mkmurawski Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 SHIPP: czy to pod tym adresem zamawiałeś lightbary? www.jinlunuk.co.ukprzyszły już? pytam, bo jestem ciekaw jak są wykonane, plastik? czy może nierdzewka? godne polecenia? Kilka fotek mojego wehikułu można zobaczyć TUDo zobaczenia na trasie. :clap: witaj na forum, pytanko: gdzie zakupiłeś ten pas na bak, specjalnie szyty, czy kupiłeś gotowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej.las5 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 http://www.afyon.pl/index2.html W tym sklepie znajdziesz.Ja waham się jeszcze który kupić, ale wyglądają świetnie. Prawda. Też chcę zamówić te Lightbary, ale zobaczymy czy są warte uwagi.Czekamy na opinię Shippa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) Taki pas kupujesz tak samo jak sakwy... http://www.afyon.pl/index2.html W tym sklepie znajdziesz.Ja waham się jeszcze który kupić, ale wyglądają świetnie. Prawda. Też chcę zamówić te Lightbary, ale zobaczymy czy są warte uwagi.Czekamy na opinię Shippa. to, że kupuję jak sakwy, to wiemofertę afyonu oglądałem, wybrałem już nawet sakwy, jak tylko będzie wolna gotówka, to wywalę te plastikowe kufry, zastanawiam się tylko, czy pasy, które oferują będą pasować do JL ten pas REMIGIUSZA ma fajny schowek, na komórę? Edytowane 2 Października 2007 przez mkmurawski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Largo Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 A mi w tym motocyklu podoba się bagażnik. Przydatna rzecz. Tak się zastanawiam, czy jak już Romety będą montowane w Polsce to czy uda mi sie zamówić motocykl z dodatkami i lepszymi oponami i łańcuchem. Fajnie wygląda motocykl z trzema zegarami. A w dodatku to przydatna rzecz. Jak sądzicie, czy takie lightbary jak sa na allegro można założyć do Rometa? Chodzi mi o te 55W. Nie wiem, czy nie za mocne nawet po wymianie wszystkich żarówek na LEDy...Co do segregacji postów to ja czytając od początku zaznaczałem sobie ważniejsze posty zakładkami, więc jak będziecie chcieli mogę podać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 http://www.afyon.pl/index2.html W tym sklepie znajdziesz.Ja waham się jeszcze który kupić, ale wyglądają świetnie. Prawda. Też chcę zamówić te Lightbary, ale zobaczymy czy są warte uwagi.Czekamy na opinię Shippa.Dzisiaj mój kuzyn w Manchesterze /diabli z pisownią/ wpłcił kasę na konto sklepu w UK.Oczywiście kiedy lightbary dojdą do mnie, dam opis i foty na chomika. Nie są jakieś nie wiadomo jakie /tylko 10W na lampę/ ale potrzebuję ich głównie do jazdy w dzień, więc wystarczą.Pasy na zbiornik i inne gadżety ze skóry najlepiej kupować na zlotach, gdzie często są stoiska z takimi rzeczami i duuużo tańsze niż w sklepach.No i siedzenie pasażera stawiam jako oparcie dla kierowcy. Mam już pomysł, zawiasy, części i zapał, tylko niech się trochę ociepli i nieco mniej zadań w pracy, to niebawem wezmę się za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 oparcie dla kierowcy, do tego może jakiś zagłówek, spacerówki... no i na dłuzszych prostych można drzemać :buttrock: poza lightbarami, chętnie zobaczę ten patent z oparciemZe spacerówkami mam kłopot, bo gmole są takie, że nijak nie da się do nich dołożyć spacerówek.Szczęśliwie wczoraj oglądając na allegro motocykle, przyuważyłem rozwiązanie dobre do zastosowania w moim przypadku. Kwestia dobrania odpowiedniego materiału, z czym mogę mieć malutki kłopot, ale nie z tych nie-do-przeskoczenia. Na wiosnę napewno będzie zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remigiusz Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 witaj na forum, pytanko: gdzie zakupiłeś ten pas na bak, specjalnie szyty, czy kupiłeś gotowy?Pas uszyłem własnoręcznie ze starego, skórzanego płaszcza małżonki a do tego przynitowałem kaburę na telefon. Można też włożyć do niej fajki albo interkom ! :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Widzieliście takie turbo doładowanie. Do JL 125-11 pasuje (patrzcie na Q&A na dole strony) więc do naszych chyba też. Pas uszyłem własnoręcznie ze starego, skórzanego płaszcza małżonki a do tego przynitowałem kaburę na telefon. Można też włożyć do niej fajki albo interkom ! :D Brawo :clap:. Grunt to inwencja twórcza i nie trzeba od razu kupy szmalu wywalać :clap: :biggrin: Czy ktoś zastanawiał się nad założeniem takich podkładek gumowych do mocowania silnika. Wprawdzie jest to do modelu 250-2 (nie wiem czym się różnią) ale może jest to dobry kierunek w celu eleimnacji przenoszenia drgań z silnika na ramę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfik Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Dzien dobryChciałem się przywitać a w zasadzie to ujawnić bo od dłuższego czasu śledzę ten temat.Chciałem też po krótce opowiedzieć swoją historię wejścia w posiadanie Rometa 250 vel Jelonka otóż na początku sierpnia zachciało mi się motocykla a że nie miałem prawa jazdy kat A więc szybko zapisałem się na kurs. W międzyczasie przeglądałem co jest na rynku w przedziale 6-7 tys. a że były kilkunastoletnie japończyki więc zdecydowałem sie na nowego Rometa. Jednak jak sobie powiedziałem zakup dopiero po pozytywnym wyniku egzaminu tak się szczęśliwie złożyło że stało się to już w połowie września.Więc od tygodnia jestem już posiadaczem wyżej wymienionej maszyny. Odnośnie samego zakupu firma od której zakupiłem motocykl dostarcza je klientom do domu w stanie złożonym i z tego co do do tej pory sprawdziłem dokręconym. Jednak nie obyło się bez minusów mianowicie owiewka miała ok 3 cm pęknięcie a w schowku pod siedzeniem brakowało narzędzi (aby być czujnym przy zakupie wyczytałem na tym forum). Firma ta jednak obiecała do końca tego tygodnia dosłać mi i owiewke i narzędzia pocztą. Ekspoatacja, przejechałem już nim 200 km więc wstępny etap docierania mam już za sobą i żeczywiście maszyna pomalutku zaczyna coraz równiej pracować a wszelkie wibracje powoli ustępują jak do tej pory nie straciłem żadnej śrubki co pozwala mi sądzić że motocykl przed dostarczeniem go do mnie został podokręcany. Jak do tej pory poprawiłem ustawienie sprzęgła i gazu jednak pozostaje mi jeszcze kilka spraw w których o pomoc chciałem się zwrócić do forumowiczów.1 Ssanie czy u was też tak jest że w ok 3/4 skok dźwigienki od ssania jest jałowy dopiero pod koniec zaczyna wyciągać ten bolec otwierający dyszę ssania w gaźniku czy można to jakoś wyregulować.2 Łańcuch wydaje mi się że ma ok 3 cm ugięcia czy trzeba go naciągać i jak to zrobić 3 Luz zaworów czy trzeba go sprawdzić i jak tak to jak to zrobić i jak go ustawić i czy laik może się za to zabraćPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej.las5 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 GOLFIK Witaj wśród nas. Łańcuch ma chyba odpowiedni luz.Co do ssania, to się nie wypowiem, bo mój egzemplarz prawie go nie ma :notworthy: Do zaworów na razie się nie dotykaj. Zrób później. JA na swoim przejechałem 3tyś i jeszcze ich nie sprawdzałem. Mam zamiar zrobić to teraz. A powiedz, jak będziesz robił przeglądy gwarancyjne? Tez u tej firmy, która dostarczyła Ci sprzęt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) Możesz spróbować ale i tak nie zrobią tego tak, jak sam byś to zrobił.W salonie podbijają przegląd ZEROWY i to świadczy o tym że sprzęt jest przygotowany do eksploatacji. A kiedy go odbierasz? Może jeszcze się spotkamy gdzieś nad morzem razem z kolegą Murawskim Na jelonkowym forum angielskim piszą, że śrubki trzeba zawsze sprawdzać co pewien czas - bez względu na rodzaj moto gdyż od wibracji wszystko się może poluzowac a wibracje (mniejsze lub większe) występują zawsze (ludzie tam mają przebiegi 15kkm i więcej więc chyba wiedzą co piszą :D :) ) Dzien dobryChciałem się przywitać a w zasadzie to ujawnić bo od dłuższego czasu śledzę ten temat....Pozdrawiam Witaj Golfik na naszym forum - miło że kolejne osoby się dołączają/ujawniają. Chciałbym kiedyś pojechać w takim szpalerze 20 Jelonków - byłoby miło :crossy: :D :crossy: :crossy: ... Co do pytań zadawanych - najlepiej zrobisz jak przebrniesz przez wszystkie wypowiedzi na tym forum (niestety dwa trzy dni :D ). Znajdziesz napewno większość odpowiedzi na swoje pytania i nikt nie będzie musiał wałkowac ponownie już tematu. Edytowane 3 Października 2007 przez CJT7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 1 Ssanie czy u was też tak jest że w ok 3/4 skok dźwigienki od ssania jest jałowy dopiero pod koniec zaczyna wyciągać ten bolec otwierający dyszę ssania w gaźniku czy można to jakoś wyregulować.2 Łańcuch wydaje mi się że ma ok 3 cm ugięcia czy trzeba go naciągać i jak to zrobić 3 Luz zaworów czy trzeba go sprawdzić i jak tak to jak to zrobić i jak go ustawić i czy laik może się za to zabraćPozdrawiamSsanie w zasadzie powinno zacząć się otwierać po minimalnym odciągnięciu dźwigni. Musi jednak mieć tzw. skok jałowy, żeby zagwarantować pełne zamknięcie ssania po rozdrzaniu się silnika. Jeśli masz za duży luz, po prostu podreguluj linkę ssania tak, aby luz jałowy ma dźwigni miał około 2-3 mm.Łańcuch powinien być nieco luźny. Zbyt częste i zbyt mocne jego naciąganie spowoduje, że szybciej będzie się rozciągał. Moim zdaniem łańcuch masz naciągnięty dobrze, że tak powiem w sam raz.Zawory można sprawdzić po przejechaniu około 1,5-2tys km. Wcześniej nie ma sensu większego tego robić, ponieważ i tak przy docieraniu nie obciąża się silnika, co powodowało by dużą zmianę luzów zaworowych, chyba że dzieje się coś niedobrego z silnikiem, źle pali, dusi się na rozgrzanym albo mimo wkręcania na obroty, nie ma pałera, bądź nie wkręca się na obroty. Ale i tak przed zaworami lepiej sprawdzić układ paliwowo-powietrzny, świece, gaźnik czy dysze, a zawory na końcu, kiedy inne zabiegi nie dadzą rezultatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) a już myślałem, że trafiłem na wyjątkowy (czytaj: bezawaryjny) egzemplarz jinluna... na ale od jakiegoś czasu coś "dzwoniło" w czasie jazdy, ze wzrostem prędkości głośniej. nasłuchiwałem, opukiwałem, sprawdzałem... i nic. okazało się, że pękło mocowanie górnego tłumika do ramy :banghead: miejsce widoczne na 3 i 4 ZDJĘCIU. szukalem jakiejś bardziej wyrafinowanej usterki, a tu miałem ją cały czas przed oczami. nie ma rady, muszę rozejrzeć się za jakimś trójmiejskim motocyklowym blacharzem, który to ładnie pospawa. Edytowane 4 Października 2007 przez mkmurawski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 (edytowane) Na szczęście nic poważnego i nie aż tak strasznie widocznego. to prawda, ale to dzwonienie w czasie jazdy jest strasznie denerwujące a co to za zastój w temacie? omówiliśmy już wszystko, co dotyczy chińskich motocykli? CJT7: pisałeś zdaje się, że masz wstawiony przerywacz samochodowy, jaki? przerywacz w jest pod lewym deklem? Edytowane 5 Października 2007 przez mkmurawski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmurawski Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam, Brat (mkmurawski) już ładnie się pochwalił, że Brat (lmurawski) kupił Jinluna 150. Czas się przywitać....zatem WITAM ! fanówiuzytkownikówchińskichmotockli :) Dziś dojechał i ma się całkiem dobrze (ale nie zapeszam :)... przecież, jak czytam, róźnie to była.... a ten mi tu coś jakoś niepewnie odpala (a może to ja coś zalałem), tak czy siak jak odpali i sie rozgrzeje to smiga bardzo fajnie. zdjęcie moto jak i zresztą nasze zdjęcie można zobaczyć na stronie internetowej (w budowie)www.freewebs.com/jinlun3citi Trochą danych: rocznik 2006, 6850 przebiegu, trochę niestandardowych dodatków (na zdjęciu część widać, detale mogę opisać lub pofotografować i wrzucić na stronę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.