Skocz do zawartości

mz 251 problem! po remoncie....


kusiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heh dle mnie oznacza ono to samo :lol: 8O

Cisn. którego praktycznie nie ma.....bo jest niewielkie, a nie powiesz że jak zwiększymy objętość cieczy to ciśn. się nie zwiększy :lol: Heh wręcz przeciwnie.Oki ,że te ciśn nie rozwali Ci prawidłowo wykonanej uszczelki ,simmera też nmie wysadzi (nie twierdze wcale, że pomoże mu w uszczelnieniu). No ale skoro ciśn wzrośnie to na pewno nie wydłuzy żywotności simmera.W pewnym stopniu przyczyni się do jego wcześniejszej degradacji 8O 8O .No i jeśli kolo miał już ete ze znacznym przebiegiem,heh to nie myśl ,że mu w tym przypadku by pomogło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz ci napisalem wyraznie ze stan oleju nie ma zadnego wplywu na,skoro skrzynia biegow nie jest zamknieta na glucho to nie ma zadnego cisnienia,jest rowne z atmoswerycznym,czyli rownie dobrze przy twojej teori mozna by powiedziec ze moze ono wysadzic uszczelke np pod glowica,albo cylindrem co jest absolutna bzdura...i niespieraj sie bo jestes w bledzie,a najlepiej to sobie sam sprawdz przystaw zapalona zapalke do odpowietrznika ETy podczas pracy rozgrzanego silnika i sam zobaczysz czy jest jaki kolwiek ruch powietrza,oczywiscie go niebedzie...

 

[ Dopisane: 13-01-2006, 20:24 ]

zeby powstalo takie cisnienie ktore moglo by wplynac na szczelnosc zimmeringow czy uszczelek musial bys zamknac szczelnie wlew oleju i dluzszy czas jezdzic wtedy moglo by sie cos dziac...ale tez nie koniecznie,jak dobrze uszczelniony silnik i dobrze spasowany do duzo by wytrzymal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ,że gdydy nie było tam ciśn. to nie było by odpowietrznika-więc jest.

Weż zamknij w skrzynce daną ilość cieczy w której jest rozbryzg , a później powtórz dwa razy zwiększając jej ilość.Rzecz jasna ciśn się wyraźnie zwiekszy.Co z tego ,że ta skrzynka nie jest szczelnie zamknięta(pomijam to ,że olej bedzie wyciekał nieszvczelnościami) ciśnienie cieczy sie zwiększy :D

 

sprawdz przystaw zapalona zapalke do odpowietrznika ETy podczas pracy rozgrzanego silnika i sam zobaczysz czy jest jaki kolwiek ruch powietrza,oczywiscie go niebedzie...

jeśli silnik będzie pracował tak jak przewidział konstruktor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie dzieki temu odpowietrznikowi nie ma tam zadnego cisnienia,a to co ty opisujesz to wszytsko sie zgadza ale wlasnie tylko wtedy gdzie bedzie zamkniete na szczelnie,bo oczywiste jest ze zwiekszajac objetosc cieczy zmniejszamy wolna przestrzen i wtedy gazy powstale w wyniku temperatury przeda sie szybciej spręzały,ale w skrzyni biegow mz nie ma ku temu waronkow,pozatym zeby tak owe cisnienie bylo na tyle silne zeby spowodowac jakis zaklucenia szczelnosci to jak juz wczssniej wspomnialem musialo by byc zamkniete szczelnie i olej to by sie chyba musial zagotowac,a takich temperatur to tam niema,wiec to co piszesz znowu mija sie z celem,zreszta jesli chcesz mozemy zaraz napisac nowy temat na forum np "czy komus cisnienie w skrzyni wywalilo uszczelki w etz 251??"

 

[ Dopisane: 13-01-2006, 22:49 ]

ale zrobimy to na twoja odpowiedzialnosc bo ja niechem wyjsc na idiote...pozdrowka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie dzieki temu odpowietrznikowi nie ma tam zadnego cisnienia' date='a to co ty opisujesz to wszytsko sie zgadza ale wlasnie tylko wtedy gdzie bedzie zamkniete na szczelnie,bo oczywiste jest ze zwiekszajac objetosc cieczy zmniejszamy wolna przestrzen i wtedy gazy powstale w wyniku temperatury przeda sie szybciej spręzały,[/quote']

 

Sam mówiłeś ,że ciśn. jest teraz na odwrót , ale nieważne.Nie ma tam ciśn. gazu powstałego w wyniku temp. ale masz p[rzecież ciśn. cieczy. 8O

Wiadomo ,że nie spowoduje uszkodzenia uszczelek na połączeniu karterów (dużo większe masz ciśn. w silniku i nic się nie dzieje). Tak samo wiadomo że olej najpierw będzie się wydostawał najsłabszymi pkt. ( odpowietrznik .mocowanie cięgna ...) ,ale głowy nie dam sobie urwać ,że nie ma to wpływu na simmery (zależy jeszcze jaki masz typ silnika -starsze miały inaczej rozmieszczone simmery.) .Myślę ,że obaj wiemy o co chodzi i dobrze by było jak byśmy przestali się ośmieszać :lol:

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tylko tyle ze z reguly skrzynie i inne przekladnie projektowane sa tak aby poziom oleju (w stanie spoczynku) byl ponizej wszystkich simeringow. Wtedy taki uszczelniacz dziala poprawnie (pracuje praktycznie wtedy gdy przekladnia jest w ruchu a w srodku jest rozbryzg). Jezeli jednak nalejemy oleju do takiej przekladni za duzo (poziom bedzie rowno z uszczelniaczami, a nawet wyzej) to bardzo szybko uszczelniacze padaja - po prostu nie daja rady. (wiem to z wlasnej praktyki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...