Jenes Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 WitamProblem jak w/w. Przy odpalaniu czasem zdarzy się że rozrusznik kręci ale nie zaczyna kręcić wałem ..... :roll: Z tego co znalazłem w książce jest tam coś takiego jak sprzęgło rozrusznika-bo nic innego nie bardzo pasuje, czy to się sypie? Da się to jakoś naprawić (niby tylko 3x(spręzyna+bolec+rolka)). Narazie nie jest źle, bo pali ale coraz częściej taka przypadłość się pojawia. :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Takiego sprzękła jednokierunkowego praktycznie nie da się naprawić ale jeżeli pojawiło się to niedawno to można rozebrać j dokładnie umyć ponieważ w większości tych elementów pracują one w niezamierzony przez konstruktora sposób jako filtr odśrodkowy i po pewnym czasie są zasyfione. Przy okazji mycia możesz sprawdzić stan zużycia i wtedy dopiero zadecydujesz o kupnie nowego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Piotrze, orientujesz się, czy do wyjęcia tego sprzęgiełka z RC36 wystarczy samo zdjęcie pokrywy sprzęgła? Czy może "zachodzi" ono za kosz sprzęgłowy lub coś w tym stylu? W mojej VFR'ce też zaczyna coś się dziać ze sprzęgiełkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Po zdemontowaniu prawej pokrywy zobaczysz jak to wygląda.Nie zachodzi konieczność demontażu kosza sprzęgła. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 No to macie fajnie w tych VFR-kach. U mnie się to wiąże z rozbebeszeniem silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Po zdemontowaniu prawej pokrywy zobaczysz jak to wygląda.Nie zachodzi konieczność demontażu kosza sprzęgła.Dzięki :D Prawdopodobnie jeszcze w tym sezonie będzie trzeba coś z tym zrobić... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Miałem taki problem w mojej dawnej VF750F i Wyścigowy Ślimak też kiedyś pisał o czymś takim w VFR jego kumpla. U mnie problem występował tylko w zimie przy względnie słabym aku. A jego pozwolę sobie zacytować :arrow: "...w przypadku mojego kumpla który miał ten problem z tego co mi narazie przekazał okazało się że element gdzie jest prowadzenie "rolek" był zwyczajnie pęknięty(musiał spawać)...teraz już działa bez problemu. ps:opiszę to na forum tak jak obiecałem jutro albo pojutrze...muszę poprostu wypytać go jak dokładnie to wyglądało." Więc poszukaj, pewnie gdzieś jest na forum. PGR: To jest chyba jedyna rzecz w VFR, do której jest się tak łatwo dostać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 PGR: To jest chyba jedyna rzecz w VFR' date=' do której jest się tak łatwo dostać [/quote'] Od razu mi lepiej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Nieprawda - jeszcze akumulator jest łatwo dostępny :) Ale co prawda to prawda - po zdemontowaniu plastików wyglą to jak śmietnik. Moim zdaniem trozhę przedumali ten motocykl... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenes Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Już myślałem że tylko mi się to trafiło, pocieszające jest to co potwierdził Piotr, że wystarczy ściągnąć pokrywe sprzędła i mamy kłopot na wierzchu :) Wymiana na nowe może być uciążliwa(kwestia $$$) bo podobno nie ma zestawów naprawczych -tylko całe,kompletne nowe, chociaż w katalogu z Klas'y jest taki komplecik ale do RC24.A co do dostępu to fakt, najbardziej wkurzający jest dostęp do świec, wszystko trzeba zdjąć :) , a to niby taka podstawowa czynność.Yaco .. Nieprawda - jeszcze akumulator jest łatwo dostępny Ale co prawda to prawda - po zdemontowaniu plastików wyglą to jak śmietnik. Moim zdaniem trozhę przedumali ten motocykl... I to niezły śmietnik jak dziś zobaczyłem 8)Choć musze przyznać że nawet szybko się to wszystko ściąga, jednak nie chciałbym tego robić na drodze ;)-wtedy wszystko gorzej idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 zwlaszcza jak masz pod ręką srubowkret i żabke... :? :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenes Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 zwlaszcza jak masz pod ręką srubowkret i żabke... :? :-xTak i to jeszcze pożyczone od jakiegoś rolnika-traktorzysty 8) , chociaż śrubokrętem to by troche odkręcił przy tym, ale mając 3 imbusy i 2 płaskie klucze+ pożyczony śrubokręt można by go całego rozebrać 8) , Trzeba skompletować odpowiedni mini zestaw :) i wozić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 narzekacie panowie, ten sprzęt to bajka :)- hydrauliczne sprzegło, kapa, 5 śrub(10) i tarcze z przekładkami na wierzchu, żadnych patenów z jakąś kosmiczną nakrętką, trzymającą kosz sprzęgłowy, jak to jest w więkoszości sprzętów z tradycyjnym sprzęgłem;- regulacja zaworów - jak już się tam dostanę to nie muszę walczyć z jakimis tam łańcuchami i kilkoma punktami nastwaczymi:)- o zdejmowaniu tylniego koło to chyba nie ma co gadać - poezja :mrgreen: ;- a jak ktoś ma problemy ze świecami - niech sobie diesla kupi :mrgreen: (wbrew pozorom nie jest to takie trudne, czasem po prostu warto zapytać, bądź, zaglądnąc w OM)- zmiana oleju i symeringów w przendnim zawieszeniu - nio probliemos, każdy sobie poradzi, zwykły komplet kluczy wystarczy; - a jak komuś przeszkadzają trzewia motocykla niech sobie wózek akumulatorowy zapoda - wyższość forny nad treścią pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Keptchup widze na Twoim avatarze skąd taki łatwy dostęp do wszystkiego w Twojej VFR :lol: :lol: :lol: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 nio, nie ma to jak tiuuuuunig asfaltowy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.