Skocz do zawartości

jaki olej do motocykla po 100 000km. transalp 91r.


rambo54
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam sie bo nieoryginalne uszcze zaw. szlag ponoc szybko trafia.. są lużniejsze na trzonku :? a motocykl jest juz poważnie zatłuczony jezeli chodzi o przebieg(z licznika108800km) i tak czy siak piersiceń, nawet ten olejowy moze byc własnie wytarty..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura, to nie jest duzy przebieg, a jakby pierscien ( ktorykolwiek) byl wyrobiony nie byloby takiego sprezania.

Zrob jeszcze raz probe sprezania raz na sucho, a drugi dolewajac po kieliszku oleju przez otwor swiecy, gdy wynik bedzie taki sam to jest to tylko sprawa glowic, ktora mozesz zrobic w ciagu zimy.

Oczywiscie oprocz uszczelniaczy trzeba sprawdzic luz na prowadnicach i w razie czego je wymienic.

Ruszajac niepotrzebnie cylindry tracisz jeden nadwymiar remontowy silnika i wchodzisz w duze koszty ( oryginalne tloki i pierscienie ).

 

Adam M.

 

[ Dopisane: Sobota 28 Styczeń, 2006 ]

Daj moto do Pawla do warsztatu to ci to zrobi i ew pozniej glowice.

To ten z tygrysem w avatarze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: napisałem z licznika, bo kilka osób go ogladało i mówi ze jezeli ciagnie od licznikowcyh 60 000km 1,5 L/1000km, o ogolnie po stanie motocykla ze moze miec i ze dwa razy tyle :-x jak bylo 80 000km miał lepszą kompresje(13atm przod i 12,5tył) i mnie palił benzyny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawał w tym przypadku za opcją Adama M. - sprawdzić jeszcze raz kompresję (12 to nadal bardzo dobry wynik, pamiętaj o tym). Po zdjęciu głowic i zerknięciu na zawory będzie widac którędy szła największa dawka oleju. Po takim przebiegu guma uszczelniaczy nie ma juz swojej elastyczności. Będzie też widać w jakim stanie są gładzie cylindra.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próba olejowa nie wykazała zmian pomiaru wachalo sie wszytsko miedzy 11,8 a 12,1atm. moze ja ten pomiar źle wykoanlem ale bylo tak:

wykrecałem świece w cylindrze ktory nie brał udzialu w pomiarze, AQ był dobrze naładowany(12Ah), roll gaz opór, zamkniety zapłon, wyjety filtr powietrza. po zalaniu olejem wskazania byly o moze 0,2atm inne ale moze.. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...