caveman Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 ja miałem fabryczny dyfuzor g80 i pustą końcówke od jakiegoś crossa (chyba od kx) i miałem ponad 11tys na filmiku widać Jak myślicie, czy zamontowanie obrotomierza od crm 75 zda egzamin? Nie będzie przekłamań? http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/motofan91crm_2.JPG Również przy mtx'ach 125 widziałem podobne obrotomierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 może pasowac od crm-ki a jak ci szla na 14 tyś obrowów to cos nie tak z obrotomierzem chyba... moja kreci sie do 6 tys spokojnie potem gwałtowny narost obrotów do 9tyś max.. dodam ze mam R2-ujke i pusty tlumik w srodku ;P A tak przy okazji... ile wam spalają wasze hondziaczki? moja żre 5l na 70km (dodam ze mam +2mm na tloku) czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caveman Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Moja kręci się gdzieś do 10,5-11k rpm, do 5k jedzie spokojnie, 5,5-6k mała dziura, a od 7k ciągnie bez zająknięcia do wspomnianych ~11k. Fakt, że kręcenie powyżej 10k nie ma raczej sensu, ale ciekawość przezwyciężyła. ;) Moja pali średnio 5-5.5l na 100km. Wszystko zależy od stylu jazdy, czy jeździmy po terenie, czy duża ilość podjazdów itp. W dość trudnym terenie jak na mtx'a potrafi chlupnąć i 8 litrów, natomiast na szosie przy spokojnej jeździe można uzyskać wynik 4 litrów/100km. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 ja miałem fabryczny dyfuzor g80 i pustą końcówke od jakiegoś crossa (chyba od kx) i miałem ponad 11tys na filmiku widać nie nie prezesie :D na logike to w motocyklach 2t czym większa pojemnośc tym niższe obroty maksymalne i tym niższe obroty maksymalnej mocy i chyba w każdym tak jest (to wynika z masy koła zamachowego i rozmiaru tłoka ) :icon_arrow: mam pytanko co może być powodem tego ze nie mam wolnych obrotów??? coś w gaźniku albo brak kompresji zobacz najpierw gaźnik Czy ja wiem. Niby dobrze prawisz, ale nie słyszałem o wyczynowych setkach czy nawet ćwiartkach co kończą się kręcić na 9 tyś :P. Moja CRM kręci do 11. Co do pasowania lub nie tego obrotomierza z CRM 75- w modelu 125 obrotomierz jest elektroniczny, ale zamknięty w innej obudowie. Ten wygląda jak te z MTXów ale może też jest elektroniczny. Sprawdź to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 ale co może byc pryczyną tak dyżego spalania w mtx-ie? (7,5l na 100 ) i dodam ze pali tak samo w terenie jak i na ulicy przy spokojnej jeżdzie ;p.. czy to efekt 8 szlifu?;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Czy ja wiem. Niby dobrze prawisz, ale nie słyszałem o wyczynowych setkach czy nawet ćwiartkach co kończą się kręcić na 9 tyś j.gif. ale ja mówie o lajtowych niewysilonych silnikach crossy to inna bajka (ćwiartka czy setka może i nie kończy na 9tys ale np 80 ma max moc przy 12 tys a kręci pewno jeszcze wyżej...) ale co może byc pryczyną tak dyżego spalania w mtx-ie? (7,5l na 100 ) i dodam ze pali tak samo w terenie jak i na ulicy przy spokojnej jeżdzie ;p.. czy to efekt 8 szlifu?;> jaki kolor ma świeca ?? może po prostu masz bardzo cięzką ręke...ja miałem znajomego który jak mu biło to na pierwszych 3 biegach zamykał obrotomierz a obroty w trakcie jazdy raczej nie spadały poniżej 8tys i wtedy też mu paliła 7..... caveman zaraz ty potrzebujesz obrotomierz do mtx80 ?? ja mam do wersji chłodzonej powietrzem jak coś wal na priv. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caveman Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 caveman zaraz ty potrzebujesz obrotomierz do mtx80 ?? ja mam do wersji chłodzonej powietrzem jak coś wal na priv. Mam oryginalny wyskalowany do 9k, a myślę o tym, czy przypasuje wyskalowany do 11k. Czy nie będzie czasem przekłamań i czy w ogóle linka będzie pasować? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 teoretycznie silnik chłodzony cieczą i powietrzem nie powininen sie róxnić linką ani ślimakiem od obrotomierza bo teoretycznie to hd09 ma tą samą skrzynie sprzęgło gaźnik rózni sie tylko pompą wody wbudowaną w silnik i cylindrem...nawet chyba wał jest taki sam.... szkoda że tak daleko mieszkasz być sobie przypasował, sprawdził....jaką masz końcówke linki trójkątną czy kwadratową ??wejdź na klase i zobacz czy taka sama linka jest do np 86 i 82 i już będziesz wiedział co z linką.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axee0o Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam wszystkich! Kupiłem gaźnik dellorto 12 http://allegro.pl/item714245579_gaznik_del..._malagutti.html oraz adapter http://www.allegro.pl/item712257432_adapte...olini_hebo.html Posiadam Honde mtx 80 r2. Chciałem zapytać czy podejdzie i czy motor bedzie dobrze jeździł? z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-w1 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam. wymieniłem wszystkie oleje w dozowniku i w skrzyni na orginalne . Idalej kopci, dusi się i cieknie olej z wudechu. Czy to może byc przyczyna simeringów??? Podajcie jakąś strone z częsciami od takich motorków. Z GÓRY DZIEKUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam mam Honde MTX 80 z 84r. i mi sie skrzynia biegów zablokowała bo mechanik zle złożył ją :rolleyes: wiec rozebrałem cały silnik i nie wiem jak tą skrzynie biegów naprawić bo wo gule ciężko wchodzą biegi Z góry dziękuje :notworthy: Ma ktoś instrukcje do Hondy MTX 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikisz Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 jak duża jest ta honda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Czyli ? to jest Honda MTX 80cm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 jak duża jest ta honda?? kwestia egzemplarza chyba.....moja 80c była bardzo wysoka na wyprostowanym moto ja o wzroście 176cm ziemi dotykałem połowami stopy ale moja miała nieorginalny amortyzator tylni chyba.......R2 z tego co patrzyłem jest niska ludzie po 165cm dotykają gleby bez problemu.... natomiast całokształtem to sprawia wrażenie większego motocykla niż mz etz 250 (w mz tylko silnik jest większy z wiadomych powodów chyba :D ) i generalnie jest dosyć cięzka mimo małego silnika...100kg wydaje mi sie że na 100% waży może nawet więcej Podajcie jakąś strone z częsciami od takich motorków. klasa czyli bodajrze www.sklep-motocyklowy.pl i allegro.pl Witam mam Honde MTX 80 z 84r. i mi sie skrzynia biegów zablokowała bo mechanik zle złożył ją rolleyes.gif wiec rozebrałem cały silnik i nie wiem jak tą skrzynie biegów naprawić bo wo gule ciężko wchodzą biegi z grubsza sytuacja jest beznadziejna bo: 1.nawet jeśli dojdziesz co nawaliło to pozostaje ci tokarz/frezer bo nowych częsci do skrzyni biegów nie kupisz o używane też cięzko.... 2.serwisówki do 80 nie ma nigdzie w internecie pól życia szukałem, ściągnij do 125 porównaj.... ja bym zostawił ten silnik na dawce organów i kupił następny.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Siemka! Mam MTX'a 80 z 1983r. Dziś rano jeździłem i było ok, odpalił bez problemu itd, po powrocie ze szkoły chce odpalić a tu nic... Nie mam iskry między elektrodą a piórem świecy, tylko raz na jakiś czas jedna błyśnie i dalej nic, a znów jak odsunę lekko świecę do masy np. od cylindra to między cylindrem a np. gwintem świecy skacze iskra... i to nielicha... a jak złapię ręką za metalową część świecy to bardzo mocno kopie... Co się mogło stać że mam przebicie czy jak to się nazywa?? I nie mam iskry tam gdzie powinna być?? Pozdrawiam Adek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.