włochatyDR Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Tą nowszą. Odpuść sobie LC2jki. Za 3tyś już powinieneś coś wyrwac. Albo KMXa 125 polecam. Za małe pieniądze można świerzy rocznik wyrwać. Ale są brzydsze niż DT np. Może dlatego takie tanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 W oko mi też wpadła DR 125 :biggrin: ale to juz droższa sprawa... Czyli ogółem DT lub KMX 125ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Nie bierz DR 125 bo to 4t i ma tyle mocy co 80 w 2t. Jak polujesz na 125 to jak wcześniej DT, KMX, jak wychaczysz możesz brać CRM, KDX lub RX ale za 3000 to raczej nie możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ok dzięki... Pomysle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Moim zdaniem DRa 125 to niezły motocykl, jesli chodzi o dojazdy do szkoły itd. Bo do szaleńst po lesie itd to się w ogóle nienadaje, zasłaba. Jedyna zaleta to to że spali maź 4L przy ostrym pałowaniu, z czego KMX czy DT 125 6-8L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Hejka :) Jesteście mi w stanie podać wymiary simmeringów w hondzie mtx 80?? od strony magneta, wiem że wchodzą tam dwa, póki co to niestety nie mogę sam tego sprawdzić... Mam jakąś instrukcję od mtxa ale nie są napisane wymiary, tylko jak złożyć silnik od zera... Chodzi mi o średnice wewnętrzną i zewnętrzną oraz grubość, Chyba że ktoś mi poda średnicę wału i średnicę okręgu do okoła wału... Byłbym bardzo wdzięczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
general Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 o dobrze się składa ; p ja Tobie podam wymiary bo mam rozpołowiony silnik a jezeli ty masz instrukcje to potrzebuje wiedzieć jak włożyć wałek wyrównoważający stosunkiem do wału ? . wiem ze na zębatce od wałka jest taka kreska którą mam i powinna się ona pokrywać z kreską na zębatce która jest umiejscowiona przy wale le na tej zębatce przy wale tej kreski nie ma i aam duży problem . chce sie poradzić co mam z tym fantem, zrobić . proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho150 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Mogłeś poczytać forum, już wcześniej podawałem link do instrukci :bigrazz: http://www.megaupload.com/?d=TEGR4D1I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam mam nowy tłok i nie wiem która stroną sie go powinno wkłada na górze tłoka mam taki znaczek N i 1.00 może ktoś pomóc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho150 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Ja mam takie samo pytanie, ponieważ w innych motorach kiedy rozbierałem cylinder było zawsze że tą stroną co jest napis wkłada sie tłok od strony rury wydechowej. Kiedy rozebrałem swoją honde tłok był w niej połamany, tak jak pisałem wcześniej. Ale kiedy zobaczyłem napis był druga stroną nie od rury wydechowej tylko od Gaźnika, i niezupełnie wiem czy to było dobrze!! http://img80.imageshack.us/img80/1581/dsc01217y.jpg tak wyglądał kiedy go wyciągnołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Ja mam takie samo pytanie, ponieważ w innych motorach kiedy rozbierałem cylinder było zawsze że tą stroną co jest napis wkłada sie tłok od strony rury wydechowej. Kiedy rozebrałem swoją honde tłok był w niej połamany, tak jak pisałem wcześniej. Ale kiedy zobaczyłem napis był druga stroną nie od rury wydechowej tylko od Gaźnika, i niezupełnie wiem czy to było dobrze!! http://img80.imageshack.us/img80/1581/dsc01217y.jpg tak wyglądał kiedy go wyciągnołem Ładnie wyglądał, czego chcesz :biggrin: Ciężko jest mi wam cokolwiek doradzić, w starszych motocyklach zawsze była strzałka, która miała byc skierowana do wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Pytałem się sprzedawcy który od niego kupywałem tłok to mi napisał że tłok ma być zamki pierścieni od gaźnika :biggrin: Mam pytanko jeszcze w sprawie tłoka czy jak tłok będę montować do cylindra to na sucho czy zamoczyć w oleju czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Możesz delikatnie przejechac gładz cylindra olejem. Ale to naprawde nie wiele. Całego tłoka niemusisz w oleju moczyć :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 A zawsze tak ciężko wkłada się tłok i jak można zapiec pierścienie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nie powinien AŻ tak ciężko iść. Pierścienie mogą się zapiec od np nagaru, czy przegrzania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.