rambo54 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 zastanawiam sie bo nieoryginalne uszcze zaw. szlag ponoc szybko trafia.. są lużniejsze na trzonku :? a motocykl jest juz poważnie zatłuczony jezeli chodzi o przebieg(z licznika108800km) i tak czy siak piersiceń, nawet ten olejowy moze byc własnie wytarty.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Bzdura, to nie jest duzy przebieg, a jakby pierscien ( ktorykolwiek) byl wyrobiony nie byloby takiego sprezania.Zrob jeszcze raz probe sprezania raz na sucho, a drugi dolewajac po kieliszku oleju przez otwor swiecy, gdy wynik bedzie taki sam to jest to tylko sprawa glowic, ktora mozesz zrobic w ciagu zimy.Oczywiscie oprocz uszczelniaczy trzeba sprawdzic luz na prowadnicach i w razie czego je wymienic.Ruszajac niepotrzebnie cylindry tracisz jeden nadwymiar remontowy silnika i wchodzisz w duze koszty ( oryginalne tloki i pierscienie ). Adam M. [ Dopisane: Sobota 28 Styczeń, 2006 ]Daj moto do Pawla do warsztatu to ci to zrobi i ew pozniej glowice.To ten z tygrysem w avatarze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 28 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 :lol: napisałem z licznika, bo kilka osób go ogladało i mówi ze jezeli ciagnie od licznikowcyh 60 000km 1,5 L/1000km, o ogolnie po stanie motocykla ze moze miec i ze dwa razy tyle :-x jak bylo 80 000km miał lepszą kompresje(13atm przod i 12,5tył) i mnie palił benzyny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Ja bym obstawał w tym przypadku za opcją Adama M. - sprawdzić jeszcze raz kompresję (12 to nadal bardzo dobry wynik, pamiętaj o tym). Po zdjęciu głowic i zerknięciu na zawory będzie widac którędy szła największa dawka oleju. Po takim przebiegu guma uszczelniaczy nie ma juz swojej elastyczności. Będzie też widać w jakim stanie są gładzie cylindra. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo54 Opublikowano 29 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 próba olejowa nie wykazała zmian pomiaru wachalo sie wszytsko miedzy 11,8 a 12,1atm. moze ja ten pomiar źle wykoanlem ale bylo tak:wykrecałem świece w cylindrze ktory nie brał udzialu w pomiarze, AQ był dobrze naładowany(12Ah), roll gaz opór, zamkniety zapłon, wyjety filtr powietrza. po zalaniu olejem wskazania byly o moze 0,2atm inne ale moze.. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.