seklet Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Kupilem taka honde i chcialbym przygotowac ja do sezonu. Poprzedni wlasciciel tylko olej zmienial (i chyba nie za czesto) czy ktos ma jakies informacje - dokumentacje. Informacje na co zwrocic uwage o co zadbac szczegolnie.Moze ma ktos dokumentacje do xr250 z tego roku to prawie to samo.Pozdrawiam wszystkich cyklistowPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Honda to malo awaryjne moto, wiec tak naprawde nie ma szczegolnych miejsc (innych niz we wszystkich motocyklach), ktore musisz specjalnie sprawdzac. Wszystko zalezy od stanu sprzeta. Zwroc uwage na lozyska glowki ramy bo potrafia byc powybijane (od skokow) i wymien koniecznie olej w zawieszeniu (zakladam ze motocykl byl eksploatowany w terenie). Tak poza tym to pamietaj, ze olej+filtr to wymiana co ok 1500km. Mam dokumentacje do XR z 1996 roku wiec jest troche inna ale wiele podzespolow jest identyczna - wiec jakby co to moze bede mogl pomoc. Jesli chcesz zrobic dokladny przeglad to polecam Ci Motor-Land na Wale Miedzyszynskim - oni sprowadzili bardzo duzo tych motocykli z Japonii do Polski i mieli sporo czesci. pozdro,Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Przeczytaj temat(ponizej) o XR 250- z ok. 27.12.2005 roku- podalem tam dane wazne przy exploatacji XL-XR.Jak zwykle przy tej serii trzeba dbac o regularna: wymiane oleju i sprawdzanie luzow zaworowych( regula im ostrzej jezdzisz tym czesciej).Aha i silnik nie lubi (zreszta zaden nie lubi) "palowania n" na zimnym i zbyt dlugiej jazdy na maxa(mozliwosc "przekrecenia").Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Bardzo wytrzymały motocykl, praktycznie wszystko takie same jak w 600-ce tylko że mniejsze.Wymiana oleju co 3000 tys. trzeba przestrzegać tego, jeżeli ostro jeździsz w terenie to tak jak pisał Jacek co 1500 tys.Regulacja zaworów śrubowa, więc można zrobić samemu w ok 30 min.Zawiecha mogła by być lepsza ale to nie full. :(Na mojej stronce jest książka obsługowa do 600-ki, więc możesz zobaczyć co i jak, wszystko jest bardzo podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.