Tomek Kulik Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Ural ma rację, świętą rację. Dałem ciała jak niektóre imigrantki przy szosach przelotowych. Po prostu nie było tego problemu podczas eksperymentów w szkole, bo badana była zawsze głowica świeżo umyta po zdjęciu z frezarki. Czyli bez klawiatury... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 W silniku dwusuwowym ze względu na obecność kanałów stopień sprężania otrzymuje się w ten sposób że mierzy się olejem objętość komory spalania przy tłoku w GMP następnie trzeba obliczyć pojemność skokową na podstawie podstawowych danych układu korbowego –skok i średnica cylindraMożna tez ściągnąć głowice i zmierzyć dokładnie wymiary cylindra i skoku tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.