Hipolit Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 (edytowane) Zaniepokoiłem się ostatnio jedną żeczą w moim MTX-e. Po kilkunastu minutach jazdy zaczyna mi mi bulgotać płyn w chłodnicy a po dłuszym czasie nawet gotować a to chyba nee zdrowe. Czy to może byc wina skatowanej chłodnicy? jest w niej troche pogiętych żeberek(tych blaszek) ... Weście coś podpowieccie bo nie wiem czy to noramlne. Teraz wymieniłem tłok i pierścienie i jeszcze dobrze nie jeździłem z powodu elektryki ale we wcześniejszym tłoku jeden pierścień sie zapiekł a drugi pękł co mogło być winą wysokiej temperatury. Co wy o tym myślicie ?? Edytowane 25 Listopada 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja bym zaczął od porządnego odpowietrzenia całego układu. Jak złożyłem moto po remoncie i na szybkości zalałem płynu też woda szybko się grzała, właściwie jakby w ogóle nie było płynu. Odpowietrzyć i powinno śmigać :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 A gdzie to sie odpowietrza bo tego jeszcze nie robiłem i nie mam zielonego pojecia. Że hamulce sie odpowietrza to wiedziełam ale chłodzenia o to nie podejrzewałem ;] A tak na powarznie to jak to sie robi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Czy ktoś z was wie jak odpowietrza się układ chłodzenia, czy mógłby mnie ktoś poinstruować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Travis Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 tej proporcji każdy leje ile chce i uważa że dobrze :D 1:30-1:50 ile uważasz za stosowne zaraz odezwą sie tysiące głosów że nie tak bo tak itd :D było kupić midlanda za tą kase miałbyś 1.2l pólsysntetyka :D ja leje tak pi razy drzwi między 1:30 a 1:40 Albo kupić Mobila 1Extra 2T, też dobry i łatwo dostępny olej ;) Ja robię mieszankę 1:40 - 1:45. Nie można dawać za dużo oleju ! :icon_razz: Jakbyście mieli jakieś pytania dot. MTX'a - Piszcie a spróbuję pomóc :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witam, odpalam temat :D:D:D Potrzebuje porady co do stanu tarczy sprzęgłowych. Mam je do kupienia bardzo tanio i nie wiem co o nich sądzić... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3ebef037df98bd4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0476a494af4cccb0.html Spójrzcie na te zdjęcia i ocenicie jak może działać na nich sprzęgło. Czy warto je kupić . ? Pozdrawiam i czekam na porady ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Wygląd jest mało istotny. Znacznie ma grubość tarczy (w serwisówce znajdziesz limit grubości). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) Witam. mam pytanie do tych co podwyzszyli swoja MTX. Wymontowalem dzis amortyzator zeby dorobic przedluzke na gornej jego czesci. Myslalem ze jesli wykrece amora to w tym momencie wahacz pojdzie mi w dol a tu nic... teraz jestem pewny ze jesli dorobie przedluzke te 30-40mm to za chiny amora nie zamontuje ponownie. cale mocowanie do ktorego przykrecony jest amortyzator (te tak jakby widelki) dochodza do wahacza i dziala to jak jakis ogranicznik. Ciezko to wytlumaczyc ale mam nadzieje ze Ci co juz podwyzszali to wiedza o co mi chodzi. Wyglada na to ze trzeba by cale mocowanie dolne przerabiac.. EDIT: rozmawialem z jednym z uzytkownikow na gg i okazuje sie ze ten patent moze inaczej dzialac dlatego ze jest system pro-link podaje foto motoru, moze ktos z tym wahaczem podwyzszal juz? http://img.photobucket.com/albums/v137/mat...ista/mtx123.jpg Edytowane 2 Lutego 2009 przez Butryn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 NIe wiem jak w 125 le jak kiedyś miałem 80 to poprostu wywierciłem drugi otwór do mocowania śruby pod orginalnym. Efakt był taki http://www.bikepics.com/pictures/153312/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_scibior Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Witam. mam pytanie do tych co podwyzszyli swoja MTX. Wymontowalem dzis amortyzator zeby dorobic przedluzke na gornej jego czesci. Myslalem ze jesli wykrece amora to w tym momencie wahacz pojdzie mi w dol a tu nic... teraz jestem pewny ze jesli dorobie przedluzke te 30-40mm to za chiny amora nie zamontuje ponownie. cale mocowanie do ktorego przykrecony jest amortyzator (te tak jakby widelki) dochodza do wahacza i dziala to jak jakis ogranicznik. Ciezko to wytlumaczyc ale mam nadzieje ze Ci co juz podwyzszali to wiedza o co mi chodzi. Wyglada na to ze trzeba by cale mocowanie dolne przerabiac.. EDIT: rozmawialem z jednym z uzytkownikow na gg i okazuje sie ze ten patent moze inaczej dzialac dlatego ze jest system pro-link podaje foto motoru, moze ktos z tym wahaczem podwyzszal juz? http://img.photobucket.com/albums/v137/mat...ista/mtx123.jpg Ja mam przedłużone uszy amora ale od dołu, nie od góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caveman Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam wszystkich bardzo serdecznie. :) Poszukuję lewej owiewki do MTX'a (ta przy zbiorniku). Jeśli ktoś ma takową na sprzedaż (najlepiej czerwoną :D ) to proszę o kontakt na PW. Ponawiam moje pytanie: czy wasze mtx 80 tez sie kreca podczas jazdy tylko do 8 tys czy moze wiecej prosze o odpowiedz, pozdrawiam Mój MTX kręci się np. na 3 biegu grubo ponad 9k? Na moje oko było 10k i to nie był koniec możliwości (mam zamontowany kompletny wydech Giannelli). Jest to dla mnie nowość, gdyż motor mam od soboty, wprawdzie większość czasu będzie jeździł nim mój młodszy brat, ale ja jestem jego właścicielem i pasuje coś niecoś dowiedzieć się. ;) Widziałem w internecie obrotomierz wyskalowany do 12k, ja mam niestety do 9k i poprzedni właściciel mówił, że urwał 2 linki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Witam wszystkich bardzo serdecznie. :) Poszukuję lewej owiewki do MTX'a (ta przy zbiorniku). Jeśli ktoś ma takową na sprzedaż (najlepiej czerwoną :D ) to proszę o kontakt na PW. Mój MTX kręci się np. na 3 biegu grubo ponad 9k? Na moje oko było 10k i to nie był koniec możliwości (mam zamontowany kompletny wydech Giannelli). Jest to dla mnie nowość, gdyż motor mam od soboty, wprawdzie większość czasu będzie jeździł nim mój młodszy brat, ale ja jestem jego właścicielem i pasuje coś niecoś dowiedzieć się. ;) Widziałem w internecie obrotomierz wyskalowany do 12k, ja mam niestety do 9k i poprzedni właściciel mówił, że urwał 2 linki... Powinno być do 12 bo tyle mtx wykręci, więc dziwne że jest do 9tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caveman Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Tym bardziej to jest dziwne, spotkałem w necie kilka MTX'ów z obrotomierzem wyskalowanym do 9k. Z sieci: http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/p...246478483_4.jpg http://www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/mate_mtxmtx4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 on jest do 9 ale u mnie to sie zatrzymywał na ograniczniku a silnik sie jeszcze krecił:) 12 spokojnie kreci jesli silnik w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caveman Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Do 12 tyś. mówisz, to aż ciężko sobie wyobrazić jaki to lęk, jak przy około 10 tyś. jest cholernie głośno :D. Coś mi się wydaje że mam zębatki na prędkość, bo na trójce bez problemu wyciągam ponad 60km/h. Trzeba będzie zakupić większą tylną zębatkę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.