gajoss Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 WitamKiedyś ktoś coś wspomniał o tym Panu: http://www.tuningdwusuw.prv.pl/ Się trochę napaliłem na cylinder a raczej na przeróbkę cylnidra na 4 kanały płuczące. Zamierzam pojezdzić simsonem jeszcze przez najbliższy sezon. Przeróbka kosztuje około 200zł. Czy warto w to inwestować??? Czy "przypływ mocy" będzie duży czy może nie warto??? Dodam, że mam cylinder z przebiegiem około 10kkm polskiej produkcji. Niedawno zmieniłem wszystkie łożyska w silniku więc jest jakby po częściowym remoncie. Doradźcie czy warto??? Zima to czas refleksji :lol: i tak jakoś mnie naszła chętka :D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Powiem Ci tak kumpel też przerobił cylinder na 4 kanały tylko że miał niemiecki ;) a polski to gówno więc ja bym nie przerabiał. I jeżeli byś to przerobił to musisz pomyśleć o innym gaźniku i wydechu. Kolega zrobił może na nim ok 800km no i na krótki dystans to to fajnie szło dostawało takiego buta przy wyższych obrotach :lol: ale na dłuższych trasach szczególnie we dwie osoby to ledwo co to szło bo tak sie to grzało. Osobiście to dał bym sobie spokój :D Aha i on miał pojemość 70ccm wieć jeżeli byś przerabiał 50ccm to nie weim jak to by się zachowywało. Najlepiej to pogadaj z tym kolesiem on Ci wszystko powie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Ten Pan napisał że grzanie się to przez zbyt uboga mieszankę. Pozatym napisał że trzeba przerobić gaźnik najlepiej przeszlifować na 19mm lub większą dyszę do orginalnego. I jeszcze trzeba zmienić wyprzedzenie zapłonu. Sam nie wiem z drugiej strony ciekawe czy sprzegło wytrzyma większą moc??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Zaraz ,zaraz to wkoncu na 4 czy na 6 ? Co do tej mieszanki to prawda ja jezdze na 1:40 i jest lepiej niz jak jezdzilem na 1:50 (jak mialem 1:50 to w korku w upalne dni byla bieda) Mysle ze mozna sprobowac;) Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Sprzęgło wytrzyma. Tylko że dziwne bo kolega jak jeździł na tym cylindrze to poźniej musiał wał zmienić i łożyska mu siadły chociaż miał nowe SKF c3. Teraz jeździ na zwykłej niemieckiej 70ccm i wszystko mu śmiga tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyfuzor Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 (jak mialem 1:50 to w korku w upalne dni byla bieda)to ty simkiem w korkach stoisz ? :D :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 przęgło wytrzyma Niewytrzyma Zapewniam Cie;] KWaitek ten dociskowy musisz dac do utwardzenia:)40zl:PCo Do cylindra To Nie sluchaj bajek ze sie bedzie to przegzewac 8) Bo znam tego Goscia i jak zamawiasz u niego caly zestaw np 70cm 5 plookow to on wszystko dorabia;]Sprawa jest taka iz bardzo wzrastają obroty wiec silnik sie gzeje;]Ale w zestawach tych ten kolo skraca tlok bo masz calkiem inny rozząd i fazuje pierscienie zmniejszając tarcie:PNiemieckie cylindry Wytrzymuja;]POlskiego ci nie przerobi bo nie ma jak wybic tulei:PSprawa typu kutas bo jak jechalem simsonem na tym kicie to przy 3 biegu sprzeglo zaczynalo walić remixy (Ślizgalo sie)Jednak predkos 80km mozna bylo uzyskać od tak Pyk pyk pyk pyk i masz :D:D pozdrawiam Aha Druga sprawa typu ekh ekh to to ze mozesz na stacji paliw wkorwiac sie bardziej niz do tej pory nawt gdy paliwo podrozeje o 2 grosze;]Co tam jeszcze z minosow hmmm no chyba brak;]Kto powiedzial ze na tych cylindrach trzeba gzać non toper na max:PMozna jezdzic jak zwyklym simsonem a tylko jak trzeba to przeredukować:)POzdrawiam [ Dopisane: 21-01-2006, 22:44 ]Niki wlozyl do simsona cylinder 4 plukowy plus dzielone wydechowe i duze ssące..plus powloka nikasilowa na tulei plus tlok z jednym pierscieniem:PEfekt byl taki ze krecilo to coś kolo 10-11 tys:PJednak zostalo jeszcze do stoczenia kawalek z dolu bo tlok niedochodzi do konca i slabe sprezanie plus kwestia zaplonu bo elektroniczny sie pali od simsone wiec zastosowanie zyklego(przerywacz) i modul Od Sendy R;] acha jescze do cylindra to plus naciecia na tulei dla smarowania przy sowie wydechu:P pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 wiec zastosowanie zyklego(przerywacz) i modul Od Sendy R;] Loluś jak Ty chcesz polaczyc zwykly przerywacz z modulem? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 sorki mialo byc albo:P ZAmiast od simsona modul od sendy:P tylko loluś pali mu sie znowu impulsator wtedy:Pwiec musowo zwykly zaplon;]Ktory tez ma jednak wade;]Przy wzrosie okolo 2x obrotow niz standard cewka produkuje 2 razy wieksża ilosc prądu na przerywacz....Co moze spowodowac przy otwartych platynkach nawt zagiecie sie luku elektrycznego miedzy platynkami i danie iskry razy 2 tam gdzie trzeba i potem tam gdzie nie;]To nie jest takie proste kupienie holera wie jakiego cylindra wpiepszenie go i juz palenie laka z holera wie ktorego biegu:D 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 sorki mialo byc albo:P ZAmiast od simsona modul od sendy:P tylko loluś pali mu sie znowu impulsator wtedy:Pwiec musowo zwykly zaplon;]Ktory tez ma jednak wade;]Przy wzrosie okolo 2x obrotow niz standard cewka produkuje 2 razy wieksża ilosc prądu na przerywacz....Co moze spowodowac przy otwartych platynkach nawt zagiecie sie luku elektrycznego miedzy platynkami i danie iskry razy 2 tam gdzie trzeba i potem tam gdzie nie;]To nie jest takie proste kupienie holera wie jakiego cylindra wpiepszenie go i juz palenie laka z holera wie ktorego biegu:D Widzialem kompletny zaplon od Simsona w Aprili RX... Moze wy zrobcie odwrotnie? :mrgreen: Simson raczej duzo wiecej krecil nie bedzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Bravo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Jezeli chcesz osiagnac pelna moc z takiego cylindra to musisz:Przetoczyc gaznik na conajmniej 17mmWypelnacze na wal zalozyc. Wal S70 i kosz s70Lozyska koyo c3 z teflonowym koszykiem na caly silnik skrzyni i wszystko inne w idealnym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jezeli chcesz osiagnac pelna moc z takiego cylindra to musisz:Przetoczyc gaznik na conajmniej 17mmWypelnacze na wal zalozyc.Wal S70 i kosz s70Lozyska koyo c3 z teflonowym koszykiem na caly silnik skrzyni i wszystko inne w idealnym stanie.Jasne sluchajcie Takich porad;]Napewno nie zmulicie waszego moto lepiej niz kolega wam pisze:D po 1 TAki clinder wcale nie dodaje momentu obrotowego co za tym idzie tylko obroty co za tym idzie przelozenia musza być male zeby ozyskal je jak najwieksze na biegach co za tym idzie zebyś poczul pod dupą dobre przyspieszenie i predkosc co za tym idzie 8) Kosz od s51 i zebatka zedu 14-15 zebow z przodu;]Dajac wal od S70 jest on lzejszy niz s 51 co za tym idzie(ale sie uczepilem tego:D) Zmniejszasz odadkowo miejszy moment obrotowy i robiz ze silnik bedzie zwawszy w fazie goneych obrotow;]C oza tym idzie Wielki LOluś dla ciebie jak chcesz do*ebać takie przelozenia:D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Kurde patrzalem na te fotki tych przerabianych cylindrow, to on starannie to nie wykonuje. Nie ma wcale symetri, sa progi :P Trzeba bedzie jeszcze po nim poprawiac zeby bylo na cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Widzialem Fotki....No i co jak w rekach go nie trzymales :P i co on daje tez niewiesz:P to sie nie gada;]pokaz mi lepsze oprocz Trz ?:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja właśnie przed chwilą skończyłem robić mój cylinder na 5 płukówjak ktoś chce foteczki to zgłaszać sie na gadulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.