maciek 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 nieaktualne wczoraj chciałem trochę pojeżdzić normalnie na ssaniu odpaliłem motorek popracował chwile a potem zgasł ,sprawdziłem świecę była zalana czyli paliwo jest w cylindrze zalana ponieważ kilka razy bezskutecznie kopałem iskra niby też jest czy mógł się przestawić zapłon lub wjakiś sposób zapaprać się czujnik zapłonu na wale ktoś mi tak podpowiadał i jeszcze jedno jak zablokować magneto by odkręcić nakrętkę na nim .honda mtx 80 r2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondzias12 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Witam w moim MTX powietrzaku jest cylinder na tłok 53mm jakiś tuningowy pewnie cylinder... Był nicasil lecz się skończył więc wbiłem tuleje (kupiłem nią bez tłoka) no i wpasowałem tłok i chodziła na oryginalnym gaźniku i wydechu. Nie wkręcała się powyżej 6 tyś obrotów i przerywała nie miała mocy, zostawiłem nią tak i chciałem się Was zapytać forumowicze jakiej gardzieli kupić gaźnik do tego sprzęta żeby nie było dużo roboty przy króćcu i jaki tłok żeby pasował. Dziś odkręciłem głowice i tłok ma niewielkie luzy a kompresji wogule nie ma a pojeździłem nią jakiś miesiąc... Tłok miałem od YZ 125 chyba :) Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 .... Kłopoty z honda , pytania napraw -------- Honda Mtx r2 50/80 1987r -------- Mam takie kłopoty : -------- 1) Jak pojeżdżę to muszę wlać wodę do chłodnicy bo nie ma już wcale jej przez jakiś wężyk wylatuje mi cały czas pomalutku >>> pod silnikiem ten wężyk jest ,,,jak to można naprawić ?!? http://i51.tinypic.com/20rth8l.jpg -------- 2) Mam również kłopot z olejem tam gdzie jest linka od obrotomierza wycieka mi olej przez ten otwór jak myślicie dlaczego tak się dzieje ,chce to naprawić bo cały silnik z oleju jest ;/ http://i56.tinypic.com/eip9bc.jpg -------- 3) Jest to zębatka tylna jest już ładnie zjechana i myślę aby zmienić ją ale jest to zębatka która ma 42 zeby a chciał bym zyskac na mocy podjazdów bo słaby jest w lasach myślałem nad 48 zębów ale chyba łańcuch tez będę musiał zmienić ? bo jeżdżę 90 km/h jak mam 8 tys obrotów -------- I jak jeżdżę to mi zjada z jakieś 8l/100 km o_0 --------------------------------- Mile widziane zdjęcia jak to naprawić albo coś w tym stylu :D -------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Problem oleju przy obrotomierzu to uszczelka. Można iść do sklepu z uszczelkami i simmeringami i powinno się coś znaleźć o takich samych wymiarach tylko innej wysokości. Zawsze gdy wymieniamy zębatki to komplet razem z łańcuchem. Próbowałem kiedyś wymienić samą przednią. Łańcuch tylko źle nachodzi i całość szybko się niszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Zapomniałem kilka życzy dodać :D a Mianowice : ma ktoś może pomysł jak mu dodać mocy ??? blokady gdzie są :D bo do 7,5 to max mi się kreci ,, i chce się nauczyć na nim jakieś triki ,, stoping odpada bo przedni cały hamulec urwałem i muszę gdzieś tani kupić,,, myślałem na jeździe na jedno koło ale chyba nie da rady go wyrwać podczas jazdy,,, ale z miejsca może da się ale jak to zrobić ,,... a i mam pytanie mam wszystkie owiewki zdjęte bo idą do malowania w zimę ,,, macie może jakiś pomysł jak okleić moto ?? żeby trochu młodziej wyglądał albo coś podobnego :D owiewki pod siedzeniem są do szpica dane nie są zaokrąglanie :D przerobiłem jakieś zdjęcie z internetu >>>> Np coś takiego >> http://i51.tinypic.com/2lu9ttv.jpg Problem oleju przy obrotomierzu to uszczelka. Można iść do sklepu z uszczelkami i simmeringami i powinno się coś znaleźć o takich samych wymiarach tylko innej wysokości. Zawsze gdy wymieniamy zębatki to komplet razem z łańcuchem. Próbowałem kiedyś wymienić samą przednią. Łańcuch tylko źle nachodzi i całość szybko się niszczy. A gdzie ta uszczelka jest w środku czy na zewnątrz ja sie wkłada linkę od obrotomierza to tam głębiej ??? ale przednia zębatka i łańcuch są w b,dobra stanie tylko ta tylna ;/ ale chyba nie potasował bym raczej do niej 48 zębów jak ma 42 ;; Edytowane 30 Września 2010 przez Mazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Powinna być na samym dole ale jeszcze zobacz sobie w serwisówce bo ja mówię na przykładzie Yamahy. Przecież wyraźnie napisałem, że wymiana tylko jednego z tych elementów skończy się szybszym zużyciem reszty. Nie wiem jak długo zamierzasz tym jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 A jak myślisz dało bysie lekko na szybkości spadając ale zyskać na sile aby wyrywał pod lasy dobrze ?? bo ja mam oryginalne przełożenie tylna 42 zęby .. bo szukam ale nie wie gdzie tanio tez kupić to :D bo allegro to drożnej będzie ! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Jeszcze jakbyś w miarę normalnie pisał te posty a nie na prędce sklecone :icon_rolleyes: To normalne, gdy zmieniasz zębatki na mniejszą z przodu a większą z tyłu zyskujesz dużo lepsze przyspieszenie i sprzętowi łatwiej wjechać na różne przeszkody czy górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 A mam jeszcze jedno pytanie jeździłem z jakiś 1 tydzień temu Motorku palił od 2 kopa ale jeździłem bez osłony magneta a teraz jak postał z jakiś tydzień nie chce palić wo gule na kopkę tylko na pycha odpala po 5 metrach ??? jak myślicie dlaczego tak jest ? bo mi się wydaje ze chyba zapłon się przestawił ale nie wiem jak go ustawić wiec jak ktoś wie gdzie jest opisane co i jak to bym był wdzięczny jakby dal jakiś link albo coś .. :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadi Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) Nie chce Cie wprowadzac w blad bo nie jestem pewien (nie znam sie na elektronice) ale zaplon chyba nie mogl sie przestawic bo jest moduł (czy jakos tak ;p). Proponuje ci przedmuchac kompresorem te wszyskie cewki i moze pomoze. Ja mam przelozenie 15/55 (tylnia zebatka prawdopodobnie robiona samemu) i niema gorki pod ktora bym nie wyjechal. A przewaznie szukam niemal ze pionowych podjazdow. A ja z takim pytaniem ;) Niedawno kupilem sobie tlok z calym zestawem z tych najtańszych (z przesylka na allegro wyszlo mnie 63 zl). Na poczatku palil idealnie od 1 gora 2 kopa. Nie wazne czy zimny czy cieply. A teraz po prawie 3 miesiacach zeby odpalic musze sie niezle okopac. Dzieje sie tak gdy jest zimny, ale gdy cieply to jest w miare dobrze, chociaz nie idealnie bo nie zawsze zapali od 1 kopa. I tu moje pytanie czy jest to wina tloka? Edytowane 16 Października 2010 przez Dadi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Zmierz kompresje to będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadi Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Zmierz kompresje to będziesz wiedział. Kompresja jest dobra bo moto nie stracil na mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Nie chce Cie wprowadzac w blad bo nie jestem pewien (nie znam sie na elektronice) ale zaplon chyba nie mogl sie przestawic bo jest moduł (czy jakos tak ;p) masz racje nie da sie bo to jest CDI A teraz po prawie 3 miesiacach zeby odpalic musze sie niezle okopac. Dzieje sie tak gdy jest zimny, ale gdy cieply to jest w miare dobrze, chociaz nie idealnie bo nie zawsze zapali od 1 kopa. I tu moje pytanie czy jest to wina tloka? a przy nieudanych próbach zapalenia nie strzela ci w wydech ?? ja bym mimo wszystko zmierzył kompresje w wielu 2T z jakimi miałem styczność, silnik miał moc mimo że kompresja była już bardzo niska aż do momentu że przestał zapalać ( np ogar 200, cr 80, cz cross 250 ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek 2 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Mam Honde MTX 80R2, mam pytanie. Nie mogę nigdzie dostać tłoka o wymiarze 52mm. Najprawdopodobniej ostatni szlif, czy ma ktoś na sprzedanie cylinder do 80 chłodzonej wodą z możlliwością zrobienia szlifu mniejszego niż ten ostatni. A może ktoś ma taki tłok? I drugie pytanie. Czy do silnika 80cm. pasuje cylinder od 125cm? Wszystko chłodzone wodą. Jeżeli pasuje to czy ma ktoś na sprzedanie taki cylinder? Ewentualnie czy jest możliwe wciśnięcie nowej tulei w cylinder 80-tki. Gdzie to można zrobić? Proszę o jakieś namiary telefoniczne albo adres :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Cylinder 125ccm nie podpasuje do twojego, tuleje możesz wstawić tutaj: http://www.motor-tech.katowice.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.