Mazda82 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Witam wszystkich. Mam pytanie 375euro = ok 1425zł jezeli dodamy do tego jakies wzmocnione czesci robione na zamowienie do jawy np: łożyska i uszczekniacze, wałki to wyniesie ...nie wiem ile ale duzo. :mrgreen: sama przerobka silnika z podtlenkiem niech sie zmiesici w ok 3000zł mamy juz ok 4425zł teraz jak rozpedzisz tego "potwora" to czym go zatrzymasz ?? bo orginalne hamulce to mozna se wsadzic... wiec kolejne koszty na hamulce do jawy mozna kupic przod na tarcze ok 300zł Jeżeli dasz przod ze sciga to ponad 1200zł Opony jakies lepsze zeby sie nie rozpadły... tu koszta sa rozne dajmy ok 400zł za przod i tył Mamy juz cene ok. 5125zł teraz ktos to musi zrobic a w domowych warunkach sie nie da wiec kolejny koszt- robocizna ile? sam bym chciał wiedziec, ja daje ok 1000zł ze ktos krzyknie.Za zrobienie szalek do główki ramy i dopasowanie zawieszenia z innego motocykla zapłaciłem 200zł. Nawet jak by działał ten podtlenek to ile koni bedzie miała jawa? 50? 60KM? A za kase ktorą sie wyda na przerobke mozna fajny motocykl miec dolozysz troche i masz wymiatacza bez przerobek. Sumując wszystkie koszta niech bedzie w zaokrągleniu 6200zł Teraz pytanie opłaca sie? moim skromnym zdaniem nie. Jezeli ktos ma kase i czas oraz checi niech robi wolny kraj. Tylko czasami mozna tego załowac ze sie olało co inni mowili. Tez przerabiałem kiedys CZ350 na cos w rodzaju chopera i wiecie co wynioslo wszystko mnie 2700zł i dalej jest to CZ słaba powolna psujaca sie Cz. Kupiłem Kawasaki VN700 Vulcan. Ładnie dudni szybko sie zbiera najszybciej jechałem 180km :banghead: zaluje ze rok wczesniej nie pomyslałem.... tylko upierałem sie przy swoim :evil: Vlad195 czytałes wszystko o przerobkach z linku ktorego dałes? bo cos mi sie zdaje ze nie. Mysle ze nikogo nie obraziłem jesli tak to przepraszam Pozdrawiam Mazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Mazda82 Co do opłacalności to się w 100% z tobą zgadzam. Z mojej strony chodziło tylko o możliwość zastosowania N2O w 2T, gdyż ktoś się sprzeczał że to nie wykonalne. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 booshh By rozwiązać ten problem wystarczy tylko troche fizyki..jeżeli znasz się troche na motoryzacji to powinieneś wiedzieć że podtlenek miesz się z benzyną w kanale ssącym rozumiesz z BENZYNĄ Benzyna jest to sucha ciecz panie kolego;] Jescze bardzoej suchy jest no2;]Nie wiem czy iwesz ale temat dotyczy zalozenia podlenku do 2T;]Ktory nie jest smarowany olejem(jako formą cieczy) tlyko olejem spalanym przy spalaniu mieszanki;]Silnik dt Mozna zatzrzec chodz by w taki ze zjezdzajac z duuuzej goory przy zapietym biegu puscisz gas;]Silnik obroty nakreca a smaroawnia brak...Przy zalozeniu takiego kitu jak no2 potrzebne jest dodatkowe smarowanie...,,Spalanie Stukowe" w 2T bardzo ciezko zebu nastąpiloo ;]Predzej usluszymy sztraly w tlumik gaznik nizm uzyskamy spalanie stukowe...Sprawa rozmieszczenia okien w cylindrze;],,Znajdziesz Glowice u sąsiada" Najpierw zerwalo by gwint na swiecy dopiero potem szpile;]Generalnie pozostaje jeszcze sprawa plukania cylindra ze spalin ;]i szybkosc tego plukania:)Jak najbardziej rowniez takie doladowanie zuzywa silnik ;] i to bardzo szybko;]Jak temperatura w cylindrach moze pozostac taka sama??jak obroty silnika przy takim doladowaniu mogą wzrosnąc naw x2??A sila tarcia caly czas panuje??;]Ye pytania i odpowiedzi vlad195 niepsial ktos madry;] a juz napewno nie mechanik ktory wie o co chodzi; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Dla niektorych nie licza sie koszty.Gdyby bylo tak jak tu mowia niektore osoby to tuning wogole nie ma sensu. Lepiej kupic szybsze moto.Dlaczego ludzie kupuja auta za jakas sume tylko po to zeby wsadzic w nie 2x wiecej niz za nie dali?? Bo to jest pasja.... Tuning to czesto hobby polegajace na zwiekszaniu mozliwosci pojazdu i sprawdzaniu jego granic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Dla niektorych nie licza sie koszty.Gdyby bylo tak jak tu mowia niektore osoby to tuning wogole nie ma sensu. Lepiej kupic szybsze moto.Dlaczego ludzie kupuja auta za jakas sume tylko po to zeby wsadzic w nie 2x wiecej niz za nie dali?? Bo to jest pasja.... Tuning to czesto hobby polegajace na zwiekszaniu mozliwosci pojazdu i sprawdzaniu jego granic lub totalny szpan i lans na mieście z ryczącym wydecham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 lub totalny szpan i lans na mieście z ryczącym wydechamTo też... Wkońcu chodzi o wyrużnianie sie z tłumu... No i ta rywalizacja między innymi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Hej Koledzy po co tyle zamieszania z tym podtlenkiem :P A nie lepiej po prostu wozić ze sobą (np. podwiązaną drutem do boku moto) butlę z ciekłym tlenem (taką niebieską) :evil: :) :) :P a na kierownicy zaworek do dawania czadu no i rurką do gaźnika :banghead: 8O :P :D :D To byłby odlot :!: :!: :!: Może ktoś spróbuje :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 :lol: lol- kolega sie filmow w stylu fast and furious naoglądał :mrgreen: . Myslisz ze co w tej magicznej niebieskiej butli jest jak nie podtlenek azotu? Przeciez o tym wlasnie jest dyskusja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Ja nie popieram takich modyfikacji, wg mnie jeśli ktoś chce mieć więcej mocy to niech sobie kupi większy i mocniejszy motocykl. Moim zdaniem to duże ryzyko...myślę o wytrzymałości silnika i o właściwościach jezdnych motocykla nie przystosowanego do większych prędkości niż konstruktorzy przewidzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 A teraz trochę z fizyki i chemii :banghead: tlen to nie podtlenek azotuA co się tyczy butli z e skroplonymi lub sprężonymi gazami to :1 Błękitna O2 - skroplony tlen2 Szary N2O ( lub NOS) - podtlenek azotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Czy ktos mnie oswieci jakie wtedy bedzie rozwiazanie chłodzenia bo ped powietrza to chyba za mało. Co zgłowicami nie wyplaja sie? Moja rada chcesz miec dalej jawe to włoz tam silnik z CB440N tylko łancuch jest na lewusa ale to nie problem . Wymiata ze hoho i wtedy to 4t. :mrgreen: koszta: silnik, gazniki, wydech troche elektryki koszt ok 1000z. robocizna zalezy kto gdzie i jak... Tak jeszcze inaczej cos tanie to u mielocha bo uzywka podtlenku na ebay to koszt ok 3000 - 4500zł z rozbitego motocykla :| a u mielocha za ok 1500zł? cena mowi sama za siebie.Pozdrawiam i zycze udanych przerobek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ale tuning to nie tylko audio (ktore nie nazywam tuningiem) wyglad zewnetrzny i wewnetrzny.Tuning to poleszanie wlasciwosci jezdnych motycykla/auta tzn. obnizanie, utwardzanie (majace na celu zwiekszenie przyczepnosci na zakretach) Wyciskanie ostatnich sokow z silnika (kucykow nigdy za wiele. Zawsze moga sie przydac np przy wyprzedzaniu) Zmiana hamulcow (nie po to aby ladnie bylo widac tacze tylko po to aby auto/moto lepiej hamowalo)To jest tuning wg mnie. Zawsze zwiekszanie mocy powinno laczyc sie z polepszeniem hamulcow ktore powieksza mozliwosc wytracenia predkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 No wlasnie wszyscy aby szybciej i mocniej:P:P??A gzie Hamulce panowie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 w 2T jeszcze nie słyszałem jeśli się da to napewno co daje :D ale napewno z żywotnością silnika nie jest za wesoło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad195 Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Benzyna jest to sucha ciecz panie kolego;] Jescze bardzoej suchy jest no2;]Nie wiem czy iwesz ale temat dotyczy zalozenia podlenku do 2T;]Ktory nie jest smarowany olejem(jako formą cieczy) tlyko olejem spalanym przy spalaniu mieszanki;] jak ziomki założyli do skuterów bez żadnego dodatkowego smarowania to ja też sobie założe a tak przy okazji n2o ciekły pomiesza się z benzyną w której będzie olej i ja myśle że sie niezatrze [okaże się jak zamontuje]najpierw zamontuje na fabrycznych tak zeby sprawdzić a jak szlag je trafi i głowice wylądują u sąsiada [którego nienawidze h.... jednego] to sie kupi jakieś tuningowe i może wtedy to coś wyda [ Dopisane: 06-02-2006' date=' 19:02[/i'] ]Benzyna jest to sucha ciecz panie kolego;] Jescze bardzoej suchy jest no2;]Nie wiem czy iwesz ale temat dotyczy zalozenia podlenku do 2T;]Ktory nie jest smarowany olejem(jako formą cieczy) tlyko olejem spalanym przy spalaniu mieszanki;] jak ziomki założyli do skuterów bez żadnego dodatkowego smarowania to ja też sobie założe a tak przy okazji n2o ciekły pomiesza się z benzyną w której będzie olej i ja myśle że sie niezatrze [okaże się jak zamontuje]najpierw zamontuje na fabrycznych tak zeby sprawdzić a jak szlag je trafi i głowice wylądują u sąsiada [którego nienawidze h.... jednego] to sie kupi jakieś tuningowe i może wtedy to coś wyda w niemczech podtlen kosztuje 300e i taki sobie kupie wiosną założe i będzie co ma być ale jedno jest pewne będe go miał założone na 100% [ Dopisane: 06-02-2006' date=' 19:03[/i'] ]Benzyna jest to sucha ciecz panie kolego;] Jescze bardzoej suchy jest no2;]Nie wiem czy iwesz ale temat dotyczy zalozenia podlenku do 2T;]Ktory nie jest smarowany olejem(jako formą cieczy) tlyko olejem spalanym przy spalaniu mieszanki;] jak ziomki założyli do skuterów bez żadnego dodatkowego smarowania to ja też sobie założe a tak przy okazji n2o ciekły pomiesza się z benzyną w której będzie olej i ja myśle że sie niezatrze [okaże się jak zamontuje]najpierw zamontuje na fabrycznych tak zeby sprawdzić a jak szlag je trafi i głowice wylądują u sąsiada [którego nienawidze h.... jednego] to sie kupi jakieś tuningowe i może wtedy to coś wyda w niemczech podtlen kosztuje 300e i taki sobie kupie wiosną założe i będzie co ma być ale jedno jest pewne będe go miał założone na 100% [ Dopisane: 06-02-2006' date=' 19:05[/i'] ]sory za to co wyszło ale poj.... mi sie wszystko :D ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.