zajc Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 suzuki to ekstra motocykl, ale ta masa.....Sad Miałbym stracha jeżdzić poza asfaltem WinkNie ma motocykli do wszystkiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Albo XS400 DOHC. Starsze GS jak 450, 400 :notworthy: Pozycja w każdym przypadku idealna. XS w otwartej wesji (czyli zazwyczaj) ma 45 KM przy wadze gotowej do drogi 190 kg. Rozpedza sie wg danych do 160 km/h wiec powinno Cie to zadowalac. Pozatym cena - w 4 tysiacach zmiescisz sie na pewno w dodatku kupujac w dobrym stanie egzemplarz Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaxS Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 CB500 - super do jazdy, wiekszy od GS'a , stosunkowo nieduza waga (jakos 170kg chyba) i silnik jest rox praktycznie bezawaryjny oprocz lancuszka : ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Starsze GS jak 450, 400 oj greedo jak możesz takie coś polecić :notworthy: sam mam podobnego i to w wersji open i z elastycznością to ten silnik na nie wiele wspulnego... taka prawda ze te silniki chwytają dopiero od 6-7tyś... (cb o której pisałem ma odwrotnie przy 6-7tyś. już słabnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 greedo o tym nic nie wie, bo 6 tysięcy obrotów jeszcze swoim gs nie zdołał osiągnąć :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 greedo o tym nic nie wie' date=' bo 6 tysięcy obrotów jeszcze swoim gs nie zdołał osiągnąć :notworthy:[/quote'] Dokładnie! Stary, nie kupuj japonii, bierz URALA! Super elastycznosc i bezawaryjność :notworthy: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 greedo nie osiąga takich obrotów bo ma silnik dławiony wałkami rozrządu, i wcale nie szerzę tu nieprawdziwych informacji :-D. natomiast Greedo teraz się nasmiewa, a wczoraj jak go wiozłem w koszu po miescie, to z zadowolenia kwiczał jak malutki, różowy prosiaczek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 greedo nie osiąga takich obrotów bo ma silnik dławiony wałkami rozrządu' date=' i wcale nie szerzę tu nieprawdziwych informacji :-D. natomiast Greedo teraz się nasmiewa, a wczoraj jak go wiozłem w koszu po miescie, to z zadowolenia kwiczał jak malutki, różowy prosiaczek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote'] Kwiczałem bo jazda tym sprzętem to przezycie lepsze niż skok ze spadochronem :notworthy: Pozatym prowadzenie tego Urala nalezy do prawdziwych wyzwań fizycznych i przełamania bariery strachu ("coś tam chyba chrzęści w skrzyni" "Nie wymieniam łożysk w kołach, bo co mi to da, ze przy 130 nie bedzie mi bujało w zakrecie?") :notworthy::D:D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 witam :) Miałbym stracha jeżdzić poza asfaltempomiętam jak lubiłem szaleć po lasach eMZetką :twisted: ech to były czasy(benzyna po 1.60zł :cry: ), GSX400E(ok 190kg) też sobie nieźle radził na leśnych dróżkach; ale VX-em to już jakoś nie za bardzo ciągło mnie na bezdrożaskoro pociąga Cię jazda po za asfaltem to może powinieneś zastanowić się nad czymś w stylu DR350/650, XL600Transalp, XTZ660Tenere ew. KLE500- to są maszyny świetnie nadające się w trasy, a jednocześnie doskonale nadające się w teren w jaki zapuszczają się zwykli śmiertelnicy 8) POZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 o KLE to dobra propozycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość intr Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 tzn chodzi mi o to że czasami trzeba pojechac jakimś leśnym duktem, aby dojechac np do babci na wieś:) Enduro jest jak dla mnie za mocno zabudowane, pozatym nie lubie skręcac kierownicy a lampy miec na wprost ;) W każdym razie dziękuje za wszyskie propozycje, każdą sprawdzam dogłebnie...Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S16 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 JA polecam DR650SE lub mniejszy DR350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.