Skocz do zawartości

Kawy maja to "cos" ZX6R ZX7R ZX9R


Gość Ali
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

 

Mam pytanie odnośnie dwóch modelów Kawasaki, mianowicie ZXR 400 i ZZR 600.

Zamierzam w te wakacje kupić któryś z tych motorów, do tej pory nie miałem do czynienia z takimi motocyklami najwyżej do 125cc

Wolałbym ZXR 400, te 98 koni ZZR 600 to chyba ciut za dużo na początek, ale znowu ZXR 400 jest mniej wygodny niz ZZR i nie ma tej elastyczności.

 

Czy ktoś mógłby mi opisać, któryś z tych moto, lub porównać i doradzić co wybrać??

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no w sumie kolego ciekawy pytanie zadałeś... osobiście powiem Tobie tak jesli chodzi o ZXR4 to z częściami jest bardzo ciężko bo są to bardzo nietypowe modele bynajmniej w Polsce... podobnie wyglada sprawa z częściami do Bandita 400 i CBR 400 jesli chodzi natomiast o ZZR6 z częściami wygląda troszke lepiej predzej części znajdziesz do tego ów modelu...

 

 

osobiście polecalbym Tobie albo ZZR600 albo chociażby nawet GPZ-a 500 bo ciężko mi stwierdzić jakie są Twoje zdolności adaptacyjne do nowego sprzętu...

 

 

jesli pomogłem to prosze bardzo :)

 

 

i pozdrawiam :)

Edytowane przez Phantom_Trn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

osobiście polecalbym Tobie albo ZZR600 albo chociażby nawet GPZ-a 500 bo ciężko mi stwierdzić jakie są Twoje zdolności adaptacyjne do nowego sprzętu...

jesli pomogłem to prosze bardzo :D

i pozdrawiam :D

 

 

Nie chce GPZ bo jest ciężki i wielki, w moim przypadku jest to wada :) i to dość znaczna, ZZR byłby nawet OK, ale 98 koni na pierwszy poważny motor to chyba ciut za dużo :P niby mógłbym nim jeździć nim spokojnie nie szaleć itp, etc :P al;e wole nie robić tych rzeczy na drodze i w życiu to różnie bywa.

 

A jeśli chodzi o części to kupując zadbanego ZXR części raczej nie byłyby tak potrzebne, a zawsze można kupić z ebay.com ;)

 

pzdr

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce GPZ bo jest ciężki i wielki, w moim przypadku jest to wada :) i to dość znaczna, ZZR byłby nawet OK,

 

 

pzdr

 

:icon_mrgreen:

 

 

Skoro GPZ jest dla Ciebie za ciezka to odpusc sobie ZZR 600,gdyz jest on o wiele ciezszy od GPZki oraz o wiele wiekszy(a to dla Ciebie wada). Kawa ZXR 400 jest bardzo ale to bardzo wyzylowana wiec znalezc dobry egzemplarz(techniczny stan) w polsce graniczy z cudem.Z reguly sa to motocykle sprowadzane z Niemiec(stopniowane prawo jazdy) a u nas sa juz katowane jako scigacze.

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nie no ja sie wypowiedziałem to jak ja z mojej strony spostrzegam... :) a co do ebay to hehe wiem cos o tym bo sam tam kilku czesci szukalem i odziwo znlazłem :D

 

Wbrew pozorom, ebay jest dość obszerną kopalnią części :biggrin: do moto, zresztą nie tylko do mot :crossy:

 

 

Skoro GPZ jest dla Ciebie za ciezka to odpusc sobie ZZR 600,gdyz jest on o wiele ciezszy od GPZki oraz o wiele wiekszy(a to dla Ciebie wada). Kawa ZXR 400 jest bardzo ale to bardzo wyzylowana wiec znalezc dobry egzemplarz(techniczny stan) w polsce graniczy z cudem.Z reguly sa to motocykle sprowadzane z Niemiec(stopniowane prawo jazdy) a u nas sa juz katowane jako scigacze.

 

hmmm.... sam nie wiem, ale wydaje mi się że waga ZZR bez płynów będzie wynosić około 200kg, GPZ bedzie raczej cięższy bo to troche starsze motocykle. Jednak wydaje mi się że waga jest przybliżona, niech to ktoś jeszcze potwierdzi :flesje:

Co do ZZR to czy 98 koni nie byłoby za dużo na mnie ;), a co do ZXR-ów to może nie wszystkie są takimi wykatowanymi ścigaczami. :lalag:

Dzięki wszystkim za odpowiedzi

pozdro :smile: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hmmm.... sam nie wiem, ale wydaje mi się że waga ZZR bez płynów będzie wynosić około 200kg, GPZ bedzie raczej cięższy bo to troche starsze motocykle. Jednak wydaje mi się że waga jest przybliżona, niech to ktoś jeszcze potwierdzi

 

Tak wiec tutaj masz podparcie mojej teorii co do wagi:

 

GPZ wazy na such 176kg

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...pz500s%2003.htm 2003 rok

i dla porownania

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...pz500s%2087.htm pierwszy model GPZ

 

ZZR z pierwszej fazy produkcji

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...zzr600%2093.htm waga 200kg na sucho...216 kg z plynami na tylnym kole ma 87KM 92 rok produkcji

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec tutaj masz podparcie mojej teorii co do wagi:

 

GPZ wazy na such 176kg

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...pz500s%2003.htm 2003 rok

i dla porownania

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...pz500s%2087.htm pierwszy model GPZ

 

ZZR z pierwszej fazy produkcji

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kaw...zzr600%2093.htm waga 200kg na sucho...216 kg z plynami na tylnym kole ma 87KM 92 rok produkcji

mała popraweczka jesli chodzi o zzr to jest 198 kg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacunek ;) racja, :eek: trzeba będzie jeszcze to przemyśleć, jednak GPZ mi się nie podoba za bardzo :| chyba się juz uparłem do tej kawy ZXR ;) ;)

 

 

Kupisz co bedziesz chcial :eek: Lecz moim zdaniem GPZka bedzie tansza w uzytkowaniu anizeli ZXR 400.

GPZ jest bardzo tanim motocyklem w exploatacji,ale to tylko moje zdanie na temat owych motocykli.

Pozdr

 

pzw

Edytowane przez Pozytywnie Zakrecony Wariat

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gizmucik poczytaj sobie owy artykuł ;)

 

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZXR400,w,uzytku,1683.html

 

Pozdro i lewa w górze ;)

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Gizmucik cóż Twoj wybór próbowaliśmy tylko Tobie cos wytłumaczyc ale niestety cos nie udało sie :(

 

 

E tam spoko ;) zawsze sporty mi się bardziej podobały, jeszcze sam nie wiem co kupie, ale myśle że ZXR bedzie OK :eek:

Najwyżej jak źle wybiore to wtedy sobie bede "pluł w brodę" ale myśle że kupie coś zadbanego i bedzie OK ;)

 

No chyba, że usytuowanie siedzenia w ZXR by mnie do tego zmusiło, albo coś podobnego :P mam tylko można by powiedzieć 170cm wzrostu, ale sądze że dał bym rade jakoś :)

 

Pzdr ;)

 

 

Gizmucik poczytaj sobie owy artykuł icon_smile.gif

 

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZXR400,w,uzytku,1683.html

 

Pozdro i lewa w górze buttrock.gif

 

Ten artykuł przeczytałem juz chyba N-aście razy :eek:

Edytowane przez gizmucik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...