Sikor_ Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Witam. Mam pytanie jesli zaloze w simsonie sr51 zestaw tuningowy sr60(cylinder, tlok glowica itd.) Powiadaja ze wyciagnie sie 9km 8) do tego gaznik bing, i Tłumik tuningowy S51 włoski. Czy naprawde jesli zaloze taki zestaw tuningowy otrzymam 9km ? Jaki by moglbyc v-max? Wszytsko mozna zobaczyc na stronce http://www.kemot.pl/simson.php?kemotSESSID...e54b2dba4d8f9c5Dziekuje i czekam na odp! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Nie, nie będzies miał 9km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 to powiadasz ze klamia :>jakby co taki jest opis tuningowy Simson S60 Opis towaru: W skład zestawu wchodzi tłok tuningowy z pierścieniami i sworzniem, cylinder, głowica. Wzrost mocy w Simsonie z 3,7 na 9 KM oraz prędkości obrotowej 5500 na 8500 obr/min. Wzrost mocy i prędkości obrotowej silnika został osiągnięty przez zmianę wielkości i położenia kanałów dolotowych i wylotowych oraz innej komorze spalania głowicy przy pojemności skokowej 60 cm3 i zachowaniu nominalnego tłoka tj. 41,00 mm. Zestaw nadaje się do natychmiastowego montażu do Simsona S60 oraz S51 i skutera. Korzyści - tuning silnika przez wzrost mocy użytkowej i prędkości obrotowej. Zalecana jest wymiana łożysk wału korbowego na japońskie KOYO 6204 C3 z teflonowym koszyczkiem - luz C3 jest kasowany przy dużej prędkości obrotowej i wysokiej temperaturze, teflonowy koszyczek zapewnia cichą pracę łożyska [ Dopisane: 01-01-2006, 19:42 ]a co myslicie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79065494 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 a co myslicie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79065494 Pierwszy raz słysze o takiej firmie :lol: , już lepiej kup z kemotu , lub agmotu i wyniesie Cie to taniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Tak wogle to do takiego cylinderka trzeba kanały w karterach dopasować, żeby był pożądny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 ktorego tego z kemotu czy niemiecki MAUSNER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 ktorego tego z kemotu czy niemiecki MAUSNER Do każdego. Trzeba dokładnie zgrać kanały aby było płynne przejście bez uskoków. Po takim zabiegu nawet w orginalnym można już poczuć różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Jeśli już brać to tego Mausner'a. MADE IN GERMANY wkońcu. Jakiś wykresik z hamowni, w paincie chyba go sobie nienarysowali.... Widac że mają bardziej profesionalne podejście niż nasi rodacy... Dodać do niego ten włoski wydech, jakiś konkretny gaźnik od jakiejś japońskiej 80ccm i powinno chodzić dość konkretnie. Tak mi sie wydaje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Jakiś wykresik z hamowni' date=' w paincie chyba go sobie nienarysowali.... [/quote']Ja tam painta widze... Mogli by chociaz sie postarac i miedzy 55km postawic przecinek ( raczej chodzilo o 5,5km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Ja kupiłem rok temu ten zestaw z Kemotu i trochę żałuje bo nie czuje specjalnej różnicy. Szkoda kasy...jeśli już kupować to niemieckie bo na pewno cos daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andziafront Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Z3USpiekny post taki tworczy :lol: miales kiedys simsona :?: bo chyba nie0pLa tobie radze zrobic go na 70 ccm ja tak wlasnie bede robil.ale jak juz to bierz z kemotu sam bede bral z tamtad 70 ccm a 9 km to chyba jakies marzenie gdyz simek ma cos kolo 3 km wiec to jest trzy razy wiecej mocy :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Z3USpiekny post taki tworczy :lol: miales kiedys simsona :?: bo chyba nieNiemiałem i niemam zamiaru mieć. Coś nie tak ? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 S51 ma 3,6 Km:P A te cylindry 60cmm to jest pic na wode;]Strasznie miekka tuleja:P to raz ciezszy tlok to 2 a kanaly takie same jak w 50cmm to3 tak jak strzalek mowi trzeba sie zająć kanalami dopiero;]Jak ja zlozylem wszystko na standart;]pousczelnialem i wgoole tez fajnie ciągnol naprawde:PAle jak sie zajolem kanalami przedewszystkim regulacją silnika a to jest chyba najwazniejsze to naprawde odczulem duzy skok mocy w porownaniu do poczatku pozdrawiam :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andziafront Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Niemiałem i niemam zamiaru mieć. Coś nie tak ? nie.tylko aby zrobic tak simka jak pisales to jest niedosc ze kosztowne to i ciezkie do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 mam simka z zestawem 70'i wiadomo jest silniejszy od inych simsonow i to duzo ale to nie jets moc jakas z kosmosu...mam cylindergaxnikmebranewypelniacze w wale4 dodatkowe kanaly Simek jedzie 80-85 ale czy to naprawde az tak duzo?? Za taka kase i tyle czasu... Moim zdaniem NIE. Lepiej poczekac i kupic prawdziwe moto. Po zalozeniu cylindra mnie wazne 60 czy 70 napewno zmieni sie chrakterystyka - bedzie odczuwalna moc dopiero od wysokich obrotow. Na wolnych bedzie odczuwalnie slabszy od 50'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.