Pimpek Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Witam! Chcialem sie dowiedziec bo bede robil przeglad by zarejestrowac mojego weterana co mial zabrany poprzednio dowod. Moje pytanie jest takie co diagnosta sprawdza na 1 przegladzie i na co musze poswiecic najwieksze skupienie i uwage zeby mi przeszedł przeglad za 1 razem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 mhmm weteranów to nie wiem w sumie jak badają...moze bardziej szczegółowo... ale jak ostatnio byłem na przeglądzie zmoto to wyglądało to tak: "kierunek lewy,prawy, swiatło stopu, dziekuję 60zł"... ...a ciekło mi z silnika:>(Zauwazyłem po powrocie...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodywital Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 sprawdzą czy masz kola i takie coś co je zatrzyma podczas jazdy kasa i do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XT600 Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 nie wiem jak weterany ale standardowo sprawdzane jest:- weryfikacja nr silnika/ramy tabliczki znamionowej z odpowiednimi dokumentami,- sprawdzenie świateł (mijania, drogowe, kierunkowskazy, oba stop, postojowe, oświetlenie tabliczy rej.) - hamulec przedni, tylny- stan i zuzycie opon - bierznika- czasami jak mają sprzet badają rowniez zawartość spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolenweider Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 zapytał się " jak... wszystko działa? no to życze żeby tak zawsze było" :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 ...a ciekło mi z silnika:>(Mi tez ciekło z silnika, ale 5 dych i przestało :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 ...a ciekło mi z silnika:>(Mi tez ciekło z silnika, ale 5 dych i przestało :mrgreen:A myslalem ze motocyklistom w szczegolnosci zalezy na tym by oleju na drogach nie spotykac. Ale widac rozni ludzie maja rozne spojrzenia na sprawe zycia :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 A myslalem ze motocyklistom w szczegolnosci zalezy na tym by oleju na drogach nie spotykac. Ale widac rozni ludzie maja rozne spojrzenia na sprawe zycia Myśle ze kropla na 5km nikomu nie zaszkodziła. Miałem pecha bo akurat na przeglądzie mi kapneło - a tam białe kafle i dupa - nic nie ukryjesz.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 nie wiem jak weterany ale standardowo sprawdzane jest:- weryfikacja nr silnika/ramy tabliczki znamionowej z odpowiednimi dokumentami,- sprawdzenie świateł (mijania, drogowe, kierunkowskazy, oba stop, postojowe, oświetlenie tabliczy rej.) - hamulec przedni, tylny- stan i zuzycie opon - bierznika- czasami jak mają sprzet badają rowniez zawartość spalin a - miałem dość słaby bieżnik z tyłu :evil:,wręcz bardzo słaby... numery rzeczywiscie sprawdził,zapomniałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 26 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 No dobra to teraz taka sprawa mam wszystko sprawne ale nr silnika nie zgadza sie z numerem w dowodzie rejestracyjnym a podobno wyszla ustawa ze teraz nie sa sprawdzane numery silnika i ze silnik jest czescia zamienna to co przejdzie przeglad?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubususul Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Mi przy pierwszym sprawdzali tez wymiary - moto sciagniete z Deutschlandu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 (Jeśli chodzi o współczesne sprzety) U mnie w miescie , koles z diagnostyki złapał za rączkę od chebla , zobaczył czy hamuje , zobaczył czy stop sie pali , ogólnie rzucił okiem . Kasa, dziekuje Do widzenia. I tak co roku . (Jeśli o starsze sprzety ) To tak , jeśli byś miał odrestaurowaną WSK (bo tak się domyślam z Twojego opisu, że o tym motocyklu mówimy ) na oryginał i zależało by Ci na niej bardzo (sentyment czy pamiatka tak jak u mnie SHL-M06U) i jeśli chciał byś ją zarejestrować na żółte blachy to sprawa jest bardziej złożona . Ale jeśli ma to byś sprzecik typowo urzytkowy do codziennej jazdy i na zwykłe blachy to prosto, łatwo i bezproblemowo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 mi zalezy zeby zarejestrowac go narazie na biale blachy bo odrestaurowalem go ale jeszcze by wymagal poprawek zeby na zólte blachy go wciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.