kuba_195 Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 panowie, nie opłaca się kupować jakiegoś szmelcu z kemotu czy agmotu bo to gówno,zemicha.....jest taki koleś co sprzedaje cylinderki niemieckie, (oryginalne) po modyfikacjach kanałów na 3,4,5 lub nawet 6-o kanałowe cylindry go siomsona.!!! 8) taki cylinder kosztyje od 350-450zł. Myslicie że dużo??? Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny Bravo Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 kuba_195 Kto to jest?? Chodzi ci o tego z czestochowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Wiem że w Sr80 to szły inne zębatki na 3 i 4 bieg dlatego nazywano skuter sr80 chociaz miał on tą samą pojemność co s70. Ale cięzko jest dostać te zębatki. Po założeniu lekko zmieni się predkość sima :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :) Taaa na na 3 startuje w przestworza Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :) Taaa na na 3 startuje w przestworzaGreedo nie udzielaj sie jak tu prawdziwi tjuninkofcy gadają :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Siema Cypek! Wiesz może ile zębów miały przełożenia od sr80? Przy okazji możesz dla porównania podać ile ma 3 i 4 bieg w S51 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 hehe milem ten cylinder chwilowo z 5plukami;]Nieprzesadzajmy ze idzie z 2 na kolo z gazu bo to nieprawda;]jEdnak ze ze szczalu sprzegla( o ile wytrzyma i sie nieposliznie to poderwie na siedzaco) Na stojąco podrywalem swojego na tylnych nuzkach bez 4 plukow:) Jednak jest duzy minus tych cylindrow...Zbyt duze obroty na zeliwnej tulei i 2 grobych pierscieniach powodują duze tarcie i przegzewanie sie cylindra....Trzeba miec naprawde dobry tlok zeby szalec non stop na max dlatego jezeli juz kupywac ten cylinder od tego kolesia to tylko i wylącznie 50cmm a nie zadne 60 bo to 50 dostaniemy niemeicki tlok....Oczywiscie mozna sfazowac pierscienie i zmiejszyc dosyc sporo tarcie..jednak te po 3 zlote zapewniam was ze niewytrzymaja dlugo sfazowane pozdrawiam;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.de Dorośniesz, może zmądrzejesz.... to wtedy pomyśle czy wpadac z toba w dyskusje. A na razie w dupie byłeś i gówno widziałes Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.deGutek wybacz, ale czemu ludzie Ci maja wierzyc w tuning Twojego simsona skoro nawet wiek nieprawidzwy na forum podajesz? ( w rzeczywistosci masz 15lat jak wiekszosc tjunerow - tak jak podales na bikepics ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Od pewnego czasu zauważyłem pewna prawidłowość. Każdy tjuninkofiec simsona który wyskoczy że jego sim ma 9 koni albo i więcej, po zapytaniu co takiego zrobili bezradnie zakrywają sie stroną RZT. Bo tam są części któe powodują taki wzrost. No i ch*j z tego. A co te ich simki mają z rzt wspólnego ?! Niepotrafią nawet wytłumaczyć co takiego robili przy silniku i utrudnień przy przeróbkach. A zawsze sie okazuje że mają ten gówniany 60ccm z allegro, pseudosportowy tłumik i stożek... Zaczyna mnie to przechwalanie sie wku**wiać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 mam zrobić fotki cylindra a w szczegulności napis RZT POWER?? [ Dopisane: 17-01-2006, 16:09 ]mam foty od srodka też jak ktoś chce to sie zgłaszać [ Dopisane: 17-01-2006, 16:09 ]aha moge też napisać dokladnie jakie były przeróbki i trudności napotkane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 No to dawaj, na co czekasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Ja się nie chwale w ten sposób :) mój sim może mieć około 5-6KM choć nie mierzyłem tego nigdy :) o przeróbkach też już zresztą sporo pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 No więc tak przeróbki Zestaw RZT (głowica,tłok,pierścienie,sworzeń,łożysko i cylinder) Gaźnik od sascha 21 mm wypełniacze wał (sworzeń i przeciwwagi) Stożek wbudowany w oryginalny filtr(można obejejżeć na stronie z fotkami mojego sima) Zębatka 17 Łożyska c3 japońskie Simmeringi wysokoobrotowe czy silnikonowe niewiem wiem ze są lepsze od oryginalnych Problemy jakie były: Podkładke pod cylinder trzeba było dorobić samemu bo oryginalne zasałaniały kanały dorobić króciec do gaźnika od sascha Wypełniacze wiadomo 3 dni roboty Aha mam fotki tego cylindra ale tylko od środka bo tego napisu niebedzie widać bo jest zakryty ramą a niechce mi sie odrkęcać znowu silnika moge ewentualnie zrobić zdjecie samego napisu POWER. P.S gdzie wrzucić fotki?? [ Dopisane: 17-01-2006, 21:35 ]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82257448 kupujcie w kosmos odlecicie :lol: :lol: :lol: Ludzie to naprawde zjeby 140 to zajebista przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.