ural_zgora Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Zdaje sie ze rejestracja LGZ, LCZ - Legnica, Leszno w sumie nie daleko.KrzyChules a skad masz te zdjecia bo zdaje sie ze z tegorocznego Winobrania. Masz jeszcze jakies inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 skad masz te zdjecia gdzies w zakamarkach sieci znalazłem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 gdzies w zakamarkach sieci znalazłem Cos mi sie wydaje ze na polmocie... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 "In the 1951' date=' the Pannonia realized also a very interesting prototype: the "RB 250" (fourth pic), with a two-stroke flat-twin engine, and final shaft drive: the shape of engine and frame is very original! " cytat ze stronki Autosoviet Pannoniaa tu zdjątko http://www.autosoviet.altervista.org/boxern.jpg Tyle że to prototyp. A wcześniej były Csepele węgierskie (protoplasta Pannonii) też na wał. Czyli w każdej bajce jest jakieś ziarnko prawdy :P >>Jak widać był jeszcze jeden prototyp Csepel 350 http://www.geocities.com/csepelmotos/csepelca.htm Ale cały czas brakuje biegu na baku. Może tutaj chodzi o niemieckiego protoplastę ?<< Robi się coraz ciekawiej... 8) ps. mam kłopot z otwarciem tych stron, na pewno są OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.