lechu Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Jak ja lubie bajki :PJak rx sobie nie poradzi to kdx ani wre tez nie. Zawieszenie pozadne, niska masa i wystarczajaca moc.Wiec o co ci chodzi?RX to moto lekkie z przyzwoita moca, ale nie na tor :!:. To ze ma UPSa z przodu to jeszcze nic nie znaczy. Tylna zawiecha nie jest juz taka dobra. Owszem nadaje sie nawet do trudniejszego terenu albo na tor bym go nie wzial. KDX, a juz tymbardziej WRE na tor sie o wiele lepiej nadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 RX to moto lekkie z przyzwoita moca, ale nie na tor :!:. To ze ma UPSa z przodu to jeszcze nic nie znaczy. Tylna zawiecha nie jest juz taka dobra. Owszem nadaje sie nawet do trudniejszego terenu albo na tor bym go nie wzial. KDX, a juz tymbardziej WRE na tor sie o wiele lepiej nadaja.Jakos niewierze ze taki rx nie poradzil by sobie na torze :? Kolega na Simsonie po torze smiga :lol: :lol: ,ale nawet niezle mu to wychodzi :lol: :P POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Ja bym radził kupic KTM EXC Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 ktm exc do 6 tys nie znajde :D:(;( a jak już znajde to wiele kasy bedę musiał włożyć do niego aby była sprawna, ale exc to wypasiony motor, w moim przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie dr 350 ( coraz bardziej mi sie ona podoba) :Ppzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Jakos niewierze ze taki rx nie poradzil by sobie na torze :? Kolega na Simsonie po torze smiga :lol: :lol: ,ale nawet niezle mu to wychodzi :lol: :P POZDRAWIAMWidac ze nie masz pojecia o temacie :D, albo nie rozumiesz slowa TOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 KDX, a juz tymbardziej WRE na tor sie o wiele lepiej nadaja.Z jakiej racji jeźli mozna wiedzieć? To taka sama klasa. tylne zawieszenie czemu sądzisz że gorsze?Pozdrawiam Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 RX nie poradzi sobie na torze, ale po lasach napewno jest <spoko>. Mialem Aprilie Tuareg Rally 125. Po lesnych dorgach dawala rade calkiem niezle, a mysle ze RX jest lepszy :P, ALE NA TOR SIE PO PROSTU NIE NADAJE Coś chyba kolega nie wie co mówi ;) . Miałem RXa i co prawda nie jestem zawodowcem, ale 90% czasu spędzałem właśnie nim na torze i bardzo dobrze sobie radziła. Gdyby nie była taka wysoka nie zamieniłbym jej na żadne inne enduro. Ma dużą moc (moja była 160 i powinna mieć około 37 KM), zawieszenie z tyłu gazowe i regulowane, z przodu też nienajgorsze jak na tą klasę upsy. Poza tym jest bardzo wytrzymała (czyt. mniej wyżyłowana) i nie wymaga tak częstych wymian np tłoka jak wyczyn, a może dać równie miłe doznania i dać kupę frajdy właśnie w jeździe po torze. Części jest teraz dużo, nawet używanych a jak nie znajdziesz to MOTOROMA zawsze pomoże. Mogę spokojnie polecić ten motocykl o ile jesteś nieco wyższy niż 170 cm :D P.S.Ten koleś mówił że jego jest w bardzo dobrym stanie i za 6500 sprzeda. Wygląda na bardzo zadbaną więc jest szansa że to dobra sztuka i nie zajechanahttp://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144834 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 KDX, a juz tymbardziej WRE na tor sie o wiele lepiej nadaja.Z jakiej racji jeźli mozna wiedzieć? To taka sama klasa. tylne zawieszenie czemu sądzisz że gorsze?PozdrawiamTak idz sobie na tor ze swoim kolega i dalej skaczcie na simku. WRE to moto typowo pod trudny teren i tor zarowno pod wzgledem budowy motocykla jak i silnika. Wiem ze RX ma mocna rame i dobre zawiszenie, ale silnik rotaxa nie wytrzyma dlugo jazdy non stop na biegach 1,2,3- a czesci do teog silnika sa naprawde drogie :P Coś chyba kolega nie wie co mówi . Miałem RXa i co prawda nie jestem zawodowcem, ale 90% czasu spędzałem właśnie nim na torze i bardzo dobrze sobie radziła. Gdyby nie była taka wysoka nie zamieniłbym jej na żadne inne enduro. Ma dużą moc (moja była 160 i powinna mieć około 37 KM), zawieszenie z tyłu gazowe i regulowane, z przodu też nienajgorsze jak na tą klasę upsy. Poza tym jest bardzo wytrzymała (czyt. mniej wyżyłowana) i nie wymaga tak częstych wymian np tłoka jak wyczyn, a może dać równie miłe doznania i dać kupę frajdy właśnie w jeździe po torze. Części jest teraz dużo, nawet używanych a jak nie znajdziesz to MOTOROMA zawsze pomoże. Mogę spokojnie polecić ten motocykl o ile jesteś nieco wyższy niż 170 cm P.S. Ten koleś mówił że jego jest w bardzo dobrym stanie i za 6500 sprzeda. Wygląda na bardzo zadbaną więc jest szansa że to dobra sztuka i nie zajechana http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M144834No Twoj poprzednik poleca nawet simka na tor. Tak jest prawda, ze jechac na tor mozna kazdym moto, ale jaki jest tego sens?? Pozatym RX to motocykl przygotowany fabrycznie pod rejstracje. Wiem ze kierunkowskazy mozna zdiac, lusterko odkrecic itd, ale z samoego tego faktu bym sie zastanowil czy go na tor zabrac. Mialem Ape Tuareg na silniku rotaxa- o ile jest dosc mocny, tak samo szybko sie grzeje :? Nie wyobrazam sobie tego silnika na torze.........., no chyba z jakas naprawde spokojna jazda.P.S Sam sie zastanawiaelm nad kupnem tego RXa :D, ale chyba wole poczekac na EXC ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 ale chyba wole poczekac na EXC no wiadomo ze EXC duzo lepszy bedzie, ale wiecej $$ trzeba :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 na tor sa dobre typowe motocykle takie jak CR,YZ, RM czy KTM i z tego co zaowazylem to najlepiej 250cm bo dostaniesz wszystkie czesci do nich za rozsadne pieniadze, kupujac jakis wynalazek trzeba sie liczyc z kosztownym serwisem i brakiem dostepnosci czesci na stanie. Kiedys sie napalilem na Huske ale po kilku rozmowach z kolegami z pracy stwierdzilismy ze to sie nie oplaca bo wal do niej kosztuje okolo 3000 a za takie pieniadze to ja w swojej WR robie kapitalke calego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Jak zdecydujesz się na KTM EXC to polecam 200 :P Najlepsze 2T na jakim siedziałem. Miód malina ale o tym sprzęcie jest obszerny temat. Zresztą wystarczy looknąć na tą strone http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=4557 i zobaczyć sobie jak wypada na tle innych enduraków. Same świetne noty :D EDIT: Przepraszam nie doczytałem tematu ale może z 98r znalazłby tanio EXC 200 (chyba w 98r. wypuszczono pierwszą serie 200) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 do wydania będę miał około 6 tys zł ak zdecydujesz się na KTM EXC to polecam 200 ButtrockSzukamy motorka do 6 tyś a nie bez ograniczeń finansowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 ja na KTM-a nie będę miał kasy, nie chce kupić jakiegoś żympa i potem co chwile z nim robić, bardzo fajna jest ta dr 350, mocno się nad nią zatanawiam a jak nie to kupie jakiegoś wyczyna ale znów bedzie trzeba wiecej o wiele więcej kasy na utrzymanie go ( np. taka yz jak kupie to raczej nie jest mozliwe zeby kupic wyczyna np z 1995 roku i zeby byl po remoncie, bede musial kape zrobic :/ ) najlepszym wyjsciem jest ta dr w koncu 4T :Ppzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Witam. Ostatnimi czasy na Allegro.pl dzieją się dziwne rzeczy. Prawie wszystkie motory wystawiane na ałkcjach są po kapitalce :? Jeżeli to prawda, to jarodawca-o nie musisz się bać o remont śilnikapo kupnie :P Ale czy to prawda........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Witam. Ostatnimi czasy na Allegro.pl dzieją się dziwne rzeczy. Prawie wszystkie motory wystawiane na ałkcjach są po kapitalce Jeżeli to prawda, to jarodawca-o nie musisz się bać o remont śilnikapo kupnie Ale czy to prawda........Kazdy tak pisze zeby było "branie".W 40% przypadkach motocykle faktycznie przechodza remonty a potem do zyda. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.