MOC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Wiec jest przod, do kupienia, z kolem, zaciskami o dziwo 4 tloczkowymi, oska i innymi pierdolami potrzebnymi do jego funkcjonowania, wszystko od R1 rocznik 2005 za 3KPLN - nie wiem duzo to czy malo :roll: Pytanie czy to strasznie duzo roboty zeby to ze soba zestroic 8O Pytanie kierowane wylacznie do osob ktore mialy z tym stycznosc badz same to robily, innych aktywnych forumowiczow zachecam wylaznie do biernego sledzenia watku bez wlaczania sie i udzielania "bezcennych" rad....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 zaciskami o dziwo 4 tloczkowymi' date='[/quote'] co w tym dziwnego :?: :roll: [ Dopisane: Piątek Styczeń 20, 2006 4:36 pm ]A więc tam drogi MOC-u: Nie raz wkurzasz mnie swoimi uszczypliwymi postami (szczególnie pod moim adresem 8) ), jednak napiszę Ci co nie co na ten temat, bo widzę, że zielony jesteś :mrgreen: :lol: ( Nie będę dłużny ;) ). 3K PLN to jest trochę kasy i pewnie dałoby się to trochę taniej załatwić, ale jak masz wszystko w komplecie od jednego moto zawiecha i felga są proste i nie zniszczone i masz środki na taki zakup, to można w to iść. Co do samej przeróbki to zacznijmy od tego, że będziesz do tego wszystkiego potrzebował jeszcze akcesoryjnej półki (np. ABM lub LSL) dostosowaną do prostej kierownicy (chyba że chcesz leżeć na Maxie 8O (Drag Race w Wawie :?: 8) ) ). Resztę opiszę później bo musze już spadać. za 1,5 h cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 W takim razie czekam z niecierpliwoscia bo widze, ze temat zaczales sensownie 8) tylko pamietaj ze mezczyzne rozpoznaje sie nie po tym jak zaczyna ale po tym jak konczy.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 I`m back... Skończyliśmy na górnej półce, którą będziesz musiał dokupic do kompletu.Teraz przejdźmy do meritum sprawy. Sztyca (ta rura przechodząca wewnątrz główki ramy ) 8) W R1 jest krótsza niż w Vmaxie o jakies 2,5 cm. Dolna pólka od R1 jest aluminiowa w Vmaxie stalowa. W R1 stalowa sztyca jest wprasowana do półki. w Maxie przyspawana. Musisz z półki R1 wyciągnąć sztycę i zamienić na tą od Maxa. Potem już tylko drobne dociągnięcia i składanie w całość. To by było tyle na początek po krótce. P.S. Nie ma za co Mocu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Co do sztycy.To można wykonać nowa stalowa sztyce na wymiar.Wystarczy tylko dorwać odpowiednio dobrego tokarza.Raczej bym się nie brał za wyciągane sztyce z oryginalnej półki Maxa (sorry za bezcenne rady) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Jest jeszcze drobne pytanie o roznice dlugosci przodu R1 od oryginalnego - radze sprawdzic przed zakupem zeby potem przodem miski olejowej nie jechac po ziemi.O ile pamietam z amerylkanskiej listy VMaxa to ludzie wkladajacy przody od GSXR przedluzali je sobie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 W R1 przód jest krótszy. Masa motocykla też się różni i to dosyć znacząco więc stoppie raczej nie uprawiaj ;) Miską nie będziesz przycierał (chyba że lubisz latać po krawężnikach) ale geometria się na pewno zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 uuu to ja widze ze tutaj jest duzo rzezbienia i w dodatku sefekt nie wiadomy, bo faktycznie wagowo to jest spora roznica... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 efekt niewiadomy :?: A oglądałeś setki zdjęć maxów z upsami od GSX-R czy R1 :?: Zawsze możesz utwardzić zawieszenie, a jak nie będziesz uprawiał "stuntu" to na pewno Ci się nie rozsypie. Weź pod uwagę, że takie USD jest na pewno wytrzymalsze od standardowych "rurek" z maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 w takim razie od razu nasuwa mi sie pytanie gdzie, jak i za ile mozna sobie utwardzic zawieche przednia... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 np. w garazu poprzez odpowiednio dobrane tuleje ściskające sprężyne lub poprzez akcesoryjne sprężyny, które na pewno znjadziesz w katalogach firm akcesoryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 zamiast pisac co moglbym, podalbys namiary na firmy posiadajace w swojej ofercie takowe akcesoria.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ja bym tylko poszukal tanszego przodu, np na amerykanskim Ebay bo prawie $ 1000 za te R1 to lekka przesada.I przed wyjeciem karty kredytowej aby zaplacic za ten przod wolalbym miec dokladnie sprawdzone wszystkie mozliwosci oraz proces instalacji krok po kroku, jednym slowem dokladnie wiedzialbym co chce zrobic.O ile pamietam to sposob mocowania przodu, a wlasciwie regulacja lozysk glowki ramy w VMaxie ma tez jakis problem, ktory ludzie rozwiazuja wkladajac inne dystanse - przejrzyj amerykanska liste VMaxa to znajdziesz ten problem jak rowniez sposoby zakladania przodow.Pieniadze jest latwo wydac, ale jezeli okaze sie ze cos nie pasuje, albo np geometria moto sie radykalnie zmieni i bedzie problem z jazda to zwykle konczy sie to wydaniem jeszcze wiekszych pieniedzy.Ja spawdzilem na wlasnej skorze ze skrocenie przodu o 1.5 cala czyli jakies 3.5 cm polepsza wlasciwosci jezdne moto, specjalnie takiego jak VMax, ktory ma sylwetke nieco chopperowa.To jest roznica w calkowitej dlugosci mierzac od poziomu jezdni czyli z kolem do wierzchu gornej polki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Ogólnie rzecz biorąc zmieniasz kąt a tym samym rozstaw osi. Jeśli kąt staje się ostrzejszy to i poreczność się zwiększa ale są granice. Co do tego dystansu o którym Adam pisze to cyba chodzi Ci o sztyce która dorabiają lub zakładają oryginalną co nie jest wcale taką prostą sprawą. Z innymi "dystanasami" się nie spotkałem. do MOC-a Wkurzasz mnie swoją arogancją i zachowujesz się jak byś był z Warszawy (jak widzę jesteś). Przepraszam wszystkich warszawiaków, którzy są normalni i potwierdzają regułę jako wyjątki. Zamiast napisać zwykłe dziękuję za to, że ktoś poświęca Twojemu problemowi swój czas, to potrafisz tylko wyśmiac kogoś. To, że mamusia zawsze Ci podstawiała kaszkę pod nos juz się skończyło. Może byś tak sam ruszył dupsko i poszukał skoro to Twój problem wielki paniczu :!: Nie będę się już udzielał w Twoiuch tematach bo na to nie zasługujesz WARSZAWIAKU. Jeszcze raz przepraszam wszystkich normalnych z Warszawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Tyyy PGR nie irytuj sie tak, zlosc pieknosci szkodzi :lol: TO ze masz problemy z dziewczyna nie oznacza ze musisz sie z nimi obrzuac na forum, zreszta jest do tego inny dzial ;) Za cenne uwagi jestem zawsze wdzieczny wiec nie wiem za bardzo o co ci biega wypisujac takie posty w chwilach zalamania nerwowego 8) Wracajac do trematu skoro juz tak blyszczysz swoja znajomoscia tematu i wiedza w tej materii to moze napisalbys od A do Z na ten temat, a nie konczyl w polowie bo to nie zdrowe..... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.