Empire Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 WIe ktoś gdzie można dostać częsci do tego klasyka? Chcialbym go wyremontowac troche bo jest w nieciekawym stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mła Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 1. Nieliczne na agmot.strefa.pl2. Równuież nieliczne na allegro3. Całą fure kupując drugi egzemplarz na części4. Przeglądając ogloszenia tutaj: www.mz-club.plOgółem to niektórych cześci nei sposob dostać, trzeba czatować miesiącami. Są sklepy, gdzie niektore niespotykane sprawy są , ale za kosmiczne pieniądze. Ogółem to z częściami może bycprzeprawa, więc najlepiej " ratować " wszystko co tare, ale dobre i oryginalne :buttrock: Powodzenia w odrestaurowywaniu życze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Dzięki. A jeśli ładowania nie mam to co, regulator napięcia do wymiany jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Powodów może być kilka, szczotki może sie skończyły lub są do dupy, gdzieś sie kabelek przetarł, odłączył, regulator też mocną stroną nie jest, ogólnie trzeba popatrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mła Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 eee mariusz jakie szczotki ? 8O Trophy ma prądnicę, tu zadnych szczotek nie ma . Regulator jest akurat mocną stroną trophy ( mam 2 sztuki , obie mająjescze fabryczny oryginalny mechaniczny regulator) najpewniej to bęzdie źle popodłączana instalacja, lub coś nie tak z prądnicą. Proponuję zrobić jej generalny przegląd ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Jak to nie ma szczotek?? na wirniku zapewne jest komutator po którym chodzą szczotki, mam Mz ts 150 i cos tam pewnie siedzi jeszcze z tej es 250 a moja ma normalnie szczotki które sprawiały mi dużo kłopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mła Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 z tego co pamiętam to tam są 2 - 3 bloczki które robią za normalne szczotki - no ale moja tropa ma oryginała prodnicę vertogen-bosh , czyli z wersji de luxe, no i ciut insza byc moze, ale za to druga jest jak najbardziej normalna.Jeżeli już tak sie tych szczotek czepiamy ,to poprostu obczaj czy prawidłowo to wszystko pracuje. Czasem przyczyną braku ładowania moze być już padniete aku, któe prądu nijak przyjmowac nie chce w ilościach generowanych przez prądnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 W normalnej(cywilnej ) wersji tropy szczotki są-2.Bo ja taką posiadam z oryginalną prądnicą(wyglada tak samo jak w TS250) ,więc możesz zaufać ;) Najprawdopodobniej przyczyną braku ładowania jest utleniony styk ,przetarty kabelek -na chłopski rozum brak przejscia i ....zabrudzone lub utlenione styki regulatora wibracyjnego 8O . Wierz mi ja tak kiedyś miałem po zimie....Moto stoi(twoje mogło długo stać ,wierz ile to juz lat) styki sa nieruchomo (nie zachodzi miedzy nimi zjawisko samooczyszczania) , brak przejścia prądu między stykami i leżysz, przecież to jeszcze 6V....Poza tym regler ulega zużyciu-styki z czasem sie wypalają i też lipka. :? . Tak jak już kolega mła powiedział z częściami może być przeprawa :D , heh ja kilku szukam i narazie bezskutecznie-a szczególnie jeśli to są błachostki........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 moja MZtka 10 lat stała...Sprobuje zrobic to co piszecie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Trzymam kciuki ,te sprzęty są tego warte :lapagora: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 21 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 dla mnie to cudo :mrgreen: uśmiech od ucha do ucha jak to na wioscie w stodole zobaczylem :mrgreen: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 szczotki bylu sa i beda cos musi zbierac napiecie chlopaki roznica polega na tym ze w pradnicy slizgaja sie one po komutatorze a w alternatorze po pierscieniachmacie problemy z czesciami do tropa a w smiesznym swiecie motocykli jest gielda w ktorej sa ogloszenia sklepow z czesciami do MZ wlasnie restauruje "jaskoleczke" wierzcie lub nie duzo czesci pasuje od tropa i tsmieliscie do czynienia z przyspieszaczem zaplonu w MZ???mysl technologi niemieckiej jest jedna "jak cos jest dobre i sie sprawdza to poco zmieniac"jesli chodzi o silnik jest wielkie pole do popisujeszcze tylko niewiem czy uda mi sie wstawic 5 biegowa skrzynie do jaskolkiPOSZUKUJE UCHWYTOW WOZKA BOCZNEGO DO MZ JAK I SAMEGO WOZKA PROSZE O INFORMACJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 troche czesci znajdziesz na allegro:http://moto.allegro.pl/search.php?string=t...y=156&country=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 macie problemy z czesciami do tropa a w smiesznym swiecie motocykli jest gielda w ktorej sa ogloszenia sklepow z czesciami do MZwlasnie restauruje "jaskoleczke" wierzcie lub nie duzo czesci pasuje od tropa i tsJasne ,że wiele części pasuje od nowszych typów MZ.Ale to można głównie n powiedzieć jeśli chodzi o silnik( z wiadomych przyczyn).Ale jeśli chodzi o części ramy czy inne szczególnie drobne części występujące w danym modelu to już nie jest tak ciekawie ;) Co do przyspieszacza to nie miałem z nim do czynienia z tego względu że w tropie go nie ma, a ja ten model posiadam.Oczywiście w starszej wersji 250/1 występuje i uważam to za niezłe rozw. :D Co do wózka to koło mnie (15km) mieszka koleś który ma tropa z koszem i pewnie by go sprzedał..... :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefir Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Co do wózka to koło mnie (15km) mieszka koleś który ma tropa z koszem i pewnie by go sprzedał..... Tylko, ze w jaskółkach były montowane inne wózki. Wiec połączenie jaskółki + wózek z trophy jest IMO do du**szy. Dla porównania: ES 250/0 + wózek (takie same wózki jesli dobrze pamiętam były także przeznaczone dla IFA BK 350) - http://bikepics.com/pics/pics/mz-es250-58-...pics-184236.jpg http://bikepics.com/pics/pics/mz-es250-58-...pics-184237.jpg ES 250/2 + wózek - http://bikepics.com/pics/pics/mz-es250-69-...pics-494820.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.