Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poradźcie mi coś na tłukące się kufry... Nie wiem tak naprawdę co się tam tłucze, czy sam kufer, czy pokrywa od niego... Jak to można zamortyzować, czy coś?

ja ma podklejony pasek gumy w pokrywie kufra, ten pasek co tam jest jest za cienki.

w ogóle to zdjąłem te kufry, goły moto mi sie bardziej podoba:P

 

probowalem jeszcze podgiąć ten hak ktory zamyka ale nie zdalo to egzaminu wiec nie polecam.

Edytowane przez Luk@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podklejalam uszczelka gumowa. Ale mam jakies wrazenie ze to nie do konca to. Albo ja nie wiem. Zdjelabym, ale one mi sie tak naprawde przydaja zeby cos tam wrzucic. Moze trzeba srubami od dolu podciagnac czy jak...

Sa specjalne taśmy, nakładane na brzeg wieka kufra. Przypominają taką gumową rynienkę. Dociskają wieko do kufra i nie pozwalają na swobodne "latanie" wieka, więc nic nie tłucze. Z boku widac tylko srebrne paski. To jest jakby uszczelnienie, ale usuwa wszelkie luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, to znów ja...

Poradźcie mi coś na tłukące się kufry... Nie wiem tak naprawdę co się tam tłucze, czy sam kufer, czy pokrywa od niego... Jak to można zamortyzować, czy coś?

 

Witam

Jeśli chodzi o uszczelki okienne są ich 3 typy profil E niwelujący szczeliny 2-3 mm profil P na 3-5 mm oraz profil D na 5-7 mm. Ja w rowki pokrywy powklejałem profil D. Ponadto dokręciłem taką nakrętkę wewnątrz kufra który trzyma sam zamek i jeśli chodzi o sam kufer to wszystko. W przypadku mojej maszyny zauważyłem jeszcze luz na mocowaniu stelaża na którym zamontowany jest kufer to jest przy górnym mocowaniu tylnego amortyzatora. Ten problem rozwiązałem luzując nieco tę śrubę a następnie podłożyłem własnoręcznie wykonaną z blachy aluminiowej podkładkę po czym całość dobrze skręciłem i po klekoczących kufrach zostało wspomnienie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, bede probowac, dziki za pomoc!

Tak jak chłopaki ci radzili, bardzo dobra do tego celu jest uszczelka okienna i nawet nie musisz podklejać na całości, tylko wystarczy w czterech miejscach.

Jak się kufer nabija to na 99% są to właśnie pokrywy.

Dobrze jest też ponakręcać dodatkowe nakrętki M6 na śruby mocujące kufer i wtedy na pewno nic się nie odkręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo wlasnie zwrocialam uwage, ze u mnie kufry z bokow trzymaja sie na srubach imbusowych, a na dole, gdzie jest jeszcze miejsce, zeby sciagnac ze stelazem, nie ma nic. Tylko, ze ten stelaz jest tam jakby troche odkrzywiony czy ja wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, to znów ja...

Poradźcie mi coś na tłukące się kufry... Nie wiem tak naprawdę co się tam tłucze, czy sam kufer, czy pokrywa od niego... Jak to można zamortyzować, czy coś?

 

Sprawdź przy okazji sam stelaż - czy ma na końcu (za tylnim kołem) poprzeczkę łączącą prawy stelaż z lewym bo jak nie ma to od drgań mogą ci rurki na spawach zacząć puszczać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tylnim kolem? tak jakby "na zewnatrz"? Przy lampie czy cos? A jesli nie ma, to jak i czym mozna to polaczyc? trzeba spawac czy obejdzie sie jakos?

Na końcach stelarzy są jakby oczka. Możliwe, że masz tam przykręcone tylnie kierunki. Trzeba miec kawałek rurki /materiał najlepiej taki sam, z jakiego wykonany jest stelarz/. I ta rurka /może byc w kształcie pałąka/ powinna miec na końcach również wstawione kawałki blachy czy czegoś, żeby były oczka, którymi następnie przykręca się ten łącznik.

Fotki masz takie, że za nic nie mogę dojrzec, co masz z tyłu stelaża na motocyklu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tylnim kolem? tak jakby "na zewnatrz"? Przy lampie czy cos? A jesli nie ma, to jak i czym mozna to polaczyc? trzeba spawac czy obejdzie sie jakos?

W jednych Rometach to przykręcają a w innych zapominają, czy co?

Spawać nic nie trzeba, przy kierunkowskazach są gotowe otwory i wystarczy przykręcić. Zadzwoń do Rometa, może mają do sprzedania a jak nie to kawałek rurki ktoś ci dorobi.

Z tym łącznikiem wszystko się bardzo dobrze trzyma a bez łącznika to kufry lubią wpadać w drgania i przez to potrafi stelaż peknąć.

Fabrycznie ta łącząca rurka powinna być i trzeba się jej domagać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sama przegladalam zdjecia i nie moge dojrzeć, a motorek w domu. Moze ktos z Was, ma zdjecie swojego czy innego moto, gdzie to widac, to bede sobie mogla porownac... :)

 

Dodałam jedyną fotkę jaką dysponuję w miarę od tyłu. Link pod spodem. :)

Edytowane przez Kubrick
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...