krzycho150 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Stało się tak jechałem i poprostu zaczeło cos w środku zgrzytać i się zatrzymałem, tyle było. i później kopka zablokowana i dopchałem do domu, raz udało się odblokować ale po 3 kopnięciach to samo. W tygodniu będe mieć czas dopiero na rozbieranie, dzisiaj miałem ale niestety obowiązki nie pozwoliły :icon_rolleyes: a czasami wcześniej kopka ślizgała mi się. Może być coś z tym związane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 No to tłok zatarty, i najprawdopodobniej, łożyska na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho150 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) W tygodniu będe wiedział, jak coś to dam znać :bigrazz: itak myślałem o rozpoławianiu ponieważ mój wałek zdawczy już ledwo co zipał :icon_eek: więc przez zimę postaram się ,,zrobić" ale w tygodniu rozpołowie;) Jak będzie trzeba i sprawdzę tłok Edytowane 7 Listopada 2009 przez krzycho150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) Napisz co jest nie tak jak rozbierzesz, bo ciekawy jestem :) Pozdrawiam :bigrazz: Edytowane 7 Listopada 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho150 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 włochatyDR miałeś całkowitą racje, tłok sie zatarł, połamał się od dołu a jego kawałki zablokowały wał, już szukam na allegro nowego tłoka razem z pierścieniami:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 (edytowane) Hehe. A no widzisz :bigrazz: To poszukaj i poskładaj pożadnie, tylko pamiętaj, niekupuj tłoków za 80zł ! Bo Ci po krótkim czasie dziure w denku tłoka wypali. Pamiętaj też o przerególowaniu gaźnika po remącie, można troszęczkę podnieść poziom paliwa na przepustnicy:) Pozdrawiam. ps. Wrzuć jakieś zdjęcia z remontu jeśli niebędzie to problemem dla Ciebie. Przyda się dla innych pokoleń. Edytowane 11 Listopada 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Siemka :) A ja znów mam taki kłopot... Jadę sobie do domu bo koleżance motor się popsuł i jej zrobiłem... i jak na złość mój musiał walnąć :( Otóż przymierzam się do zakręt tzn, sprzęgło, hamulec, redukcja i motor nagle wkręcił się na pełne obroty... shamowałem do zera prawie, puszczam sprzęgło był motor na 3 biegu i zgasł... i później już nie chciał odpalić :( Słychać go tak przy kopnięciu jakby gaz był odkręcony na maksa... i nie odpala... Miałem już coś takiego, ale pokręciłem manetką i wracało do normy jak tak zaczął szaleć... Później czyszczenie gaźnika itd i pomogło... I po przejechaniu koło 100km znów to samo... czemu tak się dzieje?? znów jakiś syf mi się dostał czy jak?? i zablokowało iglicę?? jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Miałem już coś takiego, ale pokręciłem manetką i wracało do normy jak tak zaczął szaleć... Później czyszczenie gaźnika itd i pomogło... I po przejechaniu koło 100km znów to samo... czemu tak się dzieje?? znów jakiś syf mi się dostał czy jak?? i zablokowało iglicę?? jakieś pomysły?? Puknij delikatnie gumowym młotkiem w gaźnik,jeśli zawiesiła się iglica to powinno rozwiązać sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryn Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Najlepiej zrób blokadę w środku przepustnicy żeby iglica się sztywno trzymała i nie musisz się niczym martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Naprawdopodobniej tak, zacieła się przepustnica, wykręc ją, i rozciągnij trochę sprężyne która słóży do odbijania przepustnicy. Problem zniknie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 niestety nic z tego... dalej to samo... przejechałem ze 2 km wciskam Sprzeglo a on na obroty... zgasiłem i juz nie chciał odpalic... a ten walec trzymający iglice normalnie opada na sam dol... i obroty tylko wchodzą jak wcisne Sprzeglo. jak je puszczam to obroty schodzą. ale przy większej prędkości zaczyna znow szaleć... a magneto moze miec z tym cos wspolnego? bo ostatnio jak je zdjąłem nie robiąc nic przy gazniku i wyczyściłem to jezdzil norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Niewiem co jej dolega, magneto nie wydaje mi się byc winne, szczerze to skończyły mi się pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam czy mógł by ktoś na tych zdjęciach zobaczyć czy dobrze są poskładana skrzynia biegów aaaa i wie ktoś jak ustawić zapłon żeby tez miał dobre osiągi http://wrzucacz.pl/file/3291258276041 http://wrzucacz.pl/file/7211258276121 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Wądpie aby po fotkach ktoś Ci stwierdził czy będzie dobra czy nie. Złóż kartery na sucho i zobacz co i jak:) czy wszystko chodzi, jeśli tak, to powinno byc ok :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 A jak ustawić zapłon w MTX żeby miał dobre osiągi i czy ta firma tłoka jest dobra PISTON KIT for Honda Wądpie aby po fotkach ktoś Ci stwierdził czy będzie dobra czy nie. Złóż kartery na sucho i zobacz co i jak:) czy wszystko chodzi, jeśli tak, to powinno byc ok :bigrazz: A mam chociaż dobrze poskładane zębatki tak jak idą w kolejności :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.