Mazda Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Dadi ja ci powiem tak miałem to samo i palił na początku idealnie później 2 kopy , później po 8 i tak dalej W któryś dzień odpaliłem go na pycha bo nie chciało mi się go kopać i jeździłem z jakieś 5 godz ,,,na drugi dzień już nie odpalił wo gule okazało się ze tłok pierścienie zerwał ;/ A kompresje przed ostatnia przejażdżce miał ładną i mocy też nie stracił ! więc to może być wina już tłoku ............................................................................ ............................................. Dadi ja ci powiem tak miałem to samo i palił na początku idealnie później 2 kopy , później po 8 i tak dalej W któryś dzień odpaliłem go na pycha bo nie chciało mi się go kopać i jeździłem z jakieś 5 godz ,,,na drugi dzień już nie odpalił wo gule okazało się ze tłok pierścienie zerwał ;/ A kompresje przed ostatnia przejażdżce miał ładną i mocy też nie stracił ! więc to może być wina już tłoku ............................................................................ ............................................. Mam Honde MTX 80R2, mam pytanie. Nie mogę nigdzie dostać tłoka o wymiarze 52mm. Najprawdopodobniej ostatni szlif, czy ma ktoś na sprzedanie cylinder do 80 chłodzonej wodą z możlliwością zrobienia szlifu mniejszego niż ten ostatni. A może ktoś ma taki tłok? I drugie pytanie. Czy do silnika 80cm. pasuje cylinder od 125cm? Wszystko chłodzone wodą. Jeżeli pasuje to czy ma ktoś na sprzedanie taki cylinder? Ewentualnie czy jest możliwe wciśnięcie nowej tulei w cylinder 80-tki. Gdzie to można zrobić? Proszę o jakieś namiary telefoniczne albo adres :icon_biggrin: ...... ...... ....... powiem ci tyle że ten tłok może by ci załatwił koleś z warsztatu moto z Raszowa ja u niego mam swojego mtx i mówił ze jak kiedyś będę potrzebował tłok większy to spróbuje mi znaleźć +50 mm jakiegoś Zadzwoń i pogadaj Może akurat sie jakoś dogadacie !! Masz Tel >>609-723-298 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Na sprzedaz mam czesci do hondy mt 8. m.in. Mechanizm kopki wraz z walkiem gaznik uszkodzone ucho mocowania i zaworek plywakowy, pozatym wszytsko jest ok dozownik NISKIE CENY: GG:647825 [email protected] tel: 660318747 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonlesss Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam, mam Honde MTX 125 z systemem attac i 300 milionów pytań :P Zacznę od tego, że jestem totalnie zielony w temacie motoru. Nie będę wypisywał wszystkich pytań jakie mnie nurtują ale drodzy forumowicze, czy jest ktoś w stanie uratować mnie i podać namiary na serwisówke do tego motoru ? Szukam szukam i szukam czegokolwiek od dwóch dni i jedyne co mam to schemat elektryczny do 80 ;P Ogólnie to nie mam iskry. Oraz takie pytanie czy da radę jakoś sprawdzić moduł ? Do modułu dochodzi napięcie przy kopaniu a dalej cisza :( Będę niezmiernie wdzięczny za jakiekolwiek informacje ! :) Pozdrawiam i leczę na waszą wyrozumiałość i litość :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobgiE Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Witam znalazła sie u mnie Honda mtx 50. Stan jej no cóż pozostawię bez komentarza jak można tak skatowac motor.Więc doporwadzam ja do stanu używalności i mam z nia taki problem. Pali od kopniecia bez problemu. natomiast problemem jest brak mocy. a dokładniej chodzi o to że np jakoś się rozpędzi ale to nie to że idzie ognień tylko właśnie się rozpędza. Gdybym chciał gwałtowniej ruszyć to zaduszę ją jak powoli ruszę to mogę jechać i jak wejdzie na obroty to na pełnym gazie mogę jakoś jechać. i teraz co zrobiłemczysciłem gaźnik i wymieniłem świecę. ogólnie sieca czarna była więc sprawdziłem w gaźniku i dysza była na maksa w górę. po ustawieniu naśrodku (testowane wszystkie pozycje) najmniej swieca czarna i nawet zaczyna lekko kawę z mlekiem pokazywać jednak mocy nadal nie ma. i teraz takie pytanie jak poprawnie ustawić gaźnik czyli te dwie śruby oraz dysza. no i co ważniejsze u mnie nie ma filra powietrza tzn jest gumowa rura która wchodzi w taka plastikową puszkę ale w niej nic nie ma , Czy bez filtra powietrza tez moto bedzie mulić?? niestety nie wiem jaki to rocznik i model bo jak mowilem stan jest mocno zaniedbany , ale tak ogolnie to wyglada mi na te z poczatków 81-83. Mam nadzieje że znajdzie sie jakas dobra dusza która coś doradzi i jakoś to uruchomimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 niestety nie wiem jaki to rocznik i model bo jak mowilem stan jest mocno zaniedbany , ale tak ogolnie to wyglada mi na te z poczatków 81-83. bębnowy hamulec z tyłu bębnowy z przodu i chłodzona powietrzem ?? to starsza niż 85... Mam nadzieje że znajdzie sie jakas dobra dusza która coś doradzi i jakoś to uruchomimy generalnie to zacznij od sprawdzenia kompresji sądząc po tym co piszesz to silnik jest zwłoki i będzie konieczny szlif i nowy tłok.....maksymalną dawkę paliwa daje się jak kończy sie tłok a z jakiś przyczyn chce się trochę pojeździć nie robiąc remontu :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobgiE Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 ile powinna miec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkson Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Od czego pasowałby cylinder do mtx-a 80 rII . Bodajże hd09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ile powinna miec? Minimum 6 żeby w ogóle zagadała, 10atm sprawny silnik. Widziałem skutery 50cc, (Habana, Runner, Vespa), które wyciągały dychę więc powinna być w zasięgu ręki taka wartość lub nawet większa. Nie myl tego ze stopniem sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 (edytowane) Minimum 6 żeby w ogóle zagadała no moim zdaniem jak japoński silnik przy 6 zapala to zawstydza turbodynamomena :D w dt 80 przy 7 było już bardzo ciężko milion kopów, strzały w gaźnik, przy 6.5 rzuciła palenie definitywnie....... moja mtx 80c wiatrołap miała po remoncie po dotarciu 11 atm, crm świeżo po remoncie (niedotarta) 125 miała 10..... wydaje mi się że przynajmniej te 8-9 powinna mieć..... Od czego pasowałby cylinder do mtx-a 80 rII . Bodajże hd09 nie dam sobie głowy uciąć ale bardzo zbliżony silnik miała MBX, inny był np dyfuzor ale np gaźnik taki sam.... Edytowane 28 Maja 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 8-9 to ma moja DeTka po przytarciu łożysk z braku oleju, wg mnie ta wartość to już pierwsze znaki degradacji silnika. Z tym 6 to nie jest jakaś sztywna reguła, bo odnosi się do doświadczeń z moją pierdziawką ale i Kawasaki potrafiło zapalić mając 4atm na jednym i chyba 7 na drugim garze ale to rzędowa dwójka, to ma łatwiej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadvido Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Witam. Mam problem ze swoim mtx 80. Zmienilem gaźnik ponieważ poprzedni mi zalewalo. Po zmianie moto zapali i od razu gaśnie. Przy nastepnej probie trzeba chwile odczekac, bo ciagle kopanie nic nie pomoze. Cały gaźnik byl dokladnie przeczyszczony i to nawet pare razy. Bardzo bym prosil o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 W poprzednim wystarczyło zmienić zaworek iglicowy, no ale trudno po jabłkach. Ten nowy regulowałeś ? Po każdym czyszczeniu wykręcasz śrubkę składu do fabrycznej wartości i regulujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadvido Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Zaworek iglicowy czyli?Ktorą śrubka mam regulowac?Pytania moga zdawac sie glupie lub banalne, ale nie siedze w tym za dlugo wiec pytam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 No to zacznij czytać jak chcesz grzebać, bo przyjdzie czas kiedy rozłożysz ręce a "dobry" człowiek skosi z Ciebie ciężki szmal za bzdurę ale obudzisz się z trudną naprawą. Zaworek iglicowy to to cacko, które było połączone z pływakiem i jest odpowiedzialne za zatrzymywanie wahy.Na śrubkę nie jestem w stanie Cię naprowadzić, bo nie widziałem gaźnika. Ogółem najczęściej są trzy. Regulacji jałowych obrotów (zgaduję, że wiesz co to) śrubka spustowa w komorze pływakowej, i ostatnia regulacji składu mieszanki. Jest mniej więcej w połowie korpusu i to NIE ta która dotyka przepustnicy. Bardzo często obie regulacyjne są po tej samej stronie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkson Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Mam dosyć banalne pytanie , ale zapytam . Kupiłem nowy tłoczek do hondy mtx i na nim napisane jest: In . Chciałem się poradzić o to jak ten tłok mam założyć . In do góry czy In w dół? . Pytam , ponieważ nie chcę skutków ubocznych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.