Skocz do zawartości

Super Moto


Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie pomyslalem zeby w przyszlym sezonie polatac na husce po ulicach. I sie zastanawiam co musial bym przerobic zeby to nie byla porazka i teraz tak, napewno oponki jakies slicki chcialem zakupic ale nie wiem czy z przodu nie bede musial kupic szerszej obreczy bo przeciez ta jest za waska i boje sie ze jak wsadze sa waskiego kapcia to mi przod ucieknie. Zawiecho by sie przydalo inne ale nie kupie przeciez nowego czy do da rade :idea: przydalo by sie inne przlozenie wiec moze do tylu z zebatki jakies mniejsze czy przod wieszkszy?? Czy ktos na forum bawil sie moze juz w takie przerabianie lub wie cos na ten temat??Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Pisaliśmy o tym nie raz.

Podstawowy zestaw to:

2 felgi 17-tki

2 opony 17-tki (mogą być torowe deszczówki, świetnie dają radę w SM9

Komplet szprych

Piasty

Nyple

Duża tarcza cham. przód

Tarcza tył

Jeżeli zacisk nie daje rady to nowy zacisk SM na przód

Jeżeli zacisk daje radę do adaptor zacisk-tarcza

Zestaw napędowy SM

Krótki błotnik dla wyglądu

 

Cały komplet w sklepieu mininum 4.000, a gdy chcesz np porządne Excele i dobry zacisk to mozna i 6.500 zł zostawić.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
a ja tak z ciekawosci czy ktm exc 525 w wersji supermoto nadaje sie na jakies dluzsze trasy ? nie chodzi mi o to czy ja wytrzymam ale czy (jako ze jest to wyczynowe enduro) nie bede musial np. regulowac zaworow w drodze

 

Wiesz, na upartego wszystko się da, ale musisz liczyć się ze: strasznymi wibracjami przenoszonymi na kierownicę, niewygodnym siedzeniem oraz co najgorsze, strasznymi shimmami, EXC podobnie jak LC4 SM łapie takie shimmy powyżej 120-130 km/h że po prostu odechciewa się szybciej jechać...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAKIEGO KTM ma moj ojciec lekko jest oczywiscie przerobiony na super moto widelec upside-dow duza tarcza pozadny zacisk z przodu opony brigstona I wedłóg mnie o sie swietnie sprawuje nadrodze starszy tym czasem zapiepsza ile fabryka dala i tez sie nierzali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisaliśmy o tym nie raz.

Podstawowy zestaw to:

2 felgi 17-tki

2 opony 17-tki (mogą być torowe deszczówki' date=' świetnie dają radę w SM9

Komplet szprych

Piasty

Nyple

Duża tarcza cham. przód

Tarcza tył

Jeżeli zacisk nie daje rady to nowy zacisk SM na przód

Jeżeli zacisk daje radę do adaptor zacisk-tarcza

Zestaw napędowy SM

Krótki błotnik dla wyglądu

 

Cały komplet w sklepieu mininum 4.000, a gdy chcesz np porządne Excele i dobry zacisk to mozna i 6.500 zł zostawić.

 

pzdr[/quote']

 

w/w opcje dla osób które dysponują takową kasą :| Może temat pociągnę w troche inntm kierunku, mianowicie jakich elementów/ części można użyć do przerobienia typowego enduraka o np. XR albo XT, tzn. jakich felg, zacisków itd (to co powinno być zamontowane) dostępnych na runku cześci używanych, czyli pochodzących od innych moto??

 

Sądze że nie wszystkich stać na to żeby pójść do jakiegos salonu kupić funkiel nówke części i zlecić najbliższemu serwisowi przeróbke. To że powstałe SM na bazie części z rynku wturnego nie musi być gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kola z tarczami i zaciskami jakies 17 od scigacza. Najprawdopodobniej tez piasty i trzeba zestroic inaczej zawieszenie. Blotnik mozna zrobic samemu. Odpowiedni zestaw napedowy trzeba kupic.

 

Najtanszy koszt a napewno lepiej po ulicy sie bedzie latalo niz endurakiem.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale może jakies konkrety np. jakie najlepiej wybrać felgi które sa najlepsze, całkiem sporo SM toczy sie na kołach od GS 500, chodzi mi o tero typu porady.....z takich rad skorzysta wiecej osób, niż tylko przedstawienie surowych cen nowych komponentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
kola z tarczami i zaciskami jakies 17 od scigacza. Najprawdopodobniej tez piasty

 

 

A wytłumaczysz mi, jak chcesz dopasować piastę w odlewanej feldze do danego motocykla? Jeżeli stanowi ona integralną część felgi, a nie tak jak w szprychowej - osobną? A jak z szerokością wahacza? A co z tarczą hamulcową i jej dopasowaniem do zacisku? No, no?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do piasty to napisalem "najprawdopodobniej" dlatego ze zalezy od jakiego moto i nie wiem czy wszystkie odlewane felgi maja wbudowane piasty.

 

A jak z szerokością wahacza?

to wiadome ze nie kupujesz felgi za szerokiej do wahacza. Nie bylo podane do jakiego moto wiec wypowiedz byla bardzo ogolna.

 

A co z tarczą hamulcową i jej dopasowaniem do zacisku? No, no?
Wiem ze nie napisalem o tym i moj blad lecz mialem na mysli jezeli kola, tarcze to i zaciski. Niektore zaciski pasuja do innych moto. Przepraszam :roll:

ogolne pytanie > ogolna odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielorz napisał:

a ja tak z ciekawosci czy ktm exc 525 w wersji supermoto nadaje sie na jakies dluzsze trasy ? nie chodzi mi o to czy ja wytrzymam ale czy (jako ze jest to wyczynowe enduro) nie bede musial np. regulowac zaworow w drodze

 

 

Wiesz' date=' na upartego wszystko się da, ale musisz liczyć się ze: strasznymi wibracjami przenoszonymi na kierownicę, niewygodnym siedzeniem oraz co najgorsze, strasznymi shimmami, EXC podobnie jak LC4 SM łapie takie shimmy powyżej 120-130 km/h że po prostu odechciewa się szybciej jechać...

pzdr[/quote']

 

Ja ostanio sporo jeździłem SX 520 SM z homologacją ( chłopaki z Józefowa widzieli tą maszynke). Wibracje mniejsze niz w lC4 za to kanapa i zawieszenie daje o sobie znac po 30min jazdy po miescie. Ten mototcykl jest sworzony do bardzo szybkiego i efektownego poruszania sie po mieście lub do zawodów. Na dłuższa tarse jest meczący.

Co do kół to gotowe zestawy kosztują kupe kasy ale u nas ktoś zrobił husqe na SM za kwote koło 2 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Przepraszam

ogolne pytanie > ogolna odpowiedz

 

Yyyy nie wiem za co przepraszasz' date=' przecież to jest tylko dyskusja... :D

pzdr

 

[ [i']Dopisane: 13-12-2005, 00:18[/i] ]

bo to chyba nowe trendy do SM zeby do odlewu dawać piaste

 

No, wyszedł mi skrót myślowy, wiadomo o co chodzi - dość, a nawet bardzo, trudno znaleźć odlewaną felgę, która będzie pasowała pod każdym względem do wahacza enduraka itd. Kiedyś widziałem na allegri jakiś zestaw do LC4 i chyba były koła od jakiejść CBR. Ale i tak w grę wchodzi kupa przeróbek, jakieś tuleje itd. Dość skomplikowana sprawa, ale do zrobienia, Koszty znacznie mniejsze niż w przypadku zakupu oryginalnego zestawu SM.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...