Moto Christo Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Chcę kupić używane moto. Ale ZZR-1200 weszły na rynek w 2002 roku więc najstarszy dostępny na rynku to 4-latek. Za podobną cenę miałbym XX z roku 2000 i dlatego się zastanawiam czy różnica między tymi motocyklami uzasadnia kupno starszej o 2 lata Hondy czy lepiej kierowac się tylko stanem motocykla nie patrząc czy to Honda czy Kawasaki. Wiem, że Honda ma doskonałą opinię ale niewiele słyszałem o Kawach. Tylko tyle, że w sportowych modelach są słabe ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 hmm z tego co sie orientuje to opinie sa odnosnie starszych motorow no bo wiadomo ze o nowych ciezko cos powiedziec jak sie spisuja po 50 tys :icon_rolleyes: bo malo kto tyle naklepie w 2 lata :) ale chyba te nowe kawy i inne nie odbiegaja juz tak drastycznie od hondytak jak to mialo miesce w konstrukcjach starszych gdzie honda bila wszystko leb na szyje, dlatego wyrobila sobie marke, ztad ceny tych motocykli ;)jednak mysle ze zarowno kawa jak i honda jak dobrze kupisz w sensie nie bedzie styrana to bedzie ci sluzyc dlugo i dobrze ;)ale niech sie wypowiedza jeszcze fachowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 To jeszcze jedno (a w zasadzie dwa) pytania odnośnie ZZR 12001. Czy ten model równiez ma problemy z trzecią panewka tak jak poprzednicy?2. Panuje opinia o słabych ramach w Kawach. Czy to dotyczy jedynie sprotowych modeli ZX czy również ZZR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 To jeszcze jedno (a w zasadzie dwa) pytania odnośnie ZZR 12001. Czy ten model równiez ma problemy z trzecią panewka tak jak poprzednicy?2. Panuje opinia o słabych ramach w Kawach. Czy to dotyczy jedynie sprotowych modeli ZX czy również ZZR? Problem z trzecią panewką tochę jest wyolbrzymiony...dotyczył on głównie egzemplarzy ostro traktowanych przez właścicieli albo niedbale serwisowanych...(jazda na gumie, niski poziom oleju) ... mój ZZR1100 miał coś około 70tys.km i nic nie wskazywało na jakieś problemy z panewką... na forum użytkowników ludzie pisali o przebiegach ponad 200tys.km bez naprawy głównej... no ale dla jeżdżących bardziej agresywnie są dostępne na necie przerobione miski olejowe których zastosowanie poprawia smarowanie tejże panewki....i problem znika zupełnie... o pękających ramach w ZZR 1100 nie słyszałem..prawdopodobnie pęknie...jesli zaliczy się jakiegoś konkretnego dzwona...ZZR1200 to poprawiony 1100 ma wzmocnioną ramę...ale chodziło tu głownie lepszą sztywność.. chociaż w 1100 nie czułem żadnego bujania w zakrętach...Silnik ZZR1200 jest także przekonstruowany...pod kątem trwałości i lepszych osiągów...z naciskiem na turystykę...(moment obotowy)... tak jak już wcześniej było mówione...czy cbr XX czy ZZR1200... nie ma zbyt wielkiej różnicy...cokolwiek nie wybierzesz będziesz zadowolony i spokojny o bezawaryjne długie przebiegi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
claymore212 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam i zwracam się z prośbą o opinie albo porady co wybrać Honda CBR 1100 XX SUPER Blackbird czy Kawasaki ZZR 1100 oba motorki są extra tylko nie mam pojęcia co lepsze a napewno są osoby co mogą sie na ten temat wypowiedzieć . Ja bym brał zzra mam 1100 i polecam cbr 1100 nie jeździłem ale nie brał bym z paru przyczyn: -układ hamulcowy CBS są jakieś jaja gdy chcesz zmienić na przewody w oplocie, oraz w wielu motocyklach ku pewnym powodom nie stosuje się tego układu. Na mokrej trawie bywa zabójczy bo powoduje w niektórych przypadkach zablokowanie obydwu kół i gleba :eek: -spotkałem kilka sztuk z obróconą zębatką zdawczą i pokiereszowanym karterem z tego powodu, możliwe że DUAL CBS bo część siły z przedniego zacisku idzie na tylne klocki. -zzr jest popularniejszy czyli masz dostęp do używanych części, również gdy silnik zemrze nie będzie problemu z nabyciem silnika z rozbitki, a widziałem sztuki zzr 1100 z przeszczepem serca od zzr 1200!! więcej mocy porównywalnie z cbr na gaźnikach i momentu od zzr 1100 -mój jest z 1990 roku i nadal powoduje wykręcanie szyj u przechodniów -jak nie chcę to nikt mnie nie wyprzedza -minus to masa zzra ale dla mnie to plus bo leci jak czołg -zmiana jedynie na nowszego :buttrock: Mieszkam na Warszawskiej Pradze jak ktoś chce pośmigać proszę pisać posiadam również serwisówkę zzr 1100 90-93r na GG 11505772 To jeszcze jedno (a w zasadzie dwa) pytania odnośnie ZZR 1200 1. Czy ten model równiez ma problemy z trzecią panewka tak jak poprzednicy? 2. Panuje opinia o słabych ramach w Kawach. Czy to dotyczy jedynie sprotowych modeli ZX czy również ZZR? Stare zx 7 i 9 miały jakies przypadłości z ramami w okolicy kanapy w najnowszych to zmieniono i jest luz. A z tą trzecią panewką jest jedna rada którą uważam za słuszną patrzeć ile jest oleju i nie pałować na zimno do czerwonego, tylko spokojnie zagrzewać silnik bez pośpiechu a to się zwróci. Oraz te stawianie na gume od tego są wózki inwalidzkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Kolega zdążył już XX-a kupić, jakieś 3,5 roku temu(lub wiecej)... Chyba ze po tym czasie chcesz powiedzieć zezle zrobił :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.