Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SHIPP: czy to pod tym adresem zamawiałeś lightbary? www.jinlunuk.co.uk

przyszły już? pytam, bo jestem ciekaw jak są wykonane, plastik? czy może nierdzewka? godne polecenia?

 

Kilka fotek mojego wehikułu można zobaczyć TU

Do zobaczenia na trasie. :clap:

 

witaj na forum, pytanko: gdzie zakupiłeś ten pas na bak, specjalnie szyty, czy kupiłeś gotowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.afyon.pl/index2.html

 

W tym sklepie znajdziesz.

Ja waham się jeszcze który kupić, ale wyglądają świetnie. Prawda.

 

Też chcę zamówić te Lightbary, ale zobaczymy czy są warte uwagi.

Czekamy na opinię Shippa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki pas kupujesz tak samo jak sakwy...

 

 

http://www.afyon.pl/index2.html

 

W tym sklepie znajdziesz.

Ja waham się jeszcze który kupić, ale wyglądają świetnie. Prawda.

 

Też chcę zamówić te Lightbary, ale zobaczymy czy są warte uwagi.

Czekamy na opinię Shippa.

 

 

to, że kupuję jak sakwy, to wiem

ofertę afyonu oglądałem, wybrałem już nawet sakwy, jak tylko będzie wolna gotówka, to wywalę te plastikowe kufry, zastanawiam się tylko, czy pasy, które oferują będą pasować do JL

 

ten pas REMIGIUSZA ma fajny schowek, na komórę?

Edytowane przez mkmurawski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi w tym motocyklu podoba się bagażnik. Przydatna rzecz. Tak się zastanawiam, czy jak już Romety będą montowane w Polsce to czy uda mi sie zamówić motocykl z dodatkami i lepszymi oponami i łańcuchem. Fajnie wygląda motocykl z trzema zegarami. A w dodatku to przydatna rzecz. Jak sądzicie, czy takie lightbary jak sa na allegro można założyć do Rometa? Chodzi mi o te 55W. Nie wiem, czy nie za mocne nawet po wymianie wszystkich żarówek na LEDy...

Co do segregacji postów to ja czytając od początku zaznaczałem sobie ważniejsze posty zakładkami, więc jak będziecie chcieli mogę podać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.afyon.pl/index2.html

 

W tym sklepie znajdziesz.

Ja waham się jeszcze który kupić, ale wyglądają świetnie. Prawda.

 

Też chcę zamówić te Lightbary, ale zobaczymy czy są warte uwagi.

Czekamy na opinię Shippa.

Dzisiaj mój kuzyn w Manchesterze /diabli z pisownią/ wpłcił kasę na konto sklepu w UK.

Oczywiście kiedy lightbary dojdą do mnie, dam opis i foty na chomika. Nie są jakieś nie wiadomo jakie /tylko 10W na lampę/ ale potrzebuję ich głównie do jazdy w dzień, więc wystarczą.

Pasy na zbiornik i inne gadżety ze skóry najlepiej kupować na zlotach, gdzie często są stoiska z takimi rzeczami i duuużo tańsze niż w sklepach.

No i siedzenie pasażera stawiam jako oparcie dla kierowcy. Mam już pomysł, zawiasy, części i zapał, tylko niech się trochę ociepli i nieco mniej zadań w pracy, to niebawem wezmę się za to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oparcie dla kierowcy, do tego może jakiś zagłówek, spacerówki... no i na dłuzszych prostych można drzemać :buttrock:

 

poza lightbarami, chętnie zobaczę ten patent z oparciem

Ze spacerówkami mam kłopot, bo gmole są takie, że nijak nie da się do nich dołożyć spacerówek.

Szczęśliwie wczoraj oglądając na allegro motocykle, przyuważyłem rozwiązanie dobre do zastosowania w moim przypadku. Kwestia dobrania odpowiedniego materiału, z czym mogę mieć malutki kłopot, ale nie z tych nie-do-przeskoczenia. Na wiosnę napewno będzie zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

witaj na forum, pytanko: gdzie zakupiłeś ten pas na bak, specjalnie szyty, czy kupiłeś gotowy?

Pas uszyłem własnoręcznie ze starego, skórzanego płaszcza małżonki a do tego przynitowałem kaburę na

telefon. Można też włożyć do niej fajki albo interkom ! :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście takie turbo doładowanie. Do JL 125-11 pasuje (patrzcie na Q&A na dole strony) więc do naszych chyba też.

 

Pas uszyłem własnoręcznie ze starego, skórzanego płaszcza małżonki a do tego przynitowałem kaburę na

telefon. Można też włożyć do niej fajki albo interkom ! :D

 

Brawo :clap:. Grunt to inwencja twórcza i nie trzeba od razu kupy szmalu wywalać :clap: :biggrin:

 

Czy ktoś zastanawiał się nad założeniem takich podkładek gumowych do mocowania silnika. Wprawdzie jest to do modelu 250-2 (nie wiem czym się różnią) ale może jest to dobry kierunek w celu eleimnacji przenoszenia drgań z silnika na ramę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry

Chciałem się przywitać a w zasadzie to ujawnić bo od dłuższego czasu śledzę ten temat.

Chciałem też po krótce opowiedzieć swoją historię wejścia w posiadanie Rometa 250 vel Jelonka otóż na początku sierpnia zachciało mi się motocykla a że nie miałem prawa jazdy kat A więc szybko zapisałem się na kurs. W międzyczasie przeglądałem co jest na rynku w przedziale 6-7 tys. a że były kilkunastoletnie japończyki więc zdecydowałem sie na nowego Rometa. Jednak jak sobie powiedziałem zakup dopiero po pozytywnym wyniku egzaminu tak się szczęśliwie złożyło że stało się to już w połowie września.

Więc od tygodnia jestem już posiadaczem wyżej wymienionej maszyny.

Odnośnie samego zakupu firma od której zakupiłem motocykl dostarcza je klientom do domu w stanie złożonym i z tego co do do tej pory sprawdziłem dokręconym. Jednak nie obyło się bez minusów mianowicie owiewka miała ok 3 cm pęknięcie a w schowku pod siedzeniem brakowało narzędzi (aby być czujnym przy zakupie wyczytałem na tym forum). Firma ta jednak obiecała do końca tego tygodnia dosłać mi i owiewke i narzędzia pocztą.

Ekspoatacja, przejechałem już nim 200 km więc wstępny etap docierania mam już za sobą i żeczywiście maszyna pomalutku zaczyna coraz równiej pracować a wszelkie wibracje powoli ustępują jak do tej pory nie straciłem żadnej śrubki co pozwala mi sądzić że motocykl przed dostarczeniem go do mnie został podokręcany. Jak do tej pory poprawiłem ustawienie sprzęgła i gazu jednak pozostaje mi jeszcze kilka spraw w których o pomoc chciałem się zwrócić do forumowiczów.

1 Ssanie czy u was też tak jest że w ok 3/4 skok dźwigienki od ssania jest jałowy dopiero pod koniec

zaczyna wyciągać ten bolec otwierający dyszę ssania w gaźniku czy można to jakoś wyregulować.

2 Łańcuch wydaje mi się że ma ok 3 cm ugięcia czy trzeba go naciągać i jak to zrobić

3 Luz zaworów czy trzeba go sprawdzić i jak tak to jak to zrobić i jak go ustawić i czy laik może się za to

zabrać

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GOLFIK Witaj wśród nas.

 

Łańcuch ma chyba odpowiedni luz.

Co do ssania, to się nie wypowiem, bo mój egzemplarz prawie go nie ma :notworthy:

Do zaworów na razie się nie dotykaj. Zrób później. JA na swoim przejechałem 3tyś i jeszcze ich nie sprawdzałem. Mam zamiar zrobić to teraz.

 

A powiedz, jak będziesz robił przeglądy gwarancyjne?

Tez u tej firmy, która dostarczyła Ci sprzęt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować ale i tak nie zrobią tego tak, jak sam byś to zrobił.

W salonie podbijają przegląd ZEROWY i to świadczy o tym że sprzęt jest przygotowany do eksploatacji.

 

A kiedy go odbierasz? Może jeszcze się spotkamy gdzieś nad morzem razem z kolegą Murawskim

 

Na jelonkowym forum angielskim piszą, że śrubki trzeba zawsze sprawdzać co pewien czas - bez względu na rodzaj moto gdyż od wibracji wszystko się może poluzowac a wibracje (mniejsze lub większe) występują zawsze (ludzie tam mają przebiegi 15kkm i więcej więc chyba wiedzą co piszą :D :) )

 

Dzien dobry

Chciałem się przywitać a w zasadzie to ujawnić bo od dłuższego czasu śledzę ten temat.

...

Pozdrawiam

 

Witaj Golfik na naszym forum - miło że kolejne osoby się dołączają/ujawniają. Chciałbym kiedyś pojechać w takim szpalerze 20 Jelonków - byłoby miło :crossy: :D :crossy: :crossy: ...

 

Co do pytań zadawanych - najlepiej zrobisz jak przebrniesz przez wszystkie wypowiedzi na tym forum (niestety dwa trzy dni :D ). Znajdziesz napewno większość odpowiedzi na swoje pytania i nikt nie będzie musiał wałkowac ponownie już tematu.

Edytowane przez CJT7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Ssanie czy u was też tak jest że w ok 3/4 skok dźwigienki od ssania jest jałowy dopiero pod koniec

zaczyna wyciągać ten bolec otwierający dyszę ssania w gaźniku czy można to jakoś wyregulować.

2 Łańcuch wydaje mi się że ma ok 3 cm ugięcia czy trzeba go naciągać i jak to zrobić

3 Luz zaworów czy trzeba go sprawdzić i jak tak to jak to zrobić i jak go ustawić i czy laik może się za to

zabrać

Pozdrawiam

Ssanie w zasadzie powinno zacząć się otwierać po minimalnym odciągnięciu dźwigni. Musi jednak mieć tzw. skok jałowy, żeby zagwarantować pełne zamknięcie ssania po rozdrzaniu się silnika. Jeśli masz za duży luz, po prostu podreguluj linkę ssania tak, aby luz jałowy ma dźwigni miał około 2-3 mm.

Łańcuch powinien być nieco luźny. Zbyt częste i zbyt mocne jego naciąganie spowoduje, że szybciej będzie się rozciągał. Moim zdaniem łańcuch masz naciągnięty dobrze, że tak powiem w sam raz.

Zawory można sprawdzić po przejechaniu około 1,5-2tys km. Wcześniej nie ma sensu większego tego robić, ponieważ i tak przy docieraniu nie obciąża się silnika, co powodowało by dużą zmianę luzów zaworowych, chyba że dzieje się coś niedobrego z silnikiem, źle pali, dusi się na rozgrzanym albo mimo wkręcania na obroty, nie ma pałera, bądź nie wkręca się na obroty. Ale i tak przed zaworami lepiej sprawdzić układ paliwowo-powietrzny, świece, gaźnik czy dysze, a zawory na końcu, kiedy inne zabiegi nie dadzą rezultatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a już myślałem, że trafiłem na wyjątkowy (czytaj: bezawaryjny) egzemplarz jinluna... na ale od jakiegoś czasu coś "dzwoniło" w czasie jazdy, ze wzrostem prędkości głośniej. nasłuchiwałem, opukiwałem, sprawdzałem... i nic. okazało się, że pękło mocowanie górnego tłumika do ramy :banghead:

miejsce widoczne na 3 i 4 ZDJĘCIU. szukalem jakiejś bardziej wyrafinowanej usterki, a tu miałem ją cały czas przed oczami. nie ma rady, muszę rozejrzeć się za jakimś trójmiejskim motocyklowym blacharzem, który to ładnie pospawa.

Edytowane przez mkmurawski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście nic poważnego i nie aż tak strasznie widocznego.

 

to prawda, ale to dzwonienie w czasie jazdy jest strasznie denerwujące

 

 

a co to za zastój w temacie? omówiliśmy już wszystko, co dotyczy chińskich motocykli?

 

 

CJT7: pisałeś zdaje się, że masz wstawiony przerywacz samochodowy, jaki? przerywacz w jest pod lewym deklem?

Edytowane przez mkmurawski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Brat (mkmurawski) już ładnie się pochwalił, że Brat (lmurawski) kupił Jinluna 150.

Czas się przywitać....zatem WITAM ! fanówiuzytkownikówchińskichmotockli :)

Dziś dojechał i ma się całkiem dobrze (ale nie zapeszam :)... przecież, jak czytam, róźnie to była.... a ten mi tu coś jakoś niepewnie odpala (a może to ja coś zalałem), tak czy siak jak odpali i sie rozgrzeje to smiga bardzo fajnie.

 

zdjęcie moto jak i zresztą nasze zdjęcie można zobaczyć na stronie internetowej (w budowie)

www.freewebs.com/jinlun3citi

 

Trochą danych: rocznik 2006, 6850 przebiegu, trochę niestandardowych dodatków (na zdjęciu część widać, detale mogę opisać lub pofotografować i wrzucić na stronę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...