adam87 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 No' date=' ale będzie zachowywać wyższą temperature, a tak to przy -10 silnik będzie cały czas niedogrzany.[/quote']Ale mieszanke będziesz miał cały czas za ubogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 jestes pewien ze chcesz sobie sam wymienic dysze?? wydaje mi sie ze bedzie pozniej ci trudno ladnie dostroic gaznik i bedziesz mial jeszcze wieksze kopoty. zakrywanie tektura chlodnicy jest dosc czestym zabiegiem stosowanym w samochodach. chlodne powietrze nie studzi az w tak duzym stopniu chlodnicy przez co ona nie oddaje ciepla do otoczenia. robi to sie tylko po to by zaoszczedzic paliwo (czym szybciej sie silnik nagrzeje - tym szybciej sie wylaczy ssanie lub sam je wylaczysz). czy jest sens robic tak w motorze? zalezy od moto i uzytkownika. ja nie widze takiego sensu chyba ze rzeczywiscie kots ma problem ze "zlapaniem" temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 No' date=' ale będzie zachowywać wyższą temperature' date=' a tak to przy -10 silnik będzie cały czas niedogrzany.[/quote'']Ale mieszanke będziesz miał cały czas za ubogą. No wiadomo, ale złapie temperatury. Nie mam u siebie wskaźnika temperatury :lol: ale wydaje mi sie , że wiadomo że przy -10stopniach silnik jest niedogrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 zakrywanie tektura chlodnicy jest dosc czestym zabiegiem stosowanym w samochodach. chlodne powietrze nie studzi az w tak duzym stopniu chlodnicy przez co ona nie oddaje ciepla do otoczenia.No ja tak robiłęm w samochodzie ale to jak sie termostat spier**lił, a po wymianie na nowy już nie ma sensu niczego zakrywać bo przecież póki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury, nie ma obiegu wody bo termostat jest zamknięty więc silnik i tak nie jest chłodzony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agassi Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 jestes pewien ze chcesz sobie sam wymienic dysze?? wydaje mi sie ze bedzie pozniej ci trudno ladnie dostroic gaznik i bedziesz mial jeszcze wieksze kopoty. zakrywanie tektura chlodnicy jest dosc czestym zabiegiem stosowanym w samochodach. chlodne powietrze nie studzi az w tak duzym stopniu chlodnicy przez co ona nie oddaje ciepla do otoczenia. robi to sie tylko po to by zaoszczedzic paliwo (czym szybciej sie silnik nagrzeje - tym szybciej sie wylaczy ssanie lub sam je wylaczysz). czy jest sens robic tak w motorze? zalezy od moto i uzytkownika. ja nie widze takiego sensu chyba ze rzeczywiscie kots ma problem ze "zlapaniem" temperatury.czyli jak w koncu? nie wymienie to zatre silnik, wymienie sam to niedostroje gaznika, czyli moto do busa i na serwis? Chcialem sprobowac najpierw wkrecic nowa swiece ale teraz sie troche boje odpalac i jezdzic bez zmiany tej dyszy..pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Po co zakrywać tą chłodnicę przed przepływem zimnego powietrza skoro rusza się i tak dopiero po wyłączeniu ssania.Mi też jeszcze nie zdarzylo się zalać SXa, nie zdarzyło mi się też żeby nie chciał odpalić, jeździłem cały sezon na jednych ustawieniach gaźnika i tych samych dyszach i czy ciepło czy zimno nic się nie działo. Świece miałem NGK B8EG, teraz zmieniłem na BR9EVX, w tym tygodniu odpalę moto po remoncie i zobaczymy jak będzie chodzić. Z jazdą chyba poczekam aż się ociepli bo jakoś boję się go docierać przy takiej niskiej temperaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 zaloz nowa swiece DENSO koszt 13 zl i jak nic nieda wtedy dalej mysl co prawda mialem sima i ete ale jezdzilem cala zime i nie bylo klopotow z zapalaniem ani jazda w zime a nic nie ruszalem co do chlodnicy i jej zakrycia u mnie termostat ma 3 stopnie i nie zamyka sie calkowicie przy zimnym silniku sadze ze dlatego ze zimna zmrozona wrecz woda jak by tak dostala sie na goracy silnik mogla by narobic szkod wiec dlatego jest zapewniony maly przebieg wody na zimnym silniku ale silnik powinien uzyskac swoja temperature na nawet minimalnym otwarciu termostatu zawsze mozna sprawdzic organoleptycznie czy jest goracy czy cieply Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 zakrywanie tektura chlodnicy jest dosc czestym zabiegiem stosowanym w samochodach. chlodne powietrze nie studzi az w tak duzym stopniu chlodnicy przez co ona nie oddaje ciepla do otoczenia.No ja tak robiłęm w samochodzie ale to jak sie termostat spier**lił' date=' a po wymianie na nowy już nie ma sensu niczego zakrywać bo przecież póki silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury, nie ma obiegu wody bo termostat jest zamknięty więc silnik i tak nie jest chłodzony...[/quote']no i wszystko sie zgadza ale Polacy sa znani z "dobrych oszczednosci" i wlewaja wode zamiast plynu chlodniczego, a nie potrzeba dlugo jezdzic na wodzie by sie kamien wytworzyl i zablokowal termostat lub osadzil sie na innych elementach np. aluminowej chlodnicy :/ konczac temat z mojej strony jak motor ma sprawny uklad chlodzenia to lepiej ta dykta palic w piecu niz wciskac ja do moto. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 no i wszystko sie zgadza ale Polacy sa znani z "dobrych oszczednosci" i wlewaja wode zamiast plynu chlodniczego' date=' a nie potrzeba dlugo jezdzic na wodzie by sie kamien wytworzyl i zablokowal termostat lub osadzil sie na innych elementach np. aluminowej chlodnicy :/ konczac temat z mojej strony jak motor ma sprawny uklad chlodzenia to lepiej ta dykta palic w piecu niz wciskac ja do moto. pzdr.[/quote']no ku*wa przecież napisałem w skrócie "wody" wiadomo że nie bede lał kranówy do chłodnicy w silniku aluminiowym, zamiast tego mogłem uzyć nazwy "płyn chłodniczy" ale byłem pewien że każdy sie domyśli - widocznie sie myliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czoki Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 no i wszystko sie zgadza ale Polacy sa znani z "dobrych oszczednosci" i wlewaja wode zamiast plynu chlodniczego' date=' a nie potrzeba dlugo jezdzic na wodzie by sie kamien wytworzyl i zablokowal termostat lub osadzil sie na innych elementach np. aluminowej chlodnicy :/ konczac temat z mojej strony jak motor ma sprawny uklad chlodzenia to lepiej ta dykta palic w piecu niz wciskac ja do moto. pzdr.[/quote']no ku*wa przecież napisałem w skrócie "wody" wiadomo że nie bede lał kranówy do chłodnicy w silniku aluminiowym' date=' zamiast tego mogłem uzyć nazwy "płyn chłodniczy" ale byłem pewien że każdy sie domyśli - widocznie sie myliłem.[/quote']nie wiem po co sie tak unosisz. ja zrozumialem cie doskonale. "woda" krazy w obiegu mimo zamknietego termostatu. wynika to z jego budowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 nie wiem po co sie tak unosisz. ja zrozumialem cie doskonale. No ale pomyślałeś że jestem jakimś wsiurem co leje wode z kranu do chłodnicy a tak nie robie, bo wiem że do chłodnicy jest przeznaczony płyn chłodniczy a nie woda. Ok z resztą już wszystko wyjaśnione, możemy dalej dyskutować o naszym problemie :) Agassi jak coś zdziałasz to daj znac czy przyniosło to jakieś efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 zaloz nowa swiece DENSO koszt 13 zldokładam 1 zł i mam ngk 8) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 i po 1 zalaniu ja szlak trafia a DENSO zalewalem wielokrotnie i przejechalem na niej 10 tys/km gdzie kazdy kto ma NGK twierdzi ze po 1 zalaniu swiece mozna w kosz wywalic :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 przejechałem na świecach ngk dobre 30 tys km(różne moto) i żadna się nie zalała Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 no ale jak sie juz zaleje to NGK nie lubi tego a dla DENSO to obojetne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.