Skocz do zawartości

Yamaha R6 2006 w akcji


Rekomendowane odpowiedzi

Buehuehue. No to teraz niespodziewanka dla tych, którzy zastanawiali się, dlaczego zakres obrotów na hamowni w tej R6 kończy się tak "szybko".

 

http://www.motorcycledaily.com/01february0...y06_redline.htm

 

A dla tych, którym się nie chce czytać po angielsku krótkie streszczenie z p.r.m.:

"Dla niezangliczonych: Yama reklamowala z wielkim hukiem nowa R6, jako pierwsze moto krecace do czerwonego pola 17500 obr/min i tak faktycznie pokazywaly obrotomierze testowych maszyn. Ciekawscy i upierdliwi dealerzy jak tylko dostali te zabawki do salonow, natychmiast powstawiali je na hamownie i wyszlo im ze do odciecia kreci 16200. Autor artykulu sobie swobodnie dywaguje, ze wprawdzie zegar w moto ma zawsze jakis tam blad, ale po primo nie az taki, a po sekundo przeca komp sterujacy wtryskiem "wie" z calkowita dokladnoscia jakie sa w danym momencie obroty i kiedy je odcina- ergo cwaniaczki z Yamy tez to wiedzieli i z premedytacja stuningowali zegar w kokpicie, po czym obwiescili swiatu, ze sa debesciaki. Tera sie z tego cichcem wycofuja. Taki "chuyt materkindgowy" :)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buahaaah, no to za tydzein bedą takie zegary na allegro pewnie po 99zeta, pod tytułem stjuninkuj swoje RPM , MEGA POWER :P przerobie sobie z 12 na 18rpm , a co sie bede.... :P

 

[ Dopisane: 03-02-2006, 21:14 ]

Ale to nie zmienia faktu ze jest piękna, a z motorami jak z kobietami = tym najpiekniejszym niektóre kłamstwa sie wybacza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie ładnie...To czyste oszustwo ze strony firmy. Swoją drogą ciekaw jestem jak daleko pójdą konstruktorzy i kiedy dojdą do granicy (np. wytrzymałość sprężyn zaworowych)
Pewnie niedługo...zapowiada się że za jakiś czas będzie sterowanie zaworami elektormagnetyczne.Co zarazem załatwia w prosty sposób stosowanie zmiennych faz rorządu oraz zmiennego skoku zaworu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie niedługo...zapowiada się że za jakiś czas będzie sterowanie zaworami elektormagnetyczne.Co zarazem załatwia w prosty sposób stosowanie zmiennych faz rorządu oraz zmiennego skoku zaworu.

 

 

Silniki bolidów F1 (w których odcięcie występuje w okolicy 19000 rpm) posiadają pneumatyczne sterowanie zaworami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie nie wiem czy te elektromagnetyczne sterowanie będzie stosowane tak szybko w motocyklach bo sobie przypomniałem że to by wymagało zwiększenia napięcia instalacji do 24 albo 42V.Kto wie,może w motocyklach będzie to pneumatyczne sterowanie zaworami.Ciekawe jak to wygląda w MotoGp choć one kręcą się do ok 16-17tyś obr/min czyli podobnie jak R6 tyle że mają większe zawory a co za tym idzie większe siły tam działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ochlocracy

Having a ¼ life crisis

 

 

 

 

ochlocracy is Offline:

Join Date: May 2004

Location: Sarasota, FL

Posts: 4,562

 

Trader Rating: (8) 2006 17.5K Redline Issue Discussion

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

I know this may sound childish but just give it a shot.

 

Here’s the deal the 06 R6 was first claimed to rev. to 17.5k, but it will not do that unless you have a kit ECU ($900 extra). So for those of you who bought 06 R6s are prob. a little upset about it only going to 16k; maybe you feel like you're tricked; flase advertising.

 

I told Big D to call Yamaha and complain that he was under the impression that it reved to 17k, he just told me that they pretty much told him that he needed the kit ECU and to fuck off.

 

The mission, call Yamaha customer service and tell them that you just got your new 06 R6 and it does not do what it was claimed to do, and you want it fixed. If they ask for a VIN tell them you don’t have it cause it’s at your shop being prepped for race season, or you're at work and don't have just make up something. If you have an 06 R6 give them your VIN, maybe you can get a $900 kit ECU out of it. This only takes a little bit of your time, and can possible help several members by saving them money. Maybe with enough phone calls they might do something about it.

 

Customer Relations

(800) 962-7926

 

http://www.r6messagenet.com/forums/showthr...light=17500+rev

 

czytalem tylko 1 strone, jakoze mnie to nie dotyczy... popatrzylem na pare ostatnich watkow... prawdopodobnie Yamaha nic sobie z tego nie robi i ... byc moze nie bedzie w zwiazku z tym zadnych konsekwencji, jednak plama na honorze zostanie.

 

Tak czy siak.... ZX636R zamiast 150 jedzie 133, zamiast 290km/h... 268km/h... ciagle sie mowi o bardzo optymistycznych licznikach... w sumie nic nowego :roll: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...