Skocz do zawartości

Możecie ocenić te 2 motocykle?


Rekomendowane odpowiedzi

Facet sprowadza różne pojazdy w tym jednoślady,raczej osoba zaufana. Ma 2 ciekawe motocykle (jak dla mnie) :

 

http://www.autokk.tuchola.pl/index.php?opt...o=1&key=0&hit=1

 

 

oraz

 

 

 

http://www.autokk.tuchola.pl/index.php?opt...mid=27&catid=23

 

Możecie je ocenić ?

 

Wg mnie na zdjęciach wyglądaja OK, jutro skocze je zobaczyć, to może być to... :)

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz, co chcesz robic z tym moto. Ja osobiście wybrałbym 650. I na traskę w dwie osoby, i w teren - jak założyc inneg gumy. Osobiscie znam dwóch ludzi, którzy na DR 600, i DR 650, radzą sobie całkiem nieźle w terenie. Choć wyczynowy sprzęt to to nie jest, i masę swoją ma.

Pozdrawiam.

P. S. A ocenić po zdjęciach nie sposób, ale 650 była malowana, a na pewno nie ma oryginalnego pokrycia siedzenia. Po tak małym przebiegu, jak jest napisane, siedzenie się samoistnie nie zniszczy. Chyba, że niefart i zostało podarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to rozne maszyny 125 a 650 to ogromna roznica, na oko nic sie nie powie poza tym ze byly malowane .Do czego ci moto enduro turystyka ,wypady w lekki teren bez hopek,glebokiego blota itd.. czy to hard enduro :?: do hard enduro ani jedno ani 2 sie nie nadaje

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm zdaje sobie sprawę, że ta 650 jest ciężka. Szukam motocykla do polatania po kretych ścieżkach mojego leśnictwa, troche w lekkim terenie, i korci mnie poskakać po hopkach; i ten motocykl powinien być w miare bez awaryjny oprócz normalnej eksploatacji. Wiem, że to tylko w erze, ale może coś mi podpasuje.....

 

 

Siedzenie też m się nie podoba, zawsze można wymienić, osobiście wolałbym kostke z tyłu przy obu :) motocyklach. Zaletą jest , że nie są to wyżyłowane sztuki wysokoobrotowe 2T, choć jak się trafi taka to też wiele nie będę się zastanawiał nad kupnem :)

 

Pozdr dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że nie są to wyżyłowane sztuki wysokoobrotowe 2T

Owszem ale DR'ka jest 3 razy slabsza od 125cm3 2t

' date=' osobiście wolałbym kostke z tyłu[/quote']

Kostka z tylu nie jest tak wazna jak z przodu. Chociaz fajnie jak sprzet dobrze rwie glebe :mrgreen:

Hmmm zdaje sobie sprawę' date=' że ta 650 jest ciężka. Szukam motocykla do polatania po kretych ścieżkach mojego leśnictwa' date=' troche w lekkim terenie, i korci mnie poskakać po hopkach;[/quote'']

To nie Dr. KLX650r teraz ladny na allegro stoi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hopek, to koleś (Mc Gyver dla wtajemniczonych :) ), wali skoki na swojej DR 600 (model z kopniakiem i bez owiewek) po 5-6 metrów w dal, 1,5 m w górę, ląduje na płasko, i mu zawiech nie dobija. Waży jakieś 75-80 kg.

Jak chcesz poczytać o bolączkach sprzętu, o serwisie, to polecam http://www.dr650rs.info-euro.com/index2.php . Duuużo informacji tam znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do hopek to raczej 600 bo 650 wazy 175 kilo a 600 wazy 150 albo szukaj XR 600 - 650 lekkie i w miare nadajace sie na hopy ewentualnie DR 350 chociaz osobiscie uwazam ze sa troszke za slabe ja do tej masy (140 kilo gotowa do jazdy 30 koni )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam motocykla do polatania po kretych ścieżkach mojego leśnictwa

Witam. Czyżby kolega był Leśniczym?? A można wiedzieć z jakiego Leśnictwa? Jeżeli chodzi o wiarygodność tego gościa to nie martwił bym się o jego wierzytelnośc. Gorzej może być ze stanem tych motorków :mrgreen: Ale jeżeli stan ocenisz na dobry, to o dopełnienie raczej się nie martw. :) Mam rodzinke w tych stronach więc troche wiem. :) Ja bym się raczej rozejżał w Bydgoszczy. Np. na ulicy kamiennej masz super serwis kolegi mojego ojca. On Ci doradzi jakie moto wybrać i powie z kąd warto brać :) Powodzenia w wyborze moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Pracuje w L-ctwie Rudzki Most, N-ctwo Tuchola.

Też wolałbym żwawy sprzęt, ale wtedy części częściej schodzą :) Najgorzej jest z tym, że ja sam nie wiem co tak naprawde bym chiał , raczej enduro 4T , ale 2T i żeby nie był zbyt ciężki do 120 kg , i żeby pojechał ze 130km/h. Ale dzwięk takiej wyzylowanej crossowki 125 tez bylby mily...... powiem Wam więcej jutro. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje wszystkie 600 nie 650 bo te waza juz 180 kilo odradzam starego LC4 do 95 sa bardzo kaprysne wiadomo dopoki jest droga lesna to i 200 kilo nie przeszkadza ale po zjechaniu np w pole, wysoka trawe lub inny nierowny teren masa i wysokosc staje sie mordenga i zalujesz ze wjechales. Sam mialem pare sytuajcji gdzie jechalem ląka zarosnieta wysoka trawa i do tego o nierownym podlozu czlowiek wtedy klnie ze nie ma nizszego i lzejszego sprzeta wtedy i moc nie jest potrzebna bo i tak w nieznanym terenie nie cisniesz ile fabryka dala zato takie 600 sa bardzo dobre na lesnych drogach wtedy moc i masa sa jaknajbardziej ok i milo sie lata najlzejsza 600 to honda XR 600 i KTM LC4 620 ale KTM to ponizej 9 nie kupisz, pamietaj ze wycyzny 2T i 4T to juz pozeraja kase i na paliwo i na ewentualne wymiany,naprawy a czesci zuzywaj sie dosc szybko w wysilonym silniku tu juz be roznicy czy 2T czy 4T kasa na eksploatacje taka sama .Musisz sie okreslic do czego bedziesz uzywal sprzeta.

 

p.s Endiro do 120 kilo 4T to chyba ze WR ,EXC ,Hausberg ale to juz min 15 tys zl

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę napisać jeszcze w jakiej kwocie to ma być, bo to podstawa.

125 cc bym odpuścił.

 

Jak ma być lekko to wybrałbym XR albo TT. Jeżeli ma moto służyć do pracy czy coś w tym rodzaju to nie brałbym też niczego pokroju EXC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj przyzwoitego DR 350, najlepiej w wersji S, czyli bez regulacji wysokości zawieszenia - nie mylić z parametrami tłumienia. Jest z DRek najlżejsza. Moc ma przyzwoitą, nie zabije ci portfela, wielu ludzi na tym jeździ enduro ( a o tego typu jazdę Tobie chodzi). Zero problemów z częściami. Dźwięk tłumika sprawi, że wszystkie zające w leśnictwie bęedziesz miał w zasięgu wzroku, a nie lornetki. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak za ciezka 140 gotowa do jazdy a 600 wazy 160 a 20 kilo prawie nie czuc przy roznicy 15 kunia .Zalezy do czego ci sprzeta potrzeba nie ma nic uniwerslanego (no prawie)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...