Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy chcialbym sie przedstawic mam na imie Przemek jestem z Wałbrzycha i posiadam od paru dni Regala-raptora DD250E-9B pozdrawiam wszystkich

 

Oho! Daj jakiś link do fotek. Raptory to zajebiste motorki.

 

Takie moje pytanko: gdzie go kupiłeś i za ile?

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam fotki mozna znalesc na naszej klasie w moim profilu a kupilem go we Wroclawiu za 3500 zl .Kosztowal 12000 ma przejechane 1360 km rok produkcji 2007,podobno w Polsce jest ich tylko 16 sztuk poprzedni wlasciciel nie mial z nim zadnych problemow swietnie wyglada a co dalej to zobaczymy,jedyne co mu sie odkrecilo to lusterko,nie jest to harley ale do spokojnej jazdy moze byc miejmy nadzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Regal Raptor" to w Polsce unikat :D

 

Tutaj jest filmik jak ktoś sobie wstawił do "RR Spydera" silnik od CB 750.

Rama została seryjna, nie tknięta zupełnie. Kustomajzerzy na zachodzie podobno strasznie lubią te bajki, bo są tanie i łatwo dają się przerabiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymienilem w nim plyn chlodzacy no i sprawdzilem akumulator elektrolit ponizej minimum dolalem wody destylowanej i wziolem do ladowania duzy minus tego motoru to ze nie ma kontrolki ladowania trzeba bedzie cos wymyslic moze ktos ma schemat jak to zrobic najprosciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

male pytanko jak naciagacie u siebie łancuch jakie wartosci musza byc zachowane,i co z filtrami oleju w waszych motorkach np Romet 250,Jinlun 250 chodzi mi o silniki rzedowe a nie V nie wiem czy moj posiada takie cudo albo chociaz jakis odsirodkowy filtr dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi oczywiście o 2,5cm luzu na łańcuchu.

 

Wymiana oleju to standartowa czynność eksploatacyjna i jej opis powinien być w instrukcji.

 

Napisz do tych kolesi z Hiszpanii, co Ci podałem stronkę. Mają tam dwóch userów z Polski: jeden z Wa-wy, drugi z Wałbrzycha.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moto nie ma jako takiego filtra olejowego to wewnątrz jest siatka na smoku. Dodatkowo śruba do spuszczania oleju jest namagnesowana bądź znajduje się na niej magnes który wyłapuje opiłki metalu. Obsługa sprowadza się do wymiany oleju i przetarciu śruby spustowej z nazbieranych naleciałości.

Myślę że jakiś posiadacz rzędówki coś dopisze. Jeśli chodzi o łańcuch to powinien on się uginać od swojego poziomu (w górę i w dół) o wartość podaną przez instrukcję obsługi, czyli jak podał abu111 po 2.5 cm dla R250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki za odpowiedz mam serwisowke ale to badziew nic tam nie ma,oczywiscie te 2,5 cm to jak motocykl stoi na bocznej stopce? dopiero sie go ucze zauwazylem ze w czasie jazdy jak zmieniam biegi to motocykl wchodzi mi na wysokie obroty chyba gazniki do czyszczenia i synchronizacji ,biegi wchodza idealnie,jeszcze chcialem zapytac sie o zapalanie na ssaniu bo mi pali odrazu ale wchodzi na bardzo wysokie obroty i gasnie musze to powtarzac jak powinno sie to robic i jak to powinno wygladac troche pytan zadalem ale badzcie wyrozumiali pozdrawiam Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinien na zimnym silniku i odpalaniu na ssaniu wchodzić na bardzo wysokie obroty.

Jak odpali to zmniejsz mu ssanie do połowy. Wydaje mi się jednak, że gaźnik jest do regulacji a i czyszczenie też mu nie zaszkodzi.

Poza tym to posprawdzaj czy połączenia między cylindrem, gaźnikiem a filtrem są szczelne i nie zasysa lewego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pytałem trochę o Raptora na "My China Moto". Dostałem od admina forum Klubu użytkowników tych raptorów taki link:

http://regalraptorriders.wordpress.com/200...14/chopera-125/

Rzecz dotyczy 125-ki, jego silnika i czego jest kopią.

Ale niżej masz całkiem sensowny manual jak zmienić olej i nasmarować łańcuch.

 

[edit]

 

Po pytalem też ludzi o konkretnie ten typ motocykla, który masz i o problemach ze zbyt wysokimi obrotami po odpaleniu.

Typy twierdzą, że to kopia (zwłaszcza silnik) Hondy REBEL CMX250. I gaźnik masz od tego właśnie motonga. Trzeba by poszukać w sieci jakichś serwisówek od Hondy REBEL i po ustawiać wszystko zgodnie z tym.

http://www.mychinamoto.com/forums/showpost...944&postcount=5

Ciekawostka: typy z MCM twierdzą, że w każdym serwisie HONDY powinni bez problemu ci go wyregulować. Heh, być może tak jest na zachodzie. U nas, co mogę potwierdzić ze swojego doświadczenia, zjebią ci go bardziej niż był przed serwisowaniem.

 

Nie powinien na zimnym silniku i odpalaniu na ssaniu wchodzić na bardzo wysokie obroty.

Jak odpali to zmniejsz mu ssanie do połowy. Wydaje mi się jednak, że gaźnik jest do regulacji a i czyszczenie też mu nie zaszkodzi.

Poza tym to posprawdzaj czy połączenia między cylindrem, gaźnikiem a filtrem są szczelne i nie zasysa lewego powietrza.

 

Luca, jak to można sprawdzić domowym sposobem?

 

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki juz bylem u kumpla ma on sklep motocyklowy wszystko mi zrobi,regulacja gaznikow +czyszczenie teraz jeszcze jedno pytanie na tylnych amorkach mam regulacje 5 poziomow zeby niczego nie zepsuc w ktora strone krecic zeby byl sztywniejszy planuje troche pojezdzic z zona a ja nie waze malo 90 kg az wstyd sie przyznac pozdrawiam brac motocyklowa.Przemek

 

http://www.sahibinden.com/search.php?b[search]=dd_250e-9b&c=15840 a to ciekawostka

 

http://www.yuki.cz/skutry-motocykly-ctyrkolky/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...