwone Ducati 900. Niestety cena Ducati była trzy razy większa i mogłem sobie tylko do niego powzdychać. Potem kilka lat bez motocykli (zmądrzałem) :)

W 1996 powrót do kraju. Na początku tego sezonu zakup Junaka (wcześniej często o tym myślałem). Tak surowy wygląd Junaka, głośna praca silnika oraz oryginalny wygląd bardzo mnie zauroczył. Zrobiłem około 3K km wzdłuż i wszerz naszego pięknego kraju. Powiedzonko że w miarę jedzenia apetyt rośnie" jest prawdziwe. Bo już po dwóch miesiącach jazdy Junakiem, zastanawiałem sie nad zakupem czegoś "nowszego". Japońskie motocykle już przerabiałem w Australii, szukałem więc czegoś innego. I tak dosiadłem GS 1150, (bajka zawieszenie, ale silnik trochę za ospały. Przejechałem się Moto Guzzi 1100 Ballabio - ładny sprzęt, trochę za ciężki na miasto. Po 20 minutowej przejażdżce na Multi i wiedziałem że jest to motocykl dla mnie. Prawie sportowe zawieszenie, kotwice zamiast hamulców, wygodna pozycja (prawie enduro), o silniku nie będę pisał bo kto ma i to wie. No i ten dźwięk. Po prostu zakochałem się. Wygląd Multi rzeczywiście kontrowersyjny "Love it or hate it". Ale w końcu jest to Ducati i do tego czerwone ;) Więc przyzwyczajam się ;)

Na razie po 1K km wszystko jest OK. Jestem więc dobrej myśli, zapisałem się na www.multistrada.net i czekam na ocieplenie. :biggrin:

Pozdrawiam

balzac

Edytowane przez balzac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balzac - jeszcze raz gratulację :) Masz czadowy sprzęt o pięknym brzmieniu Termi (a z tego co pamiętam razem z wydechem masz wrzucony nowy eprom z innymi mapami). Będziesz miał czym poszaleć i po mieście, jak i w lżejszym terenie. Tylko pamiętaj o czasowych serwisach a strada będzie Cię woziła przez wiele km.

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Multistradę kupiłem prawie 2,5 miesiąca temu. Kiedyś dawno dawno temu, u kangurów "down-under" miałem kilku letnią przygodę z motocyklami. Pamiętam jak dziś gdy kupowałem mój drugi motocykl Honde Boldor 900. Obok niej stało czerwone Ducati 900. Niestety cena Ducati była trzy razy większa i mogłem sobie tylko do niego powzdychać. Potem kilka lat bez motocykli (zmądrzałem) :)

W 1996 powrót do kraju. Na początku tego sezonu zakup Junaka (wcześniej często o tym myślałem). Tak surowy wygląd Junaka, głośna praca silnika oraz oryginalny wygląd bardzo mnie zauroczył. Zrobiłem około 3K km wzdłuż i wszerz naszego pięknego kraju. Powiedzonko że w miarę jedzenia apetyt rośnie" jest prawdziwe. Bo już po dwóch miesiącach jazdy Junakiem, zastanawiałem sie nad zakupem czegoś "nowszego". Japońskie motocykle już przerabiałem w Australii, szukałem więc czegoś innego. I tak dosiadłem GS 1150, (bajka zawieszenie, ale silnik trochę za ospały. Przejechałem się Moto Guzzi 1100 Ballabio - ładny sprzęt, trochę za ciężki na miasto. Po 20 minutowej przejażdżce na Multi i wiedziałem że jest to motocykl dla mnie. Prawie sportowe zawieszenie, kotwice zamiast hamulców, wygodna pozycja (prawie enduro), o silniku nie będę pisał bo kto ma i to wie. No i ten dźwięk. Po prostu zakochałem się. Wygląd Multi rzeczywiście kontrowersyjny "Love it or hate it". Ale w końcu jest to Ducati i do tego czerwone ;) Więc przyzwyczajam się ;)

Na razie po 1K km wszystko jest OK. Jestem więc dobrej myśli, zapisałem się na www.multistrada.net i czekam na ocieplenie. :biggrin:

Pozdrawiam

balzac

 

Witam Balzak - fajne Multi. W nowym sezonie musimy koniecznie się spotkać i wspólnie przejechać perę kilometrów. Nie wiem czy przeczytałeś mojego posta w dziale "Powitalnia" - w przyszłym roku zaczynam odrestaurowywanie Junaka z 61' :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję i witaj Muminku :cool:

 

Witam Balzak - fajne Multi. W nowym sezonie musimy koniecznie się spotkać i wspólnie przejechać perę kilometrów. Nie wiem czy przeczytałeś mojego posta w dziale "Powitalnia" - w przyszłym roku zaczynam odrestaurowywanie Junaka z 61' :)

 

do Desmo77,

czytałem, czytałem i chętnie będę służył radą, aczkolwiek mogę wielu rzeczy nie wiedzieć. Jak będziesz chciał to mogę Cię skontaktować z ludźmi z Warszawy i nie tylko co jeżdżą i remontują Junaki od lat. A wspólne wyprawy z Nimi przechodzą do historii :biggrin: Wiecej tutaj: www.albumbalzaca.pl

Pozdrawiam

balzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję i witaj Muminku :cool:

do Desmo77,

czytałem, czytałem i chętnie będę służył radą, aczkolwiek mogę wielu rzeczy nie wiedzieć. Jak będziesz chciał to mogę Cię skontaktować z ludźmi z Warszawy i nie tylko co jeżdżą i remontują Junaki od lat. A wspólne wyprawy z Nimi przechodzą do historii :biggrin: Wiecej tutaj: www.albumbalzaca.pl

Pozdrawiam

balzac

 

Super, na prawdziwego Motonitę zawsze można liczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie zima (chociaż jej nie chcemy :biggrin: ) i tak sobie czytam tu i tam: http://www.ducaticanada.com/article009.htm

 

Czy wyjmować akumulator ? czy on nie jest potrzebny do podtrzymania róznych informacj?

Czy spuszczać olej z silnika ?

Łyżeczka oleju do każdego cylindra ?

Zatykać układ wydechowy ?

Dodajecie do baku "fuel stabilizer" Gdzie go dostać ?

 

Co o tym myślicie ?

 

A tutaj małe extra (może już znacie):

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN

 

Pozdrawiam

balzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że sie wtrącam, ale tego linku jeszcze w Waszym temacie chyba nie było?

http://www.roadlook.pl/motocykle/ducati-mu...drogi-test.html

 

 

Dziwne sa artykuly podpisane 'redakcja'- takie 'no name' to pewnie jakis automatyczny translator przetlumaczyl wszystko. Nie moge czytac wciaz 'motor i motor', profesjonalisci tak nie pisza. Przelecialem pobieznie ale to naprawde rzuca sie w oczy :cool: . He he :biggrin: Nie wypowiadam sie co do oceny bo nie jezdzilem dluzej Multi.

 

Idzie zima (chociaż jej nie chcemy :) ) i tak sobie czytam tu i tam: http://www.ducaticanada.com/article009.htm

 

Czy wyjmować akumulator ? czy on nie jest potrzebny do podtrzymania róznych informacj?- kup za 50 zl ladowarke do żelowek i moze byc podlaczona cala zime

Czy spuszczać olej z silnika ? dajemy spokoj

Łyżeczka oleju do każdego cylindra ? Eeeeeee

Zatykać układ wydechowy ? Niente Senior!

Dodajecie do baku "fuel stabilizer" Gdzie go dostać ? Roznie- spuszczaja,uzupelniaja na max,dolewaja.

 

Co o tym myślicie ?

 

A tutaj małe extra (może już znacie):

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN

 

Pozdrawiam

balzac

 

Jakos dziwnie sie dopisalo do Twojwgo posta...

Edytowane przez jacek998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że sie wtrącam, ale tego linku jeszcze w Waszym temacie chyba nie było?

http://www.roadlook.pl/motocykle/ducati-mu...drogi-test.html

 

Witaj radekb,

Tak, ale to są tylko słowa, w większości pozytywne, niestety nie wszystkie prawdziwe ;)

Moja Multi pali 5l na setkę przy delikatnym traktowaniu. Ostrzej na razie nie jeżdżę bo chce jeszcze trochę pożyć. No chyba że kiedyś na torze sił swoich spróbuje. Tak naprawdę to radze na Multi nie wsiadać :cool:. Poprzedni właściciel po przejażdżce na MTS, od znajomych w Poznaniu pieniądze pożyczał na zakup moto. Wcześniej przez chwile nie myślał ze motorem do Warszawy będzie wracał. Ze mną było podobnie, ale nie żałuję :biggrin:

 

PS:

http://www.onewheeldrive.net/index.php?opt...=531&Itemid=126

http://www.motorcyclistonline.com/roadtest...mph_comparison/

niestety też tylko słowa (i do tego jeszcze angielskie) :)

 

balzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...