Fat Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Buehuehue. No to teraz niespodziewanka dla tych, którzy zastanawiali się, dlaczego zakres obrotów na hamowni w tej R6 kończy się tak "szybko". http://www.motorcycledaily.com/01february0...y06_redline.htm A dla tych, którym się nie chce czytać po angielsku krótkie streszczenie z p.r.m.:"Dla niezangliczonych: Yama reklamowala z wielkim hukiem nowa R6, jako pierwsze moto krecace do czerwonego pola 17500 obr/min i tak faktycznie pokazywaly obrotomierze testowych maszyn. Ciekawscy i upierdliwi dealerzy jak tylko dostali te zabawki do salonow, natychmiast powstawiali je na hamownie i wyszlo im ze do odciecia kreci 16200. Autor artykulu sobie swobodnie dywaguje, ze wprawdzie zegar w moto ma zawsze jakis tam blad, ale po primo nie az taki, a po sekundo przeca komp sterujacy wtryskiem "wie" z calkowita dokladnoscia jakie sa w danym momencie obroty i kiedy je odcina- ergo cwaniaczki z Yamy tez to wiedzieli i z premedytacja stuningowali zegar w kokpicie, po czym obwiescili swiatu, ze sa debesciaki. Tera sie z tego cichcem wycofuja. Taki "chuyt materkindgowy" :)" Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Buahaaah, no to za tydzein bedą takie zegary na allegro pewnie po 99zeta, pod tytułem stjuninkuj swoje RPM , MEGA POWER :P przerobie sobie z 12 na 18rpm , a co sie bede.... :P [ Dopisane: 03-02-2006, 21:14 ]Ale to nie zmienia faktu ze jest piękna, a z motorami jak z kobietami = tym najpiekniejszym niektóre kłamstwa sie wybacza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 ...ano właśnie :? wyszło szydło z worka :P lekko wydłużyli żywotność sprzeta ograniczając obroty :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Oj nie ładnie...To czyste oszustwo ze strony firmy. Swoją drogą ciekaw jestem jak daleko pójdą konstruktorzy i kiedy dojdą do granicy (np. wytrzymałość sprężyn zaworowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Oj nie ładnie...To czyste oszustwo ze strony firmy. Swoją drogą ciekaw jestem jak daleko pójdą konstruktorzy i kiedy dojdą do granicy (np. wytrzymałość sprężyn zaworowych) "będą zwaliali wine za ten stan na poprzedników" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 nie zupelnie, w USA jest oryginalny KIT YAMAHY za 900$ , ktory przywraca REDLINE do 17,5K - dzisiaj czytalem z ciekawosci :P co prawda byl to chwyt marketingowy .. what a shame :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Oj nie ładnie...To czyste oszustwo ze strony firmy. Swoją drogą ciekaw jestem jak daleko pójdą konstruktorzy i kiedy dojdą do granicy (np. wytrzymałość sprężyn zaworowych)Pewnie niedługo...zapowiada się że za jakiś czas będzie sterowanie zaworami elektormagnetyczne.Co zarazem załatwia w prosty sposób stosowanie zmiennych faz rorządu oraz zmiennego skoku zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 4 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Pewnie niedługo...zapowiada się że za jakiś czas będzie sterowanie zaworami elektormagnetyczne.Co zarazem załatwia w prosty sposób stosowanie zmiennych faz rorządu oraz zmiennego skoku zaworu. Silniki bolidów F1 (w których odcięcie występuje w okolicy 19000 rpm) posiadają pneumatyczne sterowanie zaworami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 No w sumie nie wiem czy te elektromagnetyczne sterowanie będzie stosowane tak szybko w motocyklach bo sobie przypomniałem że to by wymagało zwiększenia napięcia instalacji do 24 albo 42V.Kto wie,może w motocyklach będzie to pneumatyczne sterowanie zaworami.Ciekawe jak to wygląda w MotoGp choć one kręcą się do ok 16-17tyś obr/min czyli podobnie jak R6 tyle że mają większe zawory a co za tym idzie większe siły tam działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Na mnie filmik i R6 zrobił wrażenie. Obroty są "dość" wysokie, ale na torze napewno daje to dobre wyniki,ponieważ moto można kręcić i kręcić i kręcić....w nieskończoność :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 kręcić i kręcić i kręcić....w nieskończoność no nie zupelnie... do 17.5 K :mrgreen: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 no nie zupelnie... do 17.5 K Licznikowych :laughing: :mrgreen: Podaj gdzieś linka z informacjami na temat tego "kitu" Yamahy, chętnie poczytam. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 ochlocracy Having a ¼ life crisis ochlocracy is Offline: Join Date: May 2004Location: Sarasota, FLPosts: 4,562 Trader Rating: (8) 2006 17.5K Redline Issue Discussion -------------------------------------------------------------------------------- I know this may sound childish but just give it a shot. Here’s the deal the 06 R6 was first claimed to rev. to 17.5k, but it will not do that unless you have a kit ECU ($900 extra). So for those of you who bought 06 R6s are prob. a little upset about it only going to 16k; maybe you feel like you're tricked; flase advertising. I told Big D to call Yamaha and complain that he was under the impression that it reved to 17k, he just told me that they pretty much told him that he needed the kit ECU and to fuck off. The mission, call Yamaha customer service and tell them that you just got your new 06 R6 and it does not do what it was claimed to do, and you want it fixed. If they ask for a VIN tell them you don’t have it cause it’s at your shop being prepped for race season, or you're at work and don't have just make up something. If you have an 06 R6 give them your VIN, maybe you can get a $900 kit ECU out of it. This only takes a little bit of your time, and can possible help several members by saving them money. Maybe with enough phone calls they might do something about it. Customer Relations(800) 962-7926 http://www.r6messagenet.com/forums/showthr...light=17500+rev czytalem tylko 1 strone, jakoze mnie to nie dotyczy... popatrzylem na pare ostatnich watkow... prawdopodobnie Yamaha nic sobie z tego nie robi i ... byc moze nie bedzie w zwiazku z tym zadnych konsekwencji, jednak plama na honorze zostanie. Tak czy siak.... ZX636R zamiast 150 jedzie 133, zamiast 290km/h... 268km/h... ciagle sie mowi o bardzo optymistycznych licznikach... w sumie nic nowego :roll: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.