razorbl Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Oczywiści chodzi mi o uszczelnienie pokrywy głowicy w silniku motocyklowym. A może jest coś innego, lepszego niż silikon ?? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Oczywiści chodzi mi o uszczelnienie pokrywy głowicy w silniku motocyklowym. A może jest coś innego, lepszego niż silikon ?? prosze o pomoc *** A jakiego typu masz tam uszczelke - opisz dokladnie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Uszcelka jest gumowa. Z pokrywą łączy się za pomocą rowka w tejże pokrywie, a na powierzchni, która przylega do głowicy są miniaturowe rowki na uszczelce.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Jeśli o mnie chodzi to najchetniej bym starą zostawił i już. Tylko słyszałem kilka razy o silikonie pod pokrywę i myslałem, że jest to niezbedne. A rowek o którym wspomniałem nie jest spowodowany przetarciem, gdyż jest on fabrycznie wytłoczony.... A w ogóle to "stara" uszczelka wygląda na prawie nową ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 OK... dzięki za pomoc! Tak zrobię ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[]v[]artec Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 tylko pamietaj zebyś zbyt mocno dekla nie dokręcił Ostatnio właśnie wyrwałem gwint w katerze przy dokręcaniu głowicy :x strzeliło tak że aż mi ciarki po plecach przeszły a mówiłem sobie - ok to ostatni raz dociagam... tylko jak się okazało ten gwint był najsłabszy -> przegwintowany gwint w karterze i grubsza igła :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Jeśli o mnie chodzi to najchetniej bym starą zostawił i już. A rowek o którym wspomniałem nie jest spowodowany przetarciem, gdyż jest on fabrycznie wytłoczony.... A w ogóle to "stara" uszczelka wygląda na prawie nową ! *** Jezeli wyglada dobrze i nie ma plastikowych wstawek na wyjsciach walkow to tez bym jej uzyl bez silikonu. Silikon (odporny na temperature) stosuje sie tylko przy wklejaniu wstawek. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Zaiteresowało mnie to, bo po ściągnięciu pokrywy zauważyłem, że oprócz uszczelki jest tam też warstwa silikonu. Ale widocznie dali go tam tylko profilaktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Witam.Po regulacji zaworów zalożyłem nową uszczelkę bez silikonu i po 100km zaczelo się pocić na tych uszczelnieniach przy wałkach i musiałem rozebrać jeszcze raz i lekko posmarować silikonem. Dodam że na starej nie ciekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Witam.Po regulacji zaworów zalożyłem nową uszczelkę bez silikonu i po 100km zaczelo się pocić na tych uszczelnieniach przy wałkach i musiałem rozebrać jeszcze raz i lekko posmarować silikonem. *** No i dlatego pisze - jesli sa wstawki przy walkach trzeba je smarowac. Zreszta jezeli zacznie sie pocic po jakims przebiegu to troche silikonu jej zle nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Te wstawki są gumowe i są wykonane razem z uszczelką. Podejżewam, że razorbl ma bardzo podobną uszczelkę bo mój silnik był protoplastą rodu FZR :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 OK, to umawiamy sie - razorbl jak bedziesz skladal to posmaruj wstawki jakims silikonem odpornym na temperature. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Czesc! Pamietajcie tylko zeby silikonu uzywac z umiarem. Kiedys jak rozbieralem silnik u kumpla od CB 750 DOHC to bylo w srodku chyba z kilo czerwonego silikonu, strasznie wszystko w srodku wyglada- szczegolnie czerwone cholerstwo na smoku i w pompie oleju- wiem co mowie bo widzalem na wlasne oczy. Smarowac nalezy delikatnie, tak zeby po docisnieciu pokrywy silikon nie wyplywal na zewnatrz. Pozdrawiam. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Czesc! Jednak jesli czesto sciagalo sie pokrywe, to przed kolejnym sciaganiem lepiej zaopatrzyc sie w nowa uszczelke.Tak samo jak uszczelka jest popekana, sparciala, albo sie niechcacy urwala. Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Otóż to, też bym dał nową uszczelkę. W sumie nie jest droga rzecz(nie trzeba kupować orginalnej, a i tak będzie lepiej niż wkładać spowrotem starą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.