Skocz do zawartości

Jaki silikon pod pokrywę głowicy ???


razorbl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli o mnie chodzi to najchetniej bym starą zostawił i już. Tylko słyszałem kilka razy o silikonie pod pokrywę i myslałem, że jest to niezbedne. A rowek o którym wspomniałem nie jest spowodowany przetarciem, gdyż jest on fabrycznie wytłoczony.... A w ogóle to "stara" uszczelka wygląda na prawie nową !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pamietaj zebyś zbyt mocno dekla nie dokręcił

 

Ostatnio właśnie wyrwałem gwint w katerze przy dokręcaniu głowicy :x strzeliło tak że aż mi ciarki po plecach przeszły a mówiłem sobie - ok to ostatni raz dociagam... tylko jak się okazało ten gwint był najsłabszy -> przegwintowany gwint w karterze i grubsza igła :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to najchetniej bym starą zostawił i już. A rowek o którym wspomniałem nie jest spowodowany przetarciem, gdyż jest on fabrycznie wytłoczony.... A w ogóle to "stara" uszczelka wygląda na prawie nową !

 

*** Jezeli wyglada dobrze i nie ma plastikowych wstawek na wyjsciach walkow to tez bym jej uzyl bez silikonu. Silikon (odporny na temperature) stosuje sie tylko przy wklejaniu wstawek.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po regulacji zaworów zalożyłem nową uszczelkę bez silikonu i po 100km zaczelo się pocić na tych uszczelnieniach przy wałkach i musiałem rozebrać jeszcze raz i lekko posmarować silikonem. Dodam że na starej nie ciekło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po regulacji zaworów zalożyłem nową uszczelkę bez silikonu i po 100km zaczelo się pocić na tych uszczelnieniach przy wałkach i musiałem rozebrać jeszcze raz i lekko posmarować silikonem.

 

*** No i dlatego pisze - jesli sa wstawki przy walkach trzeba je smarowac.

Zreszta jezeli zacznie sie pocic po jakims przebiegu to troche silikonu jej zle nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Pamietajcie tylko zeby silikonu uzywac z umiarem. Kiedys jak rozbieralem silnik u kumpla od CB 750 DOHC to bylo w srodku chyba z kilo czerwonego silikonu, strasznie wszystko w srodku wyglada- szczegolnie czerwone cholerstwo na smoku i w pompie oleju- wiem co mowie bo widzalem na wlasne oczy. Smarowac nalezy delikatnie, tak zeby po docisnieciu pokrywy silikon nie wyplywal na zewnatrz. Pozdrawiam. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...