Skocz do zawartości

simson s51 5tuning na


gurufarmi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

panowie, nie opłaca się kupować jakiegoś szmelcu z kemotu czy agmotu bo to gówno,zemicha.....jest taki koleś co sprzedaje cylinderki niemieckie, (oryginalne) po modyfikacjach kanałów na 3,4,5 lub nawet 6-o kanałowe cylindry go siomsona.!!! 8) taki cylinder kosztyje od 350-450zł. Myslicie że dużo??? Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :)

 

 

Taaa na na 3 startuje w przestworza

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :)

 

 

Taaa na na 3 startuje w przestworza

Greedo nie udzielaj sie jak tu prawdziwi tjuninkofcy gadają :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe milem ten cylinder chwilowo z 5plukami;]Nieprzesadzajmy ze idzie z 2 na kolo z gazu bo to nieprawda;]jEdnak ze ze szczalu sprzegla( o ile wytrzyma i sie nieposliznie to poderwie na siedzaco) Na stojąco podrywalem swojego na tylnych nuzkach bez 4 plukow:) Jednak jest duzy minus tych cylindrow...Zbyt duze obroty na zeliwnej tulei i 2 grobych pierscieniach powodują duze tarcie i przegzewanie sie cylindra....Trzeba miec naprawde dobry tlok zeby szalec non stop na max dlatego jezeli juz kupywac ten cylinder od tego kolesia to tylko i wylącznie 50cmm a nie zadne 60 bo to 50 dostaniemy niemeicki tlok....Oczywiscie mozna sfazowac pierscienie i zmiejszyc dosyc sporo tarcie..jednak te po 3 zlote zapewniam was ze niewytrzymaja dlugo sfazowane pozdrawiam;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.de

 

Dorośniesz, może zmądrzejesz.... to wtedy pomyśle czy wpadac z toba w dyskusje. A na razie w dupie byłeś i gówno widziałes

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.de

Gutek wybacz, ale czemu ludzie Ci maja wierzyc w tuning Twojego simsona skoro nawet wiek nieprawidzwy na forum podajesz? ( w rzeczywistosci masz 15lat jak wiekszosc tjunerow - tak jak podales na bikepics )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu zauważyłem pewna prawidłowość. Każdy tjuninkofiec simsona który wyskoczy że jego sim ma 9 koni albo i więcej, po zapytaniu co takiego zrobili bezradnie zakrywają sie stroną RZT. Bo tam są części któe powodują taki wzrost. No i ch*j z tego. A co te ich simki mają z rzt wspólnego ?! Niepotrafią nawet wytłumaczyć co takiego robili przy silniku i utrudnień przy przeróbkach. A zawsze sie okazuje że mają ten gówniany 60ccm z allegro, pseudosportowy tłumik i stożek... Zaczyna mnie to przechwalanie sie wku**wiać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zrobić fotki cylindra a w szczegulności napis RZT POWER??

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 16:09 ]

mam foty od srodka też jak ktoś chce to sie zgłaszać

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 16:09 ]

aha moge też napisać dokladnie jakie były przeróbki i trudności napotkane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak przeróbki

 

Zestaw RZT (głowica,tłok,pierścienie,sworzeń,łożysko i cylinder)

 

Gaźnik od sascha 21 mm

 

wypełniacze wał (sworzeń i przeciwwagi)

 

Stożek wbudowany w oryginalny filtr(można obejejżeć na stronie z fotkami mojego sima)

 

Zębatka 17

 

Łożyska c3 japońskie

 

Simmeringi wysokoobrotowe czy silnikonowe niewiem wiem ze są lepsze od oryginalnych

 

Problemy jakie były:

 

Podkładke pod cylinder trzeba było dorobić samemu bo oryginalne zasałaniały kanały

 

dorobić króciec do gaźnika od sascha

 

Wypełniacze wiadomo 3 dni roboty

 

Aha mam fotki tego cylindra ale tylko od środka bo tego napisu niebedzie widać bo jest zakryty ramą a niechce mi sie odrkęcać znowu silnika moge ewentualnie zrobić zdjecie samego napisu POWER.

 

P.S gdzie wrzucić fotki??

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 21:35 ]

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82257448 kupujcie w kosmos odlecicie :lol: :lol: :lol: Ludzie to naprawde zjeby 140 to zajebista przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...