Skocz do zawartości

simson s51 5tuning na


gurufarmi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

panowie, nie opłaca się kupować jakiegoś szmelcu z kemotu czy agmotu bo to gówno,zemicha.....jest taki koleś co sprzedaje cylinderki niemieckie, (oryginalne) po modyfikacjach kanałów na 3,4,5 lub nawet 6-o kanałowe cylindry go siomsona.!!! 8) taki cylinder kosztyje od 350-450zł. Myslicie że dużo??? Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :)

 

 

Taaa na na 3 startuje w przestworza

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
  Cytat
Może sporo ale efekt jest naprawde super!!!simek na 2 biegu z gazu na koło idzie.jak ktoś bardzo chce to poszukam nr.albo coś jeszcze o tuningu simka to się polecam;) :mrgreen: :mrgreen: 8) :)

 

 

Taaa na na 3 startuje w przestworza

Greedo nie udzielaj sie jak tu prawdziwi tjuninkofcy gadają :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe milem ten cylinder chwilowo z 5plukami;]Nieprzesadzajmy ze idzie z 2 na kolo z gazu bo to nieprawda;]jEdnak ze ze szczalu sprzegla( o ile wytrzyma i sie nieposliznie to poderwie na siedzaco) Na stojąco podrywalem swojego na tylnych nuzkach bez 4 plukow:) Jednak jest duzy minus tych cylindrow...Zbyt duze obroty na zeliwnej tulei i 2 grobych pierscieniach powodują duze tarcie i przegzewanie sie cylindra....Trzeba miec naprawde dobry tlok zeby szalec non stop na max dlatego jezeli juz kupywac ten cylinder od tego kolesia to tylko i wylącznie 50cmm a nie zadne 60 bo to 50 dostaniemy niemeicki tlok....Oczywiscie mozna sfazowac pierscienie i zmiejszyc dosyc sporo tarcie..jednak te po 3 zlote zapewniam was ze niewytrzymaja dlugo sfazowane pozdrawiam;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  gutek_rapier napisał:
NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.de

 

Dorośniesz, może zmądrzejesz.... to wtedy pomyśle czy wpadac z toba w dyskusje. A na razie w dupie byłeś i gówno widziałes

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  gutek_rapier napisał:
NO ta Greedo znasz sie na tuningu jak ja na balecie niewiesz to sie nieodzywaj popatrz lepiej www.simmipage.de

Gutek wybacz, ale czemu ludzie Ci maja wierzyc w tuning Twojego simsona skoro nawet wiek nieprawidzwy na forum podajesz? ( w rzeczywistosci masz 15lat jak wiekszosc tjunerow - tak jak podales na bikepics )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu zauważyłem pewna prawidłowość. Każdy tjuninkofiec simsona który wyskoczy że jego sim ma 9 koni albo i więcej, po zapytaniu co takiego zrobili bezradnie zakrywają sie stroną RZT. Bo tam są części któe powodują taki wzrost. No i ch*j z tego. A co te ich simki mają z rzt wspólnego ?! Niepotrafią nawet wytłumaczyć co takiego robili przy silniku i utrudnień przy przeróbkach. A zawsze sie okazuje że mają ten gówniany 60ccm z allegro, pseudosportowy tłumik i stożek... Zaczyna mnie to przechwalanie sie wku**wiać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zrobić fotki cylindra a w szczegulności napis RZT POWER??

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 16:09 ]

mam foty od srodka też jak ktoś chce to sie zgłaszać

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 16:09 ]

aha moge też napisać dokladnie jakie były przeróbki i trudności napotkane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak przeróbki

 

Zestaw RZT (głowica,tłok,pierścienie,sworzeń,łożysko i cylinder)

 

Gaźnik od sascha 21 mm

 

wypełniacze wał (sworzeń i przeciwwagi)

 

Stożek wbudowany w oryginalny filtr(można obejejżeć na stronie z fotkami mojego sima)

 

Zębatka 17

 

Łożyska c3 japońskie

 

Simmeringi wysokoobrotowe czy silnikonowe niewiem wiem ze są lepsze od oryginalnych

 

Problemy jakie były:

 

Podkładke pod cylinder trzeba było dorobić samemu bo oryginalne zasałaniały kanały

 

dorobić króciec do gaźnika od sascha

 

Wypełniacze wiadomo 3 dni roboty

 

Aha mam fotki tego cylindra ale tylko od środka bo tego napisu niebedzie widać bo jest zakryty ramą a niechce mi sie odrkęcać znowu silnika moge ewentualnie zrobić zdjecie samego napisu POWER.

 

P.S gdzie wrzucić fotki??

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 21:35 ]

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82257448 kupujcie w kosmos odlecicie :lol: :lol: :lol: Ludzie to naprawde zjeby 140 to zajebista przesada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...