gurufarmi Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Prosze was o pomoc, mam cztero biegowy skuter simson. Gdy go kupiłem, trzeba było go najpierw zebrać do kupy, czyli silnik był rozłożony na części pierwsze i ponownie przezemnie złożony(nowy cylinder, tłok i pare zębatek). Ekeltronika niedziała ale to niewtym żecz. Największy problem był w ustawieniu zapłonu. Z pomocą udało się ustawić zapłon ale po przejechaniu około 100km znowu zaczął się problem z zapłonem. Po ospaleniu potrafił nawet jechać do tyłu.Zapłon został ponownie przestawiony, lecz po ok. 40km znowu zaczęły się problemy. Postanowiłem to olać i gdy raz wyjechałem na przejażdżke zaczął szarpac i stanął.OD tej pory jusz nieodpalał ani z popychu ani z kopniaka.Postanowiłem już nieprzestawiać zapłonu. Stał w garażu kolejne 3 tygodnie i sprubowałem go ponownie odpalić i udało się. Skuter niemiał siły, przejechałem około 20m na pierwszym biegu i stanął. Niewiem co mam dalej robić, ciągłe przezstawianie zapłonu nic niedaje bo itak sie rozstroji.Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 W zapłonie simsona są takie dwie blaszki po ich odkręceniu da się wyregulować wyprzedzenie zapłonu. Jeżeli blaszki są zużyte to nie trzymają zapłonu i się przestawia. Blaszki trzeba wymienić na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Lub mozesz je podgiąć :) Mi też co chwile zapłon się przestawiał ale je podgiolem mocno zakręciłem i był spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 ja mialem taki problem w simsonie s51 trzybiegowym ,ustawilem zaplon 10 min jazdy i to samo,okazalo sie ze oska na ktorej jest magneto przy wiekszym wysileniu przekreca sie, wiem ze nieprofesjonalnie naprawilem ale nie mialem kasy (zespawałem wał) :? ,wazne zeby jezdzil :) [ Dopisane: 28-01-2006, 23:26 ]a i oczywiscie po zabiegu usterka ustapila :P Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 wg mnie przyczyna jest prosta i tania w naprawie.Klin pod kołem zamachowym jest scięty(jeśli te blaszki dobrze trzymają podstawkę cewek)i kolo w jedną i wdrujgą się przestawia, miałem kiedyś ten problem,,,,,, jeśli klin będzie scięty, a nie bedziesz mógł go wyciągnąć kup ze 2 ,3 wiertełka chyab 1mm ( troszkę cieńsze niż klin) i wywierś klin,on nie jest zbyt twardy , PzdrP.S dobrze dokręć koło bo kliny będziesz musiał wozic w portwelu razem z dokumentami :) :P :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Albo masz luzy na wale i się zapłon przestawia, albo coś go słabo przykręcasz. Oddaj do mechanika i za kilka zł powinien to zrobić tak jak powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.